Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailsmoke
Sent rent allmänt så är det ju tveksamt om vi nånsin får se nånting om honom i pressen. (och varför vi ens skulle vilja det)

De kommer ju knappast kunna gå ut med namn och bild om han inte är misstänkt för brott, eller om det bara handlar om inbrott.
Aftonblaskan kommer att ge honom ett ultimatum, enten så ger du oss våran intervju, anonym såklart, eller så slår vi upp hele grejen som ett avslørande med namn och bild.

Så gjør den norska pressen
Citera
2011-03-27, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Någon kan ju ha tipsat den där fotografen?

Visst kan det vara så att det faktiskt är MB, men lite illa luktar det faktiskt.
Ett annat alternativ är ju att det är MB men med andra motiv än vad majoriteten tror; kanske t.ex för att få uppmärksamhet av någon förvriden anledning.

Det enda som luktar är de blöjor han skitit i. Jag kan inte förstå varför folk envisas med att tänka så sjukt långsökt, det behöver inte alls vara så komplicerat, eftersom inget allvarligt brott tycks ha begåtts.

Han ville skita i blöja och latcha BDSM privat, inte svårare än så.
Senast redigerad av 1st 2011-03-27 kl. 19:01.
Citera
2011-03-27, 19:01
Medlem
Jag förstår inte varför det är så viktigt att få fram vem som äger marken. För övrigt så vet vi ju till 99% redan vem det är som äger den eftersom det redan tagits upp tidigare här.
Citera
2011-03-27, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ett antal sk "högerextremister"

vadå "så kallade"? det var ju nynazister, det var bara att de hade inga foton att visa upp så den ivriga idioten till journalist sa "men vi har ju kamera!"
Citera
2011-03-27, 19:02
Medlem
MrsMagoos avatar
Det finns inget som tyder på att det är arrangerat. Det här är på riktigt, säger Lars Hamrén.

http://kvp.expressen.se/nyheter/1.23...se-skrackhuset

Jag visste inte ens att det fanns en källare i huset, säger markägaren.
Citera
2011-03-27, 19:03
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1st
Det enda som luktar är de blöjor han skitit i. Jag kan inte förstå varför folk envisas med att tänka så sjukt långsökt, det behöver inte alls vara så komplicerat, eftersom inget allvarligt brott tycks ha begåtts.

Han ville skita i blöja och latcha BDSM privat, inte svårare än så.
Ja, det kanske är långsökt.
Kanske är sanningen som du skriver.

Men den där annonsen gnager lite grann. Ett känsligt ämne är det ju, och att då gå ut med bild i annonsen och vara detaljerad om var huset ligger...
Antingen är han lite korkad eller är det kanske så att han inte skäms särskilt mycket för sin böjelse.
Citera
2011-03-27, 19:04
Medlem
Är det någon som har bild på annonsen?
Citera
2011-03-27, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det finns inget som tyder på att det är arrangerat. Det här är på riktigt, säger Lars Hamrén.

Grova sexbrott har begåtts i källaren. Men polisen har varken något offer eller någon misstänkt.

Samma artikel.

Vad fan? Är det här sömntabletterna kommer in?
Citera
2011-03-27, 19:06
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1st

Han ville skita i blöja och latcha BDSM privat, inte svårare än så

Det stör mig att man låter skit och sånt ligga kvar det är inte hygieniskt och jag tror att kinkyfolket är noga med den biten.
Det är nog sällan man lämnar en dungeon med skit på kondomerna och blöjor på det viset.
Blöjorna selen och nallen är också något jag stör mig på.
Stövlarna är också ett moment som stör mig.
Citera
2011-03-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Hur väl tror du de åker ut för att titta på ett torp som är ruttet? (varför isf låta det förfalla om de köpt det för husets skull?) Skulle gissa att de köpt för att det kanske bli lite billigare att köpa ett ruttet hus o vänta på att det helt ska rasa ihop, än o köpa ett som lär hålla i några decennier till. Matkällare finns väl ändå på en hel del äldre hus? Inget konstigt med det.
Citera
2011-03-27, 19:09
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
MB framstår rätt tydligt som en (lågbegåvad?) dåre med många fiender. Rent potentiellt bör det finnas många som vill fucka upp livet för honom.

Frågan är alltså om det verkligen är MB som lagt in annonsen och varit i huset. Jag lutar nog trots allt att det faktiskt är så. Det känns lite väl utstuderat att lägga upp en annons på BC och sedan åka och rigga en lokal med förhoppningen att någon hittar den. Allt för att det ska komma ut till allmänheten att det är MB som ligger bakom.

Förhoppning att någon ska hitta lokalen? Är det så att det hela är en utstuderat hämnd så har sjävklart den här fotografen fått ett tips om att det ska finnas en tortyrkammare i ett visst ödehus.

Jag skrev tidigare i tråden om att det borde ha förekommit en del rykten om denna tortyrkällare och att fotografen kan ha fått idé den vägen och letat igenom en massa olika ödehus.

Till sist anser jag att det här privata meddelandet från BC, som du postade här FB, tycker jag känns som om det inte är skrivet av någon som är inne i BDSM-svängen, ännu en sak som kan tala för hämndteorin.

Å andra sidan verkar den här Fantamannen vara en redig idiot, så det är mycket möjligt att han ligger bakom allt själv. Men jag skulle då inte vilja bli fastbunden av honom. (inte av någon annan heller för den delen, men speciellt inte av honom )
Citera
2011-03-27, 19:11
Medlem
Hur sur o irriterad jag än må vara på någon, o verkligen skulle vilja ha hämnd på värsta möjliga vis.. så skulle jag inte köra upp en buttplug i röven.. För uppenbarligen har den ju varit där med tanke på bajset som är på. Går man verkligen så långt bara för att hämnas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in