Svara
2011-04-16, 21:18
Medlem
opiodzs avatar
yoyo!

Den här dan var ganska flippad..

Det var demostration (nazister mot afa) i stan..
Och samtidigt så var det vårmarknad så jag o en polare beställde röka,en halva.
Kranen kom med bussen till oss och gav oss rökat och åkte sen tillbaka med oss in till stan (vi kan kalla min polare mårten och kranen Paul).
Vi hoppa av bussen i ett område nära stan gick till ett skogsområde och rökte en feet holk..
Kranen hadde ändå inget för sig så han hooka med oss under hela dan..

Vart fett stukad av holken och gick typ i slowmotion hela "omvägen" vi tog till marknaden..
Vi stannade förbi ett korvchorre (korvkiosk) och köpte dricka, Jag köpte en fanta lemon kom jag ihåg och vad mina polare köpte hadde jag ingen aning om för jag va så stekt.

Jag tog en klunk av min underbara dryck men precis när jag skulle svälja ner drycken fick jag garvnojja av nån anledning och all dricka flög ut igen..
Sen gick jag och asgarva i ungefär 10 minuter och det smittade av sig på mårten och paul (kranen) började bli nervös för han tyckte vi "Hybbade" för mycket , men det sket ju vi i.
Efter en låång lååång väg så kom vi till marknaden.

Jag var tvungen att ha munchies så jag knalla iväg till ett hamburgerstånd och skulle beställa..
Men när jag skulle beställa så möttes jag av 2 sura kärringarjävlar som fräste "Det är inte din tur än".
Nähe tänkte jag och sket i kärringarna och gick till nån snubbe som sålde korv..
Men fick samma svar där och vart fett förbannad och sket i allting..

Gick tillbaks till mina polare och kranen skulle dra sig hemåt, så jag och mårten gick till en bänk i närheten av marknaden och satte oss och meckade en feting till..
När mårten är mitt uppe i sitt "Meckande" så lägger jag märke till en as skum silvrig saab ( Det var ju demostration i stan så det var ju snutar överallt) så jag nojjar ur . Han snurrar klart spliffen sen kutar vi fort som fan upp i skogen som låg bakom oss , Då hör vi hur saaben bränner på fort som fan..
Vi sprang som dårar inne i skogen och jag kände mig ärligt talat som Bear Grylls (Äventyraren på discovery channel)..

Men till slut kom vi ut i nåt villa område, Vi rökte holken och började röra oss mot stan . Vi ville bara hem!!!

På vägen så ser vi en polishelikopter som svävar över området där vi va så då nojja vi ur igen och försökte gå så vanligt som möjligt...

Efter en ganska lång vandring så kom vi äntligen till stan , Men där så såg vi en PL-13 buss (insatspoliser som har rätt till helkroppsvisitering) så vi vände direkt och gick en bakväg till busshållsplatsen vi skulle till..
Vi går på en gata och varje gång vi hör en bil frågar mårten "är det snuten"?(han var för nojjig för att titta efter själv) Efter många Nej så kollar jag bak och ser en piketbuss..
Ey snuten är bakom säger jag
mårten frågar om vi ska springa
Nej gå bara normalt säger jag och sen försökte jag gå så normalt som möjligt (Måste ha sett ut som en jävla robot )

Pikebussen började sakta in och min puls steg och jag var säker på att dom skulle hoppa ut och visitera oss (hade fortfarande röka på mig) så jag höll på dö
Men den åkte vidare..
Vi kom till busshållsplatsen och satte oss på bänken och väntade på bussen och då kommer en till pikebuss, Vart lika nojjig men den åkte bara förbi (långsamt) . .
Men vi vågade inte vara kvar där så vi drog till centralstation och väntade på bussen..
På centralstation var det lugnt,Bussen kom vi hoppade på och pustade ut! "Vi klara oss"
Sen så hände det inge mer.. vi skildes åt jag drog hem,käkade och somnade
Peace / Opiodz
Citera
2011-04-17, 02:24
Medlem
.. Ja. Påminner mig om första året på gymnasiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in