Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-13, 13:05
Medlem
archeons avatar
Är det någon som har nån fakta om hur mycket Bear Grylls tjänar per avsnitt i Extrem överlevnad (Man vs Wild) ?

Måste vara mycket, det är inte alla som kan klarar av såna här saker. Är han rik?

För er som inte vet vem Bear grylls är:

http://www.youtube.com/watch?v=pA1Dxf7Uu_c

http://www.youtube.com/watch?v=X-YsSINT75c

Citera
2011-04-13, 13:18
Medlem
VonGlides avatar
Hej,
lets cut to the chase.
Grills tjänar pengar på antal personer som kollar hans program. Men det är inte många som vet att han är inte så hård som många tror! Ja han är grymt cool o så. Men mycket av det han gör har han gått igenom, och förberett tidigare.
Men ändå tycker jag han är grymt hård!

Mvh// VG
Citera
2011-04-13, 13:27
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonGlide
Hej,
lets cut to the chase.
Grills tjänar pengar på antal personer som kollar hans program. Men det är inte många som vet att han är inte så hård som många tror! Ja han är grymt cool o så. Men mycket av det han gör har han gått igenom, och förberett tidigare.

Mvh// VG

"Let's cut to the chase" brukar man använda när man har konkret fakta och skippar allt snack, men du hade inte ett ord att säga om TS fråga.
Citera
2011-04-13, 13:40
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonGlide
Hej,
lets cut to the chase.

Mvh// VG

Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
"Let's cut to the chase" brukar man använda när man har konkret fakta och skippar allt snack, men du hade inte ett ord att säga om TS fråga.

Let's cut It to the case, för att vara exakt.
Och VonGlide svarade indirekt på frågan.
Jag antar att väldigt många kollade på hans program förr, men nu har han sänkt sin standard otroligt mycket.
Snälla, han visar hur man ska överleva i urban miljö med exploderande bilar á la hollywood style osv.
Med det tror jag att han tjänar mindre pengar, men generellt för Extrem Överlevnad tjänar han förmodligen stora summor.
Senast redigerad av Kariminell 2011-04-13 kl. 13:41. Anledning: Skrev fel, bror.
Citera
2011-04-13, 13:46
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell
Jag antar att väldigt många kollade på hans program förr, men nu har han sänkt sin standard otroligt mycket.
Snälla, han visar hur man ska överleva i urban miljö med exploderande bilar á la hollywood style osv.
Med det tror jag att han tjänar mindre pengar, men generellt för Extrem Överlevnad tjänar han förmodligen stora summor.

Nej, det heter "Cut to the chase", inget It, och ingen versal i it heller.
Citera
2011-04-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kariminell

Han tjänade knappast mer förr. Sänkt standard/mer hollywoodiserat -> mer underhållande för dumma massan = mer mainstream -> mer pengar. Det har blivit väldigt vanligt att man gör så. Inte bara med tv-serien utan också annan underhållning som onlinespel, musikband etc. Man mjölkar kon medans man kan.
Senast redigerad av MR321 2011-04-13 kl. 14:33.
Citera
2011-04-13, 16:04
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Han får gratis boende och mat, räcker nog så för han.
Citera
2011-04-13, 16:47
Medlem
CaptainInsane-os avatar
antwort
Citera
2011-04-13, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Han får gratis boende och mat, räcker nog så för han.

Nä men han tjänar nog sjukt med pengar,men allt handlar ju om hur många som tittar på han. Sen är nog Bear Grylls varumärket ganska starkt just nu, dom flesta vet vem han är
Citera
2011-04-13, 16:52
Medlem
Varför så intresserad av just Bear Grylls? Han tjänar väl som vilken annan tv-profil som har en egen show? Han är inget annat än det om du tror nåt
Citera
2011-04-13, 18:13
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Nä men han tjänar nog sjukt med pengar,men allt handlar ju om hur många som tittar på han. Sen är nog Bear Grylls varumärket ganska starkt just nu, dom flesta vet vem han är

Bear Grylls bryr sig inte om pengar Han älskar naturen och äger såvitt jag vet inget hem utan har fått ett tält av discovery, utöver det får han mat när han känner för det.
Citera
2011-04-13, 19:04
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR321
Han tjänade knappast mer förr. Sänkt standard/mer hollywoodiserat -> mer underhållande för dumma massan = mer mainstream -> mer pengar. Det har blivit väldigt vanligt att man gör så. Inte bara med tv-serien utan också annan underhållning som onlinespel, musikband etc. Man mjölkar kon medans man kan.
Du kanske har rätt, men det är så himla fel att sänka standarden på något som annars är så bra.
Bear Grylls har tappat mycket i mina ögon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in