2011-04-17, 23:30
Bannlyst
Se rubrik.

Har hrt flera gnger att min fitta r mycket fin, tycker det r en konstig komplimang att ge, vem fan bryr sig om hur fittan ser ut, inte direkt s att kuken har gon och ser? Jag tycker sjlv att alla fittor ser ckliga ut s orka bry sig? Ni killar r mrkliga varelser.
Citera
2011-04-17, 23:33
Medlem
krang666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Se rubrik.

Har hrt flera gnger att min fitta r mycket fin, tycker det r en konstig komplimang att ge, vem fan bryr sig om hur fittan ser ut, inte direkt s att kuken har gon och ser?

Klart som solsken att kuken inte har gon. Men det har vi "Mn" och stoppar inte in den i frsta bsta stlle som vi inte inspekterat frst. Ser den ut som "hej kom och hjlp mig" och liknar ngot som kunde sitta p en 10ring s skulle min nog krokna och d rtt snabbt .

Min slutsats (haha) r allts att jag personligen bryr mig. Men antar att det r vldigt individuellt ocks. Finns ju folk som kkar sniglar
Citera
2011-04-17, 23:33
Medlem
Du har trffat en idiot, alt. ngon som endast knner sig obligerad att kommentera din fitta fr att gra dig glad, etc. Inga konstigheter.

Jag bryr mig inte, verhuvudtaget.
Citera
2011-04-17, 23:34
Medlem
Min-Mammas avatar
Inget alls egentligen. har ingen som helst betydelse hur det ser ut dr nere s lnge det inte r en gigantisk krater
Citera
2011-04-17, 23:35
Medlem
Killar bryr sig mest om den vriga kroppen och inte s mycket om fittan.
Citera
2011-04-17, 23:38
Medlem
Kadde1s avatar
S lnge den inte ser HEEEELT off ut och d menar jag nr s off s att den behver postas i gore forumet istllet fr hr s skiter nog majoriteten i det.
Citera
2011-04-17, 23:40
Medlem
danneohs avatar
Vad ni larvar er, det r ju precis samma sak som nr tjejen ger en komplimanger fr kuken, man uppskattar det ven om det r lite udda. Vem lskar inte att hra "mm din kuk r s jvla sexig" (exempelvis)

Semi-dirtytalk?
Citera
2011-04-17, 23:42
Medlem
karlpessars avatar
Typ samma som att tjejer ger komplimanger om stora snorrar ven om det nog r ovanligare att sga "snygg fitta".
Sjlv tycker jag en lagom bullig fitta r sexigt och alla killar jag knner uppskattar en snygg mutta, allts att de bryr sig om utseendet p den.
Citera
2011-04-17, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danneoh
Vad ni larvar er, det r ju precis samma sak som nr tjejen ger en komplimanger fr kuken, man uppskattar det ven om det r lite udda. Vem lskar inte att hra "mm din kuk r s jvla sexig" (exempelvis)

Semi-dirtytalk?
Men kukar r fina! Fittor r ju ckliga, ser ut som nt ruttet russin.
Citera
2011-04-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.e.beckett
Du har trffat en idiot, alt. ngon som endast knner sig obligerad att kommentera din fitta fr att gra dig glad, etc. Inga konstigheter.

Jag bryr mig inte, verhuvudtaget.

Sedr, slapp skriva sjlv.
Citera
2011-04-17, 23:46
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Ska man tro Flashback s ska fittan se ut p samma stt som den gjorde nr man 8-9 r
Citera
2011-04-17, 23:49
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jegg3
Men kukar r fina! Fittor r ju ckliga, ser ut som nt ruttet russin.

S du tror killar tycker kukar r fina ocks? S r inte fallet, det ena utesluter inte det andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in