Svara
  • 1
  • 2
2011-04-04, 08:41
Medlem
Subject9s avatar
Ta inte droger i framtiden (inkl Alkohol). Ifall man saknar den intellektuella kompetensen att kolla upp hur man ska hantera diverse droger på förhand så ska man inte använda sig av dem : )
Citera
2011-04-04, 20:55
Medlem
the barons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clez
jaha okej?
Kan nästan höra din hånfulla fjortisröst i skallen när jag läste det där

Att du skriver "3 svaga joppar" och anser att det är en överdrift att tycka att en snéande trygghetsnarkoman rökt för mycket - eeeh!?
Jopparna var bevisligen inte för svaga för honom.

Okeeeeeeeeeeeeeey? *tuggar tuggummi slafsigt o kliar mig i röven, min attityd är lika härlig som din*

Du kanske trollade när du på allvar påstod att "ciggrökning till vardags" skulle inverka på hur man påverkas av cb första gången?

F.ö så låter TS rusrapport som om han ätit 60g svamp, kan inte vara en vanlig reaktion på cb.
Men jag tar hans reaktion på allvar, och ger svar efter dom erfarenheter jag fått efter 60g svamp - eftersom det är det jag kan relatera till.
Senast redigerad av the baron 2011-04-04 kl. 21:00.
Citera
2011-04-05, 22:11
Medlem
Du är medveten om att du inhalerade för mycket av det goda och började må piss pga det, ändå så tänker du aldrig testa att röka igen. Så fort du lär dig dosera rätt så kan jag nästan lova dig att du kommer älska ruset. Det är ungefär likadant som med alkoholen, första gångerna man dricker alkohol har man ingen aning om hur ruset är eller hur mycket man ska dricka, men efter ett tag så lär man sig dosera rätt.
Citera
2011-04-07, 20:44
Medlem
Helikopterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the baron
Text

+1

Antar att TS läste på om CB innan han testade, då han trots allt är en så välutbildad människa till skillnad från sina dekadenta vänner. Vart läste du TS? FHI? Haschboken? Klart du blir paranoid/hallucinerar om du läst/hört folk säga att man blir det hela ditt liv.
Du låter förövrigt som en hemskt jobbig människa om din reaktion är att ligga på badrumsgolvet skrikandes och sparka i badkaret. Känner en som fick liknande effekter när han trippade, en väldigt extrovert kille. Vi sa till honom att han var dum i huvudet som gjorde så efteråt, sen dess har han varit helt normal (när han trippar) och erkänt att han bara tyckte sig ha en anledning att släppa loss alla sina mentala spärrar bara för att det var en drog (och som vi alla vet blir man galen och typ dödar folk av droger).

Jag tipsar alla att läsa Haschboken för övrigt, "tripprapporterna" som fanns i den snackade om exempelvis någon tjej som bara rökte något bloss, trodde att sjön hon satt vid och människorna vid den brann. Alltid undrat vad det är hon rökte.
Citera
2011-04-15, 10:08
Medlem
Jag tycker det är bra att du tar den ställningen.
Kan man uppskatta livet utan några hjälpmedel så är det en bra sak och borde hyllas.
Du borde inte lyssna på de andra som bara klagar för att du inte gillar drogen som glorifierar andras vardag.

/Knarkare
Citera
2011-04-15, 11:07
Medlem
cookizs avatar
promstar, jag känner igen ditt tänk jag råkade själv ut för det ett par gånger när jag tog cannabis. Jag insåg dock att jag inte var stabil nog för att hålla på med droger överhuvudtaget då jag fick "hjärnspöken" ofta. men jag var ung och dum och inte kunde kontrollera minna doser ordentligt.

saken är den att efter en sådan upplevelse har du insett att du provat det. du vill inte göra det igen och låt det då vara, så mycket svårare är det inte. dock synd att det blev en så dålig upplevelse för att det är en väldigt trevlig upplevelse att fått göra när det är bra. men å andra sidan kanske bra för att du inte vill prova det igen.
Citera
2011-04-18, 04:00
Medlem
trashitss avatar
Ursäkta min frustration men jag måste hålla med de andra som påpekar doseringen vid denna din premiär. Sedan varför du ens briljerar med din utbildning i en tripprapport går över mitt förstånd när det inte hade med något övrigt i rapporten att göra annat än att bevisa att du trots din utbildning verkar vara helt obildad. Varför gick du inte direkt på LSD? Jag kan se er framför mig när ni precis tagit varsin lapp, väntat 15 min och tänkt "vafan, inget händer ju" och droppat ännu en, väntat 30 min till och tänkt "vafan, fortfarande inget händer, detta måste ju vara fejklappar" och droppat en till. Eller vänta, jag kan se er framför mig testa att hoppa fallskärm, och två minuter efter hoppet ropa till varandra "killar! vet någon av er hur denhär ryggsäcken fungerar?".

Jag hoppas dock att du lärde dig något om ödmjukhet i denna sväng och inte valde att sopa allt under mattan. Återigen ursäkta min frustration efter att läst ditt inlägg men ditt oansvariga beteende tryckte hårt på en av mina knappar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in