2012-12-13, 02:31
Medlem
Helt rtt. Kukar r stotliga och fina medans fittorr ckliga.
Citera
2012-12-18, 17:49
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trololdeg
Att operera sig fr att ens man/kille tycker att man har en ful fitta/fula brst tyder vl om nnting p bristande sjlvrespekt? Hade jag en kille som krvde att jag skulle operera mig fr hans skull skulle fan f kulorna insparkade.

Det tyder mer p att du r ett renodlat psykfall som inte kan ta konstruktiv kritik gllande din defekta fitta. Ska man ing ktenskap som i grunden handlar om att livslngt frhllande dr tv personer delar tillvaron i nd och lust gller det att man tar hand om sin kropp s att attraktionen finns dr 24/7 ret om, livet ut. En normal kvinna inser faktum lngt innan en man behver ppeka problemet och gr ngot t saken. Kvinnor med fladdermss mellan benen r kort och gott = andrahandssortering. De har ett lgre vrde p marknaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Jag hller med dig om vad du skriver och har inte ngot att tillgga.
Fladdriga fittor r direkt avtndande och jag vill inte trffa en tjej som har en riktigt avtndande fitta.
Skulle jag falla pladask fr en tjej s kanske jag skulle accepterat det men det skulle fortfarande vara ckligt.

Nu kommer jag f en massa phopp av personer som ifrgastter om jag r hetero. Ja jag lskar fittor, men inte alla. r den snygg och fin s finns det nstan inget hetare.

Visst kan man falla pladask fr ngon, men i slutnden kommer du hnga upp dig p problemet 24/7. Kul nr du ska ner med fingrarna eller kuken men frsta msta spika fast blygdlpparna s att du ens hittar in d 1kg lvbiff r i vgen. Sjlv hