• 1
  • 2
2011-04-09, 03:37
Medlem
hittade en gammal nyhet hahaha

2006-03-11
aftonbladet

HR SLR HAN TILL En mystisk man smyger sig in i Vadsbro gymnasieskola i Mariestad och kletar ner toaletterna med bajs.
Foto: STEFAN SVENSSON
Nr eleven ppnade toalettdrren hll han p att spy.
Ngon hade redan varit dr.
Och kletat ner toan med bajs.
-Hela muggen var nedsvinad, sger eleven.
Vadsbo gymnasieskola i Mariestad r knd fr sin goda atmosfr, men nu sprider sig en knsla av obehag i korridorerna.
Den knde bajsmannen har slagit till flera gnger.
-Inget tyder p att det r ngon av skolans elever som ligger bakom detta, sger rektor Claes Forssberg.
-Det r ett sjukt beteende, antagligen mste det vara ngon som mr vldigt dligt som gjort det hr.
Skggig fantombild
En bild p en misstnkt, skggig, bajsman har satts upp p skolan av ngra elever, men det r tveksamt om den verkligen frestller den riktige bajsmannen.
-Jag tror att det r en ploj, sger en elev.
Bajsmannen har slagit till flera gnger de senaste veckorna.
Hinkvis med bajs
-Toaletterna har varit nedsmetade. Det verkar som om ngon gtt in med en hink, det har varit s mycket, sger eleven.
Rektor Forssberg vljer en ngot mildare version.
-Han har lagt sin avfring p toalettlocken.
Alla p skolan spanar nu efter nedsvinaren. Toaletterna mellan C- och E-korridorerna har stngts fr stdning. P ett anslag skriver rektor:
"Flera gnger har ngon/ngra bajsat p toalettlocket och kletat ner i toarummen. Detta r oerhrt ckligt fr dem som kommer efter och srskilt fr stdpersonalen. Vi mste f ett slut p detta. Lt oss hjlpas t med det!"
Sedan rektor gick ut med sin varning har inga nya bajsattacker gt rum.
Skolan har inte polisanmlt hndelserna.
-Men alla hr p skolan har skrpt vaksamheten s att vi ska f ett slut p det.
Citera
2011-04-09, 03:44
Medlem
Kan vara knytet till religion finns vissa som har sjuka ritualer i det dr!! liknande har hnt i skvde p kvantum flertalet gnger,han kte dit till slut det var en muslim som hvda det var en ritual typ...

Eller s r det bajsmannen frn Falkping som r i farten..
Citera
2011-04-09, 04:34
Bannlyst
Hahaha. Har dem hittat bajsmannen n?
Citera
2011-04-09, 04:36
Medlem
EvilTouchs avatar
Fan s jvla cklig mnniska!
Citera
2011-04-09, 04:42
Medlem
Han bajsmannen frn Falkping hade en febless att kleta in sig i skit vet en gng d han var p Hultfreds festivalen.... d hade han tagit ur hinken p bajjjamajjan och satt sig p huk och ltit folk skita p honom... han blev upptckt naturligtvis.. sen kte han hem med sina vnner och drog ner rutan och ut med arslet och sket lst allts sprut sket bland beskarna.....
Citera
2011-04-09, 05:20
Medlem
Pissmadames avatar
Ett mrkligt fenomen detta..
Man har ju hrt om historier dr bajs-obceniteter genom smetanden och orationellt placerande/kaskerande gt rum.
Man undrar ju vad det r fr folk som har en dylik fallenhet fr denna aktivitet, r det bara nn som fr sm sjuka infall att utfra sm bajsattentat, detta r ju en gta. Fascinerande nd.. Det mste ju vara en person som helt enkelt har ett sinne fr sabotage och att besudla nnting fr att jvlas, liksom bryta ett ordnat arrangemang, ett etablerat prydande, eller kan det mest vara fr att jvlas med lokalvrdaren?.
Men vem kan f sna nycken att helt pltsligt f lust att g ls med bajs. Eller r det ett diagnosbart beteendemnster, som en fascination man har fr bajs i olika anfranden. Man har ju alltid hrt att detta fenomen konstigt nog sker vid olika skeden, i tiden d man sjlv gick i skolan bl.a hrdes man ibland talas om det, sn har det skert hnt vid otaliga enskilt pfallande gonblick vida runt om vid allmnna toaletter i stort.
Vem r den person som har entusiasmen, ambitionen och energin att utfra ett sabotage av denna art som detta fenomen, jag har alltid frbryllats av den frgan?? Jag frdmer inte detta beteende, jag tycker det r freakigt och lite roligt, nyckfullt och wierd, det r bara det att jag personligen aldrig ns har slagits av tanken att gra ntt dylikt, antar att det r drfr hela grejen frbryllar/frbryllat en.. Jvla skumt liksom, p ett roligt stt...
Citera
2011-04-09, 06:01
Medlem
Klabbarparn-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Fan s jvla cklig mnniska!

