Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-26, 22:49
  #1
Medlem
Nihennas avatar
Senaste Rogue Squadron var 3an till Gamecube, ett helt okej spel som visade slag "utanför filmerna", sedan dess har det varit dött på Star Wars Fighter-fronten.

Med dagens konsoller så borde man LÄTT kunna göra ett Rogue Squadron 4, som bygger återigen på filmernas slag (Kanske allt från 1-6?) där det flyger runt hundratals Tie Fighters och X-wings på samma gång istället för dåvarande 20-25~ farkoster, samt möjligheter för online-stöd.

Hur ser Factor 5 ut nu för tiden? Inte hört något på läääänge från dem, har de helt enkelt konkat eller slutat producera spel?
Citera
2011-03-26, 23:00
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Senaste Rogue Squadron var 3an till Gamecube, ett helt okej spel som visade slag "utanför filmerna", sedan dess har det varit dött på Star Wars Fighter-fronten.

Med dagens konsoller så borde man LÄTT kunna göra ett Rogue Squadron 4, som bygger återigen på filmernas slag (Kanske allt från 1-6?) där det flyger runt hundratals Tie Fighters och X-wings på samma gång istället för dåvarande 20-25~ farkoster, samt möjligheter för online-stöd.

Hur ser Factor 5 ut nu för tiden? Inte hört något på läääänge från dem, har de helt enkelt konkat eller slutat producera spel?

Det hade varit mumma. Jag försökte spela det senaste Rouge Squadron för ett tag sen men det ville sig inte i Windows 7. Det är alltid lika roligt att spaka sin trogna X-Wing och ge sig i kast med Imperiet.
Citera
2011-03-27, 09:44
  #3
Medlem
Dark_Ganons avatar
Rogue Squadron spelen var sjukt roliga. Kan bara be för att det snickras på ett i hemlighet någonstans.
Citera
2011-03-28, 14:35
  #4
Bannlyst
Back in the days då man satt med farsan och lira rouge squadron, tror det var ettan med min joystick som jag hade fått i julklapp.Ge oss ett nytt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in