Det slog mig att jag som lser svenska nyheter begrnsar mig rtt mycket nr det kommer till invandrarbeteende, d Sverige nd r ett rtt litet land, och vi har ett par liknande lnder runtomkring.
Finns det ngra alternativ till PI i vra grannlnder som man eventuellt kan verstta med google translate eller s?
Det slog mig att jag som lser svenska nyheter begrnsar mig rtt mycket nr det kommer till invandrarbeteende, d Sverige nd r ett rtt litet land, och vi har ett par liknande lnder runtomkring.
Finns det ngra alternativ till PI i vra grannlnder som man eventuellt kan verstta med google translate eller s?
I Danmark utger Den Danske Forening tidningen "Danskeren".
Danmark, Finland och Norge behver nog inte ett PI p samma stt. Debatten dr r inte alls s sluten som den r hr. - Ta tex Danmark, de danska sossarnas invandringspolitiska program r ju mer radikalt n svenska SDs.
P finska finns www.hommaforum.org som r som PI, plus att dr finns ett populrt diskussionsforum. Allt gr dock p finskan, eftersom svenskan inte r s populr p homma...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!