Svara
2011-04-16, 19:09
Medlem
opiodzs avatar
hejzan !
Tänkte berätta en kul historia om min polare, vi kan kalla honom "Jörgen".

20:00 Det va fredag en jävligt soft kväll . Jag och Jörgen hadde vart inne på en gård och snott en platta bärs (Sofiero 5,9or) och var väldigt nöjda över vårat kap .
Sen drog vi hem till mig och drack ungefär 5 bärs var, då kom min bror och han hadde köpt röka och kom in till oss och bjöd oss på en hövding.
Jörgen fick köpa en ganska fin bit av han för 50 kr

21:00 Då kom brorsans polare som hadde benso som han sålde..
Jörgen hadde ungefär 60 kr och köpte 3 benso som han slängde i sig direkt.(alltså sammanlagt . Fem bärs , en holk och tre bens hehe men det kommer mer)...

21:40 Nu var Jörgen jävligt ja va ska man säga? snurrig i huvet?..
Vi gick mot ungdomsgården, Jörgen hadde 15 kr och jag 5 kr och jörgen ville ha en bens till dom kostade ju 20 kr.
så han frågade mig om inte jag kunde ge han min femma, Men det kunde jag tyvär inte , var tvungen att ha en dricka var grovt törstig.
Men vi kom fram till en lösning! Han går in på ungdomsgården och snor drickan sen köper jag den för femman och då skulle problemet vara löst.. (Men det sket ju sig såklart)..
När han var på väg ut med drickan så sa en av ledarna på ungdomsgården till honom : Ska du inte betala drickan?
-Jo det e klart svara jörgen och betalde med 5 kr
Sen kom han ut och sålde drickan till mig för 5 kr och vart glad för att han kunde köpa en bens till.
Men hallå? sa jag, du betala ju drickan, du har ju fortfarande bara 15 kr,

Vi knalla hem till mig och fixade så att Jörgen fick köpa en bens för 15 kr (Vilket var nice för honom).
Nu var jag väldigt trött och ville helst sova men han ville ut..
Han skulle bara va ute i typ en halvtimme..jaja tänkte jag , jag kan väl hålla mig vaken tills dess..
klockan var nu runt 1-2 tiden på natten.
Klockan halv 6 tänkte jag "Nä nu skiter jag i det här jag måste fan sova!!" men då hör jag hur han ropar utanför porten att jag ska komma ner och öppna dörren..

Jörgen stog utanför med massvis med stöldgods - (bandspelare,sprayburkar,regplåt,mer öl,en golfklubba och en massa verktyg)..
Vafan ? du kan ju inte släpa in den här skiten i mitt hem!
Jajaja! sa Jörgen och somnade

Så han vart vääääldigt "Väck,Full" och hadde vart ute och gjort massa "bryt" i garage,bakgårdar med mer.

PS: vet inte ifall denna "rapport" ska va i denna tråd men såg inget annat val..

Det e min första rapport så var lite snälla iallfall..
Hare gött /Opiodz
Citera
2011-04-16, 19:18
Medlem
TotalT1s avatar
Förstod inte så mycket och väldigt dålig skrivet, men låter som en rolig dag, förutom att ni snodde en massa saker. varför en regplåt tex?
Citera
2011-04-16, 19:26
Medlem
Housemusikens avatar
Citat:
Sen kom han ut och sålde drickan till mig för 5 kr och vart glad för att han kunde köpa en bens till.
Men hallå? sa jag, du betala ju drickan, du har ju fortfarande bara 15 kr,

Klockrent haha, skrattade rätt länge för detdär
Annars en nice rapport men du skrev lite halv flummigt.
Ger den 3/5
Citera
2011-04-16, 20:41
Medlem
opiodzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalT1
Förstod inte så mycket och väldigt dålig skrivet, men låter som en rolig dag, förutom att ni snodde en massa saker. varför en regplåt tex?
Jadu, Fråga inte mig, min polare fick i sig ungefär 5 bens den kvällen och öl och röka på det..så jag antar väl att han fick hjärnsläpp helt enkelt
Citera
2011-04-16, 23:36
Medlem
Haha, jadu... 3/5. Hade ju vart roligare om din kompis skrev det hela om han nu minns något. Man blir rätt, ja, DUM I HUVUDET av benzo och alkohol!
Citera
2011-04-17, 00:07
Medlem
opiodzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrooman
Haha, jadu... 3/5. Hade ju vart roligare om din kompis skrev det hela om han nu minns något. Man blir rätt, ja, DUM I HUVUDET av benzo och alkohol!
Hehe ja det hade blivit bättre, Men nej han kom inte ihåg så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in