• 1
  • 2
2011-03-22, 02:40
Medlem
Jaha, då har man testat sexmarknaden i London igen, för första gången sedan jag skrev recensionen "Lurad i London".

Den här gången ville jag försäkra mig om bra service så jag gjorde en hel del research och fastnade för Julia:

http://www.maxesangels.com/high_clas...cort_julia.htm

Priset var visserligen högt (250 pund för en timme) men recensionerna var översvallande och bilderna tilltalande så jag ringde och bokade. Maxes har en automatisk telefonsvarare med nummerval och klassisk musik medan man väntar. Proffsigt...

I söndags kväll kl 22 begav mig till ett hotell nära Earls Court. Jag delade rum med en kollega i London så jag hade inte möjlighet att bjuda in Julia till mitt rum. Hotellet var ganska litet så jag var lite nojig när jag gick in lobbyn och blev ännu mer nojig när en i personalen följde mig in i den lilla hissen. Men det ordnade sig och 2201 knackade jag på dörren. Jag kände inte riktigt igen tjejen från bilderna först men intrycket var ändå bra när hon hälsade på mig. Hon var klädd i höga stövlar och en blå stringbody. Hennes kropp var iaf lik bilderna, helt fantastisk.

Vi började med att småprata medan jag långsamt klädde av mig. Julia är hälften polska och hälften syrianska. Håret var färgat blont men ögonen är naturligt blåa. Hennes kropp såg väldigt solbränd ut men det var tydligen hennes naturliga hudfärg.

Julia var otroligt trevlig och bra på att konversera. Hon hade bott i Berlin och Stockholm och var en tjej med skinn på näsan.

Till slut fick vi båda av oss alla kläderna och började kyssas. Sen fick jag mig en avsugning medan hon lekte med sin vibrator och stönade högt. Hennes teknik var inte den bästa men jag gick igång ändå när jag bad henne slicka lite på pungen och runt anus. Till slut kom jag i hennes mun och hon såg nöjd ut.

Vi tog en 15 min paus och pratade vidare. Sen sa hon att det var 20 min kvar och att vi borde knulla. Vi inledde dock med 69an innan vi övergick till vanligt sex i missionären efter att hon trätt på kondomen.

Jag pumpade på bra men var lite lätt stressad över tiden och huruvida jag skulle lyckas komma endast 20-25 min efter min första orgasm. Men jag borde inte oroat mig, hon drog ihop benen och stönade så vackert att jag kom ändå.

Efterår så drack jag lite vatten och klädde på mig långsamt medan vi fortsatte prata. Julia är nog den trevligaste eskorttjejen jag någonsin mött, i hård konkurrens med en tysk tjej på ett FKK.

Summa summarum:

Agentur: 10/10
Julias ansikte: 7/10
Julias kropp: 9/10
Julias personlighet: 10/10
Julias teknik 6/10 (förvånansvärt tam avsugning)
Prisvärdhet: 6/10 (dyrt men utmärkt bemötande och en väldigt snygg tjej)

Julia tänker lämna London i juni så skynda om ni vill träffa henne...
Citera
2011-03-22, 06:17
Medlem
BlueStars avatar
Välvillig is back in business! (som kund, vill säga) Ja, just London lär vara en oerhört bra stad om man vill ha sex med porrskådisar som extraknäcker med att sälja sex. Inget konstigt med det iofs med tanke på språket, stadens storlek, samt att det är Europas rikaste stad. Har du fler besök inplanerade framöver, månne?
Citera
2011-03-22, 09:01
Medlem
WordWarriors avatar
Trevligt Välvillig! Det låter som om Julia var en skön bekantskap. Charmig framtoning på bilderna dessutom... Inte konstigt att moralkärringarna går igång på oss punters...

Kanske vore det bättre att hyra en lägenhet än att bo på hotell? Men London är ju en ganska dyr stad, jämfört med Berlin och vissa länder i östeuropa.

Jag uppfattar att du tyckte detta lilla äventyr var ganska prisvärt. Men en tjej i den här klassen borde väl veta hur man suger av en man? Oavsett detta så var det kul att höra "London Calling"...

PS. På hemsidan står det 300 pund för outcall. Fick du rabatt?
Senast redigerad av WordWarrior 2011-03-22 kl. 09:18.
Citera
2011-03-22, 10:40
Medlem
WW, det var som sagt hennes hotell, inte mitt, så det var en incall.

Det var något med hennes blick på bilderna som var lekfull och utstrålade självförtroende som jag gillade. Min intuition visade sig vara helt rätt den här gången.

Hon berättade att hon tidigare jobbat från lägenhet men att hon blivit rånad av en svart kille (finns en efterlysning på Maxes hemsida) som bokat och sen trängde sig in i lägenheten tillsammans med två maskerade kompisar. Sedan dess jobbar hon enbart från hotell. Hon tyckte det var praktiskt att kunna ringa efter nya lakan och handdukar och room service när hon kände för det.

Vi hann också prata om sexköpslagen. Hon tyckte lagen var märklig så jag fick förklara att i Sverige ses kunden som förövare och säljaren som offer. Jag sa också att jag har tjejkompisar som skulle säga upp kontakten direkt om jag berättade om mina sexköp. "They should meet me and I would talk some sense into them", sa hon.
Senast redigerad av Välvillig 2011-03-22 kl. 10:51.
Citera
2011-03-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Välvillig is back in business! (som kund, vill säga) Ja, just London lär vara en oerhört bra stad om man vill ha sex med porrskådisar som extraknäcker med att sälja sex. Inget konstigt med det iofs med tanke på språket, stadens storlek, samt att det är Europas rikaste stad. Har du fler besök inplanerade framöver, månne?

