Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-11, 23:23
Medlem
Ferres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungPillaren
http://www.themesbase.com/vBulletin-Skins/

Gratis, wohoo.

Fr att hjlpa till i valet mellan phpBB och vBulletin.
Jag har rtt lite erfarenheter av bda eftersom jag anvnder mitt eget forum-ramverk fr mina sidor.
Dock s har jag hrt bttre kritik frn vBulletin anvndare och eftersom du betalar s kommer du troligtvis (inte skert) f en bttre garanti p att det fungerar och bttre support.
Sen ser det ut som att strre hemsidor anvnder sig av vBulletin, dock finns skert undantag.

Om du tror att forumet kommer finnas kvar lnge med en lite strre medlemsbas (1000+) s skulle jag nog vlja vBulletin.

Jag vet att efter 1 r s kommer medlemsbasen ligga p 10 000+ och den kommer hlla i flera r. S jag br nog satsa p vBulletin. Hittar jag kompanjoner (r ensam) ser jag inget strre problem med att investera en 10 000kr.

Men till en brjan har jag nog inte rd att anlita en designer som gr ett Css-tema om jag inte hittar ngon som vill vara delaktig i skapandet.
Citera
2011-04-11, 23:35
Medlem
PungPillarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferre
Men till en brjan har jag nog inte rd att anlita en designer som gr ett Css-tema om jag inte hittar ngon som vill vara delaktig i skapandet.

Kolla p Universitet, stt upp en lapp p anslagstavlor. Det finns skert dem som gr ett tema t dig fr 1000kr. Annars kan du ju googla p "vBulletin themes", det finns en uppsj av olika alternativ.
Citera
2024-04-20, 17:59
Medlem
McCarthy01s avatar
Mitt forum, som jag lnkar till i min signatur, startade jag fr drygt 10 r sen p ngot som d hette proogo.us men som nu r forumsv.net, en utmrkt och ltthanterlig plattform.
Citera
2024-04-20, 18:05
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Mitt forum, som jag lnkar till i min signatur, startade jag fr drygt 10 r sen p ngot som d hette proogo.us men som nu r forumsv.net, en utmrkt och ltthanterlig plattform.

Hrligt bump p en trd frn 2011, dock r det inte utan man undrar om TS drog igng sitt forum och hur det gick/gr?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in