2011-03-21, 14:45
Medlem
ARRG!!! jag kan inte Total war serien utan en moneytrainer, och om jag sker p det p google kommer en MASSA spamsiter upp med surveys och skit, ngon som vet hur man fr en massa pengar?
Citera
2011-03-21, 14:57
Medlem
Kattolfs avatar
Denna tutorial kanske kan hjlpa dig: http://www.youtube.com/watch?v=GZf5v...eature=related.
Men rligt talat.. Blir inte spelet roligare utan fusk? Du kan ju justera svrighetsgraden litet tills det att den passar dig.
Senast redigerad av Kattolf 2011-03-21 kl. 15:05.
Citera
2011-03-21, 16:32
Medlem
Ah, tack.
Nej men ass jag vet inte, det knns roligare fr mig just i Total War serierna att fuska till sig pengar...
Vet inte vrf

Men tex Assassins Creed Brotherhood dr fuskar jag inte, det vore inte kul
Citera
2011-03-21, 17:16
Medlem
25-To-Lifes avatar
Aa ass de finns vl spel dr det r askul och fuska medans andra re segt med tiden
Citera
2011-03-21, 17:31
Medlem
Kattolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totte1015
Ah, tack.
Nej men ass jag vet inte, det knns roligare fr mig just i Total War serierna att fuska till sig pengar...
Vet inte vrf

Men tex Assassins Creed Brotherhood dr fuskar jag inte, det vore inte kul
Vassego och hoppas att den hjlper .
Ang. fuskande i spel s r det vl en smaksak antar jag. Var och en blir lycklig p sitt stt. Sjlv s frsker jag hlla mig undan fusk s mycket som mjligt, just fr att jag skulle ledsna s fort annars. Undantaget r nr man latjar runt i GTVA IV. D spawnas det fordon s det str hrliga till .
Citera
2011-03-22, 20:13
Medlem
cheat engine funkar till de flesta spelen. men man kan fucka upp rtt ordentligt fast man har ondligt med pengar i tw.. sjlv har jag rebeller som hrjar ver fr lite mat just nu..
Citera
2011-04-02, 11:22
Medlem
PARTI3ANs avatar
Ngon som vet hur man fr upp rutan i shogun 2 man kan skriva in fusk? till exempel att se hela kartan,bygga snabbt etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in