2016-11-07, 20:51
Bannlyst
Var mer fr den lite snckliknande modellen frr, sdr st o gullig men har blivit mer o mer t kttfittehllet, det ska dock inte hnga men som ngr skivor bacon nr hon str som en hynda p fyra innan penetration, det r fint, som bacon.

Den r ocks mysigare att slicka,
Citera
2016-11-08, 03:22
Medlem
ImWorthlesss avatar
streckfitta, allt annat gr bort.
Tyvrr sttt p endel kttslamsor i mitt liv som gett tillrcklig avsky.
Citera
2016-11-10, 12:35
Medlem
Belavias avatar
Jag kan uppskatta variationen, streckfitta, kttfitta och snckfitta! Alla fitt utseenden funkar egentligen!

Jag r mer knslig fr hur fittans kondition r, inte s frtjust i smuts eller tendenser till svamp/flytningar! Inget fel eller s, men det r inte my cup of tea, finns andra killar som gillar det!
Citera
2016-11-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Se rubrik.

Har hrt flera gnger att min fitta r mycket fin, tycker det r en konstig komplimang att ge, vem fan bryr sig om hur fittan ser ut, inte direkt s att kuken har gon och ser? Jag tycker sjlv att alla fittor ser ckliga ut s orka bry sig? Ni killar r mrkliga varelser.

Kan man njuta av sex om man tycker knsorganet ser ckligt ut?
Citera
2016-11-10, 20:07
Medlem
Flickpojkens avatar
fittor kan va mer eller mindre finna men jag fattar inte vad alla fi tanter pratar om om att de skulle stllas sjuka krav p kvinnors fittor osv. de r bara fr att dom sklva har abnormala testosteronskadade fittor?

jag har aldrig sttt p ngra strre konstigheter rent utseendemssigt! men symmetri r naturligtvis viktigt. man vill ocks att de yttre blygdlppar ska skapa en vacker inramning och att de inre blygdlppar ska vara vackert rosa rda och helst inte hnga. nr man srar lite p de hela s r en rubinrd grotta de man vill se.

de som absolut gr bort som jag sett r (lyckligtvis inte p riktigt) stor klitoris fan va ful de r! men de r nog abnormalt faktiskt och jag troro inte tjejer behver oroa sej.
Citera
2016-11-12, 16:35
Medlem
DIdes avatar
Jag gr nog igng p alla sorter. Det handlar lika lite om det som hur ballen ser ut.
Citera
2016-11-12, 16:38
Bannlyst
uppskattar den precis som den r , frisk och ren s r allt ok
Citera
2016-11-12, 17:14
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
uppskattar den precis som den r , frisk och ren s r allt ok

Det r inte hur den ser ut utan hur den anvnds. Det r klart att hur kvinna r, har ocks betydelse.

Allts r kvinnan ok s har utseendet p fittan ingen betydelse.
Citera
2016-11-14, 05:56
Medlem
Mardrmmen r en cklig fitta men av de 19 jag varit med har ingen haft en cklig. Dock verkar det ngot vanligare i porrens vrld.
Citera
2017-01-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Se rubrik.

Har hrt flera gnger att min fitta r mycket fin, tycker det r en konstig komplimang att ge, vem fan bryr sig om hur fittan ser ut, inte direkt s att kuken har gon och ser? Jag tycker sjlv att alla fittor ser ckliga ut s orka bry sig? Ni killar r mrkliga varelser.

Om du har ftt de komplimangerna s r det nog s.
Det r s att vi killar tnder p visuell stimulans, lika mycket som knsel, lukt, mm.
Det r den kvinnliga knsorganen trots allt som vi mn vill komma in i, r den dessutom fin kar ktheten, att f knulla en snygg fitta r ibland lika tilltalande som att stta p en modell.

Jag funkar s:
Jag lskar min fru, men nr vi skall ha sex, fr jag inte stnd av att tnka p hennes personlighet.
Om jag skall f stnd mste jag ta p henne, smeka henne, ta p brst, smeka fittan osv, om hon dessutom har en vacker fitta vilket hon har, gr det mig nnu mer upphetsad .
Jag brukar titta p fittan ofta om vi har sex i stllningar som tillter eller nr jag slickar henne, s visst kan man gra en sdan komplimang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in