Man kan inte döma ut cb efter att ha testat en gång. Jag menar, vill man inte göra det igen så Fine, det är ju upp till var och en. Men ruset första gången är inte alls samma sak som det blir när man blivit van vid känslan, man måste liksom röka in sig för att cannabis ska visa sitt rätta ansikte.
Att någon gång känna sig sådär helt jävla genomkorkad har hänt mig och typ varenda person jag känner och någonsin träffat som röker cannabis, men när man blir mer van tycker jag ruset blir tvärtom på alla sätt och vis. Man får insikter, idéer, kan äta hur mycket mat som helst och njuta va hur fördjävla goda de där chipsen är för att sen få ångest över att man inte passade på och köpte 2 påsar när man ändå var i affären. Såna där saker tycker jag är det roliga, fina och härliga med cannabis.
Att glömma bort vad man pratade om är ifs återkommande ibland, men det bådar ju bara för lite skratt när man är några stycken, man får väl bjuda lite på sig själv
Edit: för att inte glömma bort att man totalt glömmer bort varenda jävla bekymmer man kan tänkas ha och är bara här och nu, high, happy, hungry! HHH