Svara
2011-04-13, 18:24
Medlem
Knasbass avatar
13.00

Allt börja med att jag hämtade syran och på vägen hem vid tåget bestämde jag mig för att ta trippen. Jag la den i munnen och tuggade men de smakade ingenting. Svalde lappen med Fanta exotic och syran jag tog var Hare Krishna. Hade hört att man aldrig ska trippa första gången ensam men ville testa så mycke så sket i. Efter 30min började jag svettas ordentligt. Hade åkt redan tåg och va på väg upp för skogsbacken som går hem till mig. När jag kommer hem är jag skit nödig som faan men när jag går skiter så är jag inte det. När man står upp så känns de som man e skit nödig haha. Färgerna börjar bli starkare vid denna tid och jag bestämmer mig för att trippa i skogen så ger mig av.

14.00

Ser skogen brevid mig och går brevid vägen där bilarna kör. Bilarna ser större ut och allt känns större och färg rikare. Börjar garva som faan och kan inte sluta le. Varje gång nån gick förbi mej på denna väg brevid bilvägen så garva jag och kunde inte sluta le. Försökte dölja för människor att jag tagit nått genom att ta upp telefonen och leka att jag håller på med den. När jag kommer till skogen så sätter jag på musiken i mobilen. Reggae såklart och när jag lyssnar på musiken så fattar jag inget så har ett litet snöre fast i luren så jag börjar snurra luren i cirklar med fingret och de låter normalt. Musiken är jätte hög och konstig så jag stänger av. Håller på så ett tag tills jag bestämmer mig vända till vänster in i djupa skogen från stigen.

14.30

Hade hört att Cannabis boostar Syran så går in i skogen och börjar leta efter ställe mecka. Går först sätter mig på en trä stub och börjar leta efter grejerna i fickan. Får panik för fickan är så stor som ett lagerhus och allt känns som de dubbelt av allt. Letar efter grejerna i fickan i kanske 10min innan jag får fram dem. Byter plats också hela tiden för att solen va så himla varm. När jag meckat och rullat weeden tänder jag den. Plötsligt blir allt ännu intensivare. Känner att träden sträcker sig mot mig och jag sitter i mitten av typ ett hål. Försökte ta mig upp men orkade inte. Blev utmattad av röken i lungorna och va trött hade inte ätit något under dagen. Efter jointen ställer jag mig upp. Tankarna sprutar i huvet och jag börjar gå tillbaka till stigen. Plötsligt får jag syn på en person. Va gör han/hon åker hon skidor nu när de vår och på en sand väg? Faan detta måste va en hallis tänker jag. Men nej de ända som va hallis va skidorna. Hon puttade på en cykel uppför backen. När hon försvinner går jag fram och fortsätter stigen djupare in i skogen.

15.10

Jag promenerar men känns som jag inte kommer nånstans. Kollar åt sidan känns som jag e i samma ställe som jag va nyss. Upplever denna situation kanske 10ggr innan kommer därifrån. Plötsligt känns allt som en djungel. Fåglarna kvittrar och jag kollar mot himlen och den är rosa. Molnen formar sig fort och himlen skiftar färger. Solen är jätte stark och när jag kollar på den och efter de framåt ser jag knappt nått bara ljus. Fortsätter till en äng lite längre bort och bestämmer mig för att boosta med en till joint. Rullar gräset igen och denna gång blev de för mycke. Tankarna sprutar fram och kan inte kontrollera nånting. Inget känns verkligt allt är helt konstigt men ändå skönt för jag sitter och garvar hela tiden. Kollar ut för ängen och ser ett jägartorn ute mitt på ängen. Plötsligt ser de ut som ett skepp av nått slag och ser ut som de står nå gröna gubbar brevid. Va svårt och fatta vad det var för solen sken i ögonen samtidigt.

16.30

Efter ängen fick jag lite panik. Verkligheten va helt försvunnen och allt kändes overkligt. Stack tillbaka samma väg som jag kom och igen fastna jag på samma sätt som sist. Går framåt men känns som man inte kommer nånstans går på samma ställe typ 10ggr igen. Kollar åt sidan men är på samma ställe. Till slut går de över och fortsätter min färd. Kommer mot mig två tanter och jag tar fram telefonen igen och leker att jag är normal. Märker att dem glor på mig skit mycket men går bara förbi. Börjar garva av lycka direkt när jag kommit förbi tanterna, känns som man vunnit på lotto eller något liknande.

17.00

Här har jag gått långt. (kanske 200m max) Kommer emot mig en familj denna gång och ingen av familjen kollar förutom en liten pojke. Hans ansikte smälte och formades på ett konstigt sätt. Kollade in i telefonen direkt och gick vidare. Färgerna va fortfarande starka och jag njöt av trippen fast ibland man fick små panik. Nu kom de emot mig en man med 2 hundar. Jag såg att hunden var jätte stor och sprang mot mig, blev lite skrämd för den var jätte stor.

17.30

Kom hem och rullade en till joint. Nu slog de på igen som i början typ. Kollade in i tavlorna vi har hemma. I ena tavlan är det en båt och bakgrunden är helt blå. Jag såg att båten seglade iväg och killen som står på båten i tavlan vinkade till mig hejdåå. Gick och la mig i soffan och la på Fear and Loathing in Las Vegas. Alla ansikten i filmen formades och 10min av filmen kändes som 10år. Byte film efter dem 10min och la på Harold And Kumar Go To White Castle. Kollade hela filmen och de va en mycket bra och rolig film. Så många skämt och jag kunde inte sluta le eller garva. Fyllde på ett antal gånger med nån joint och de boostade ordentligt. Ibland när jag kollade på filmen kändes de som att jag va i båten i tavlan och seglade med snubben. Kändes som hela rummet va i båten. Kollade efter de Harold And Kumar Goes To Guantanamo och den var värd att se trippad.

19.00-20.00

Trippen började avta och jag kände mig fortfarande pigg och försökte sova senare men gick inte. Var svårt och somna efter syran tyckte jag. Kanske var så uppspelt för de va det underbaraste jag varit med om. Jag ger syra 5/5

// Knasbas
Citera
2011-04-13, 19:35
Medlem
Du verkar ha haft en jävligt härlig tripp på en härlig dag
Lättläst och ingen vägg av text som man så ofta behöver jobba sig igenom.

Edit: Just det, kan man tugga och svälja lapparna också? Trodde det bara funkade bra om man lät dom ligga
Citera
2011-04-13, 19:46
Medlem
Knasbass avatar
Jag tuggade på den kanske 3sek sen svalde jag den. Vet knappt nått om syra men de jag vet är de jag själv upplevt.

Och ni som inte testat, de lätt värt det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in