Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-28, 00:03
Medlem
sinfons avatar
Ja, man kan nästan ana stämningskalaset komma.

Fast det som är värst för honom är nog att lilla mamma får reda på hans trevliga böjelser
Citera
2011-03-28, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon

Fast det som är värst för honom är nog att lilla mamma får reda på hans trevliga böjelser
Eller hans son
Citera
2011-03-28, 00:10
Medlem
MsRojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Jag sätter inte emot. Däremot så tror jag inte att det blir Af utan Expressen som kommer att köpa hans berättelse. Dom har mer pengar och gillar riktigt snaskiga historier. Ni minns väl Camilla Henemark. Hon fick en halv mille för en tvåtimmarsintervju.

Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Han stämmer först AB på 45 miljoner för sveda och värk, när det visar sig lönlöst stämmer han FB på det dubbla, det är såklart utsiktslöst... så skaffar han en advokat som kan stämma åklagarmyndigheterna, polisen och domstolsväsendet. Advokaten misslyckas och stäms på 150 miljoner. MB har inga medel och kan således leka vidare så här i all evighet...

En högoddsare men man vet fan aldrig, blivande talesperson för RFSU ?

Eller han står på bild med aftonhorans mening "Vi gillar olika"
Citera
2011-03-28, 00:14
Medlem
- Skumt Ödeshus i Halmstad

Polisen verkar ha gjort tillslaget den 8 mars.

Se http://nimphidia.blogspot.com/2011/0...-halmstad.html

och

http://1.bp.blogspot.com/-rJQBQgsKyK...B-%2Bblogg.jpg
Citera
2011-03-28, 00:14
Medlem
katamari.damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Fina hus för övrigt, sorgligt att de står och förfaller. Är folk inte alls intresserade av byggnadsvård i Halland?

Fullständigt OT men det var min tanke med. Hur i helvete kan man låta så fina gamla statarlängor förfalla på det viset. Ren jävla snålhet och ingen känsla för kulturella värden. Typiskt adeln. De väntar väl bara på att få sälja marken till fler industrier, som på andra sidan vägen.
Citera
2011-03-28, 00:16
Bannlyst
kan nämna att helt säker källa intygar att han ägt en ferrari en gång i tiden och haft 'snygg' fru...viss normalisering krävs i denna tråd, alla e inte örebro våldtäktsmän även om dom tänder på grejor som får mig att få lite gammal mat i munnen
Citera
2011-03-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon

Jag anar snarare hur detta om inget brott kan styrkas helt rinner ut i sanden och försvinner till historien. Nyheten har redan hamnat i fritt fall på Aftonbladets sida från att ha varit första nyhet med krigsrubriker och antydningar om att Sverige har en egen Fritzl.

Men om något grövre brott å andra sidan kan styrkas så kommer vi få läsa om historien under rubriker som "Välkänd affärsman gjorde...." "Företagsmogul drev tortyrkällare"... osv...

Media ligger nog lågt ett tag i väntan på vad som kommer fram från polis tror jag.
Citera
2011-03-28, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slutajiddra
kan nämna att helt säker källa intygar att han ägt en ferrari en gång i tiden och haft 'snygg' fru...viss normalisering krävs i denna tråd, alla e inte örebro våldtäktsmän även om dom tänder på grejor som får mig att få lite gammal mat i munnen

Och att äga en Ferrari samt en "snygg" fru innebär per automatik att man är immun mot att hamna snett i livet, tända på bajjeblöjor och sakna sunt förnuft? Uppenbarligen inte.
Citera
2011-03-28, 00:26
Medlem
katamari.damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutajiddra

Finns fler rättshaverister som har haft bra liv tidigare. En gemensam nämnare brukar vara att de har förlorat allt det och sen eskalerar vansinnet. Till slut ser de sig själva som de enda kloka människorna i världen och alla andra är idioter.

Hans sexuella preferenser har jag däremot inga åsikter om. Det står var och en fritt så länge det är i samförstånd. Men rättshaverister har jag svårt för.

Tycker nog att karln snarare bör hängas ut för alla sina stämningar och hot mot folk, än för vad han eventuellt gjort i källaren med damer som följt med dit för just det, så länge han hållit sig till överenskomna spelregler.
Citera
2011-03-28, 00:28
Bannlyst
att tända på weirda grejor betyder inte att man hamnat på glid och blivit nån galen Human Centipede kidnappare

Citat:
Finns fler rättshaverister som har haft bra liv tidigare. En gemensam nämnare brukar vara att de har förlorat allt det och sen eskalerar vansinnet. Till slut ser de sig själva som de enda kloka människorna i världen och alla andra är idioter.

Skulle kunna tänka mig i detta fall att han hade svårt att inse att han inte längre hade resurser att kriga med advokater för att vinna affärer. Det kan va svårt och ta tid att inse sånt, att man inte är en stor fisk längre...en storhandlare som krossar folk i rättssalen med pengar blir degraderad till rättshaverist när han inte längre har cashen att vinna med...
Senast redigerad av Slutajiddra 2011-03-28 kl. 00:32.
Citera
2011-03-28, 00:51
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailsmoke
Jag anar snarare hur detta om inget brott kan styrkas helt rinner ut i sanden och försvinner till historien. Nyheten har redan hamnat i fritt fall på Aftonbladets sida från att ha varit första nyhet med krigsrubriker och antydningar om att Sverige har en egen Fritzl.

Men om något grövre brott å andra sidan kan styrkas så kommer vi få läsa om historien under rubriker som "Välkänd affärsman gjorde...." "Företagsmogul drev tortyrkällare"... osv...

Media ligger nog lågt ett tag i väntan på vad som kommer fram från polis tror jag.

Ja absolut, det tror jag också. Men det här verkar ju vara en lokal byfåne som gillar att leka viktig och stämma folk och myndigheter hit och dit, till synes utan tillräckliga grunder. Artiklarna som har varit, outningen av honom i den här tråden osv. är ju säkert alldeles tillräcklig tändvätska. Men skitsamma, jag förstår inte riktigt vad du svarar på eftersom mitt inlägg avsåg hans reaktion och inte medias.

Fantastiskt roligt är det iallafall.
Citera
2011-03-28, 00:51
Medlem
Etirdets avatar
Hur kommer det sig att ingen skrivit på hans wall på Facebook efter att han outats? Kan det vara så att han blockerat folk att skriva på den? Är inte helt 100% säker på hur funktionerna fungerar på sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in