2024-11-16, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne41
Så är det nog. Min fru berättade när vi träffades att hon inte gillade det för att det gjorde ont, likväl erbjöd hon det efter några månader men nu går det inte att övertala henne.

Detta öde drabbar alltför många män. Kvinnan är kåt och nyfiken i början. Sen gifter man sig och får barn. Sen får man vara glad om det blir missionären varannan vecka.
Citera
2024-11-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurvang82
Men alltså, det här med knullandet... D låter på er som, att bara få komma, när man har sex, är det viktiga.
Det var ett par åŕ då jag käkade SSRI-preparat. Då hade jag just gjort slut med en tjej jag vart ihop med i 7 år...och då jag arbetade i ett resturangkök, så var där också ett helt gäng med servitriser, och barpersonal. Jag hade ett ganska stadigt KK förhållande med en tjej, som hade berättat att om det var nåt förutom att laga mat som en gud, så kunde jag banne mig knulla!! Så, fler servitriser ville tydligen få veta vad bra-i-sängen innebar... Hur som, så efter första sprutet, så var det typ omöjligt att komma en gång till...men om hon fick/kunde komma ett par ggr, så var det okej. Jag tyckte liksom inte det var hela världen. Men jag lärde mig uppskatta SEXET mer... Att komma, visst det är skönt o så, men jag gillar ju mer att vara dyngkåt, och att pilla o slicka o knulla utan stressen att komma... jag gillar närheten som sex oftast innebär.
Men att bara knulla henne i röven, för att JAG vill, det skulle jag nog tacka nej till...och ja, jag har låtit mig få prostatamassage, med fingrar o annat med...
Men om man bara tänker på att få komma, spelar d ingen roll om jag knullar lr blir avrunkad, helst ej avsugen för det finns så få kvinnor som kan suga på det sätt som är "nödvändigt" för att komma...

Jag har kört SSRI i 10 år och jag typ halva sexlusten av vad jag har normalt. I mitt fall är det praktiskt eftersom jag i nuvarande tillstånd ändå vill runka 3 ggr/dag. Blev du klart när du slutade med preparaten?
Citera
2024-11-21, 07:53
Medlem
Tror analsex är på väg ut faktiskt. Tillhörde väl mer 80/90 talet?? Orka hålla på o kladda med det.

Jag tänker att detta får bögarna sköta. Blir enklast så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in