• 1
  • 2
2011-04-12, 16:17
Medlem
Fifa 11 är skitkul och kräver skills
Citera
2011-04-12, 17:19
Medlem
asdfarns avatar
Om du verkligen bara vill testa din individuella skill så kan jag rekommendera Street fighter, har ju en riktigt hög inlärningskurva men det är värt det sen när man börjar komma in i det och kan punga ut combos/baita osv.

Ingen aning om du har tillgång till ps3/xbox, på PC sidan är onlineläget ganska så dött nu för tiden.
Om det nu är så att du inte har lirat några fightingspel seriöst innan så kommer du vara tvungen att nöta ännu mer tills du ens kommer ha en chans att klå någon. Men som sagt individuell skill till max, finns inget som kallas tur där inte.
Citera
2011-04-12, 17:28
Bannlyst
TS, har du asperger?
Citera
2011-04-12, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Operation flashpoint och Arma 2.
Tvek på den va. OFP är ju ultimata lagspelet.
Citera
2011-04-12, 19:02
Medlem
Spelbroderna.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Om du verkligen bara vill testa din individuella skill så kan jag rekommendera Street fighter, har ju en riktigt hög inlärningskurva men det är värt det sen när man börjar komma in i det och kan punga ut combos/baita osv.

Jag blev förvånad över att ingen skrivit det tidigare i tråden, men din rekommendation bör beaktas av TS. Totala mindgames som enbart hänger på ens egna teknik, taktiska förmåga, reaktionsförmåga, samt spatiala förmåga. Spelet är uppbyggt som en total adrenalinkick. Lätt att plocka upp, men kräver otroligt mycket av en för att bemästra. En stark rekommendation är SSFIV till 360. Många som lirar.

En-mot-en som kan avgöras på en halvminut. Episkt är bara förnamnet.
Citera
2011-04-12, 20:34
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Wow.. Jag hoppas att du skämtar, annars måste du vara 10 bast. Båda de spelen kräver otroligt mycket lagsämja och samarbete.
Förlåt men jag misstolkade TS. Trodde han menade att han ville ha ett spel som kräver mycket lag arbete.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in