Citat:
Ursprungligen postat av Troian
MB framstår rätt tydligt som en (lågbegåvad?) dåre med många fiender. Rent potentiellt bör det finnas många som vill fucka upp livet för honom.
Frågan är alltså om det verkligen är MB som lagt in annonsen och varit i huset. Jag lutar nog trots allt att det faktiskt är så. Det känns lite väl utstuderat att lägga upp en annons på BC och sedan åka och rigga en lokal med förhoppningen att någon hittar den. Allt för att det ska komma ut till allmänheten att det är MB som ligger bakom.
Förhoppning att någon ska hitta lokalen? Är det så att det hela är en utstuderat hämnd så har sjävklart den här fotografen fått ett tips om att det ska finnas en tortyrkammare i ett visst ödehus.
Jag skrev tidigare i tråden om att det borde ha förekommit en del rykten om denna tortyrkällare och att fotografen kan ha fått idé den vägen och letat igenom en massa olika ödehus.
Till sist anser jag att det här privata meddelandet från BC, som du postade här FB, tycker jag känns som om det inte är skrivet av någon som är inne i BDSM-svängen, ännu en sak som kan tala för hämndteorin.
Å andra sidan verkar den här Fantamannen vara en redig idiot, så det är mycket möjligt att han ligger bakom allt själv. Men jag skulle då inte vilja bli fastbunden av honom. (inte av någon annan heller för den delen, men speciellt inte av honom
)