Tycker att du r lite trngsynt och onyanserad nu. Det hr r ju jttespnnande. Har du ngonsin gtt in p en toalett och halkat runt i litervis med mnniskoskit? Om inte, hur kan du d frdma det?

Det hr r s typiskt svenskt, hata allt man inte frstr.
Citera
2011-04-09, 07:32
Medlem
Pissmadames avatar
Jag har i vissa stunder gett mig i kast med att frska frst detta fenomen.. Bl.a genom att frska stta mig sjlv i sitsen som bajsmarodren sjlv, med att fantisera hur jag skulle f ingivelse och sedan bajsa i ett handfat, eller att jag sitter hukad p toaletten fast liksom med ftterna p toalettlocket och skiter p toaletten, eller sittandes p huk p locket och skitigt ner p golvet och sedan se mig sjlv njd g drifrn med knslan att - ah, nnu ett lyckad litet bus-angrepp.. Men jag kan nd inte f det att g ihop i mitt egna huvud. Varfr, liksom?? Vad r det som r det efterstrvda tillfredsstllandet bakom det, vad r det man vill uppn?..Och varfr just bajs? Men nn stans djupt inne s antar jag att det skulle kunna vara en rolig grej p ntt stt, men d bara som en pfallande tillflligt infall t det obskyra medvetandet.. Men det r ven det som gr det s mrkligt, knslan av personen som utfr ett sdant handlande, det mste vara en ytterst mrklig person, vad r motivet, liksom, vad rr sig i den personens huvud och vem r han, finns han mitt ibland oss kan drottningen av england t.ex nn gng ha ftt ett liknande sjukt infall och brja lekt med bajs, eller??.. VEM R HAN!?... VARFR GR HAN DET??
Citera
2011-04-09, 07:42
Medlem
Musse.Chills avatar
Det hr r en mnniska med kreativitet och mod nog att visa, ur sin synvinkel, sin inre knsla fr konst. Han har med all skerhet drmt hela livet, mlat bilder, tnkt ut planer och nu ntligen skrider han till handling. Jag skulle hemskt grna vilja se lite bilder p de hr konstverken, grna rrliga. Det hr r ju faktiskt ngot nytt, ngot spnnande och kreativt.

Mina spontana tankar skenar sjlvklart direkt ivg till hur han gr tillvga nr han br in x-antal liter bajs in p skolan, utan att bli upptckt. Att ta sig in, som utomstende i en skola brandes p antagligen ett flertal hinkar med bajs, r utan tvekan en bedrift. Sen att han lyckats hlla sin identitet hemlig gr hela situationen mer spnnande.

Hller tummarna fr den hr mannen, lser grna mer om hans bedrifter med bajskletning och allmn nersmutsning av skoltoaletter. Vackert.
Citera
2011-04-09, 08:14
Medlem
taigalps avatar
Nr jag gick p hgstadiet hnde samma sak p vran skola. Toaletterna i omkldningsrummet blev nedsmetade med bajs p vggarna. Vad r det fr sjuka jvlar som gr snt?!
Citera
2011-04-09, 10:24
Medlem
Pissmadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taigalp
Nr jag gick p hgstadiet hnde samma sak p vran skola. Toaletterna i omkldningsrummet blev nedsmetade med bajs p vggarna. Vad r det fr sjuka jvlar som gr snt?!

Ja, det r ju just detta jag beropar.. Vem r denna person?? r det en perversion av ntt slag, eller har det mer med attityd att gra..Vem smyger in p en toalett ensam, s nr han sedan befinner sig dr i, tnker fr sig sjlv - Hmm, det hade nog varit lite skoj att bajsa lite p obskyra platser dr frnuftet talar emot, hh jag gr en liten kreation, jag blir lite spontan med det hr bajset, jag klttrar upp p t.. r det en frga om sikt, agg eller motiv eller r det snarare en intern perversion??.. Det r s jvla fascinerande just detta fenomen, s banalt och obefogat liksom.. En spontan yttring. Kan det vara s att det bara r en frga om kreativitet? Men varfr bajsa ner en toa?.. Hgst mrkligt..
Citera
2011-04-09, 10:53
Medlem
Den riktiga bajsmannen bor i Gteborg nufrtiden, har barn och verkar inte alls vara lika fixerad vid bajsaktiviteter som frr. Var p spelning TruckStop Alaska igr och han var dr och lyckades hlla bajset antingen i toalettstolen eller alternativt i sina egna byxor, svrt att avgra d jag inte var framme och varken luktade eller knde efter. Var roligt frr om ren men nu r han ju gubbe och har frhoppningsvis lagt bajsfestligheterna p hyllan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in