• 1
  • 2
2011-04-07, 03:54
Medlem
benadryls avatar
Tjenare!

Har tränat i ca 10 år. Rent mestadels.
Har panikångest sedan länge så käkar antidepp + en och annan Xanor

Jag vill kötta på ett antal extra kilon. Vilket prepp är det minst psykofarmatiska så att säga. Jag blir stirrig av effe och har kört sustanon , utan problem men också nästan utan resultat.

Har kört effebönor och funkade ok.
Nån därute som har en liknande situation?

MVH
Citera
2011-04-07, 07:35
Medlem
Har fått för mig att alla prepp som ger dig en snabb ökning av blodtrycket, också ger dig en reaktionen psykiskt sett, OM du nu redan har sådana problem menar jag.
"Normala" människor blir nog inte direkt påverkade på samma sätt, men just folk med panikångest kan nog bli på verkade på det sättet.
Har hört det från flera under årens lopp.
Stissig på effe/clen, nervös på för mycket kaffe och ångest på snabba estrar osv, är vad jag sett många lidit av.
Citera
2011-04-07, 08:14
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benadryl
Tjenare!

Har tränat i ca 10 år. Rent mestadels.
Har panikångest sedan länge så käkar antidepp + en och annan Xanor

Jag vill kötta på ett antal extra kilon. Vilket prepp är det minst psykofarmatiska så att säga. Jag blir stirrig av effe och har kört sustanon , utan problem men också nästan utan resultat.

Har kört effebönor och funkade ok.
Nån därute som har en liknande situation?

MVH

Du fick inga resultat av susta? Hur såg din kur ut? Växer du inte på susta i lagom dos så är det inte preppet det är fel på i alla fall.
Citera
2011-04-07, 09:23
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luftkofta
Har fått för mig att alla prepp som ger dig en snabb ökning av blodtrycket, också ger dig en reaktionen psykiskt sett, OM du nu redan har sådana problem menar jag.
"Normala" människor blir nog inte direkt påverkade på samma sätt, men just folk med panikångest kan nog bli på verkade på det sättet.
Har hört det från flera under årens lopp.
Stissig på effe/clen, nervös på för mycket kaffe och ångest på snabba estrar osv, är vad jag sett många lidit av.
Precis så är det för min del, lider själv av panikångest men har lyckats trycka bort den nu. Men när blodtrycket ökar snabbt pga viktökning eller prepp/esterbyte blire lätt att panikångesten börjar titta fram. Centralstimulantia som efedrin och tillome PWO produkter med DMAA ger mig kraftig ångest sådant ska du undvika. Icke aromatiserande prepp är sånt du ska kika på med en lågdos testo säg 400 mg primo e5d +125-250 mg testo e5d. Undvik orala i största möjliga mån.

Och det viktigaste är införskaffa betablockerare det är det viktigaste för folk med panikångest som kurar det är din livlina.
Citera
2011-04-07, 12:24
Medlem
Bara en ren gissning från egna erfaremheter osv!
Dianabol,primobolan depot verkar helt ok att köra på med i en kur,dianabolen mår man bra på och så har man primobolanen på detta så blir effekten rätt bra oxå!

Testo brukar vara bra i lägre doser,men vissa verkar mått sämmre på testo,såå???

MVH+Lycka till

Nerobol5
Citera
2011-04-07, 12:45
Medlem
Coolermasters avatar
var väldigt försiktig är mitt råd,har inga personliga erfarenheter av kombon depp / prepp.. men har läst diverse historier om folk som gått i bitar totalt pga kombinationen.. kan bli svåra tider.
Citera
2011-04-07, 12:48
Medlem
BengtZzs avatar
Lågdos testo. Detta skall man alltid minst ha i sina kurer. Utöver detta kan du kombinera med primo och/eller deca. Men eftersom du faktiskt vill bygga muskler så är primo ganska meningslöst prepp så deca (Nandrolone Decanoate) blir ett utmärkt val.

Helt enkelt:
Testo på lågdos, dvs typ 125mg e4d
Och deca kanske 250mg e4d.
Prepp i stora doser är aldrig bra för psyket, hur man hantera en viss dos är extremt individuellt. Man vänjer sig nog också vid tiden, jag verkar göra det i alla fall.
Citera
2011-04-07, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Men eftersom du faktiskt vill bygga muskler så är primo ganska meningslöst prepp
nu är du väldigt kategorisk. meningslöst eller inte beror på ambitionsnivå. för mig var primo helt perfekt. många i min bekantskapskrets sa saker som "det räcker nu", "du ska inte bli större", "jävlar vad bitig du blivit".
Citera
2011-04-07, 13:11
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Men eftersom du faktiskt vill bygga muskler så är primo ganska meningslöst prepp så deca (Nandrolone Decanoate) blir ett utmärkt val.

Du verkar inte gilla primo, och visst är den mindre anabol än testo, men många erfarna här på brädan tycker primo är ett fantastiskt prepp. Jag har inget egentligt att tillföra, bara ville påpeka det.
Citera
2011-04-07, 13:59
Medlem
makaveli143s avatar
Primo är ett fantastiskt preparat att kura på särskilt i kombination med testo. Varför jo för att det är få biverkningarn ända up på doser om 800 mg och det är inte en nor-19 steroid som deca är tex som stänger ner en kraftigt, och BengtZz jo det går alldeles utmärkt att bygga fina muskler på primobolan.
Citera
2011-04-07, 15:11
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leukoplast
nu är du väldigt kategorisk. meningslöst eller inte beror på ambitionsnivå. för mig var primo helt perfekt. många i min bekantskapskrets sa saker som "det räcker nu", "du ska inte bli större", "jävlar vad bitig du blivit".
Ja man blir hårdare av primo, det ger intrycket av att man är större.
Citera
2011-04-07, 15:12
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Du verkar inte gilla primo, och visst är den mindre anabol än testo, men många erfarna här på brädan tycker primo är ett fantastiskt prepp. Jag har inget egentligt att tillföra, bara ville påpeka det.
Det är ett fantastiskt prepp, men det bygger dåligt. Samma som att en formel 1 är en fantastisk bil, men den är värdelös i skogen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in