Maxes Angels har Lucy Love på sajten, angående porrskådisar. Dock har jag hört en del negativt om porrskådisar som eskorter, servicen är inte alltid den bästa.

Jag åker ofta till London men det är bara i undantagsfall som jag shoppar sex. Jag brukar mestadels shoppa kläder och böcker...
Citera
2011-03-23, 01:05
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Det var något med hennes blick på bilderna som var lekfull och utstrålade självförtroende som jag gillade. Min intuition visade sig vara helt rätt den här gången.

Var hennes ögon så blå som på bilderna, eller var det Photoshop/linser som varit framme?

http://www.youtube.com/watch?v=EfK-WX2pa8c
Senast redigerad av WordWarrior 2011-03-23 kl. 01:26.
Citera
2011-03-23, 05:15
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Jaha, då har man testat sexmarknaden i London igen, för första gången sedan jag skrev recensionen "Lurad i London".

Den här gången ville jag försäkra mig om bra service så jag gjorde en hel del research och fastnade för Julia:

http://www.maxesangels.com/high_clas...cort_julia.htm

Priset var visserligen högt (250 pund för en timme) men recensionerna var översvallande och bilderna tilltalande så jag ringde och bokade. Maxes har en automatisk telefonsvarare med nummerval och klassisk musik medan man väntar. Proffsigt...

I söndags kväll kl 22 begav mig till ett hotell nära Earls Court. Jag delade rum med en kollega i London så jag hade inte möjlighet att bjuda in Julia till mitt rum. Hotellet var ganska litet så jag var lite nojig när jag gick in lobbyn och blev ännu mer nojig när en i personalen följde mig in i den lilla hissen. Men det ordnade sig och 2201 knackade jag på dörren. Jag kände inte riktigt igen tjejen från bilderna först men intrycket var ändå bra när hon hälsade på mig. Hon var klädd i höga stövlar och en blå stringbody. Hennes kropp var iaf lik bilderna, helt fantastisk.

Vi började med att småprata medan jag långsamt klädde av mig. Julia är hälften polska och hälften syrianska. Håret var färgat blont men ögonen är naturligt blåa. Hennes kropp såg väldigt solbränd ut men det var tydligen hennes naturliga hudfärg.

Julia var otroligt trevlig och bra på att konversera. Hon hade bott i Berlin och Stockholm och var en tjej med skinn på näsan.

Till slut fick vi båda av oss alla kläderna och började kyssas. Sen fick jag mig en avsugning medan hon lekte med sin vibrator och stönade högt. Hennes teknik var inte den bästa men jag gick igång ändå när jag bad henne slicka lite på pungen och runt anus. Till slut kom jag i hennes mun och hon såg nöjd ut.

Vi tog en 15 min paus och pratade vidare. Sen sa hon att det var 20 min kvar och att vi borde knulla. Vi inledde dock med 69an innan vi övergick till vanligt sex i missionären efter att hon trätt på kondomen.

Jag pumpade på bra men var lite lätt stressad över tiden och huruvida jag skulle lyckas komma endast 20-25 min efter min första orgasm. Men jag borde inte oroat mig, hon drog ihop benen och stönade så vackert att jag kom ändå.

Efterår så drack jag lite vatten och klädde på mig långsamt medan vi fortsatte prata. Julia är nog den trevligaste eskorttjejen jag någonsin mött, i hård konkurrens med en tysk tjej på ett FKK.

Summa summarum:

Agentur: 10/10
Julias ansikte: 7/10
Julias kropp: 9/10
Julias personlighet: 10/10
Julias teknik 6/10 (förvånansvärt tam avsugning)
Prisvärdhet: 6/10 (dyrt men utmärkt bemötande och en väldigt snygg tjej)

Julia tänker lämna London i juni så skynda om ni vill träffa henne...
roligt ju, letade lite när jag var i london men hittade inget direkt så sket i det

var ju även den svarthåriga 22 åriga snyggingen på den billiga listan
Citera
2011-03-23, 09:44
Bannlyst
Så hon är porrskådis också? Vilket artistnamn använder hon?
Citera
2011-03-23, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Var hennes ögon så blå som på bilderna, eller var det Photoshop/linser som varit framme?

http://www.youtube.com/watch?v=EfK-WX2pa8c

De var lika blå som på bilderna. Jag nämnde att hon var lik Victoria Silvstedt (fast Julia ser inte lika blåst ut och har fina bröst) och hon sa att hon fått höra det förut.

Hon förde också på tal att blond inte var hennes naturliga hårfärg (personligen tror jag hon hade varit snyggare som brunett) och då frågade jag om hon använde linser men hon sa nej.
Citera
2011-03-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Så hon är porrskådis också? Vilket artistnamn använder hon?

? Nu har du nog läst lite slarvigt...
Citera
2011-03-23, 10:54
Bannlyst
Citat:
? Nu har du nog läst lite slarvigt...
Har jag? Fick för mig att hon var porrskådis med. Jaja..
Citera
2011-04-02, 17:30
Medlem
Hopplooses avatar
Sicka fantasier...ni e för roliga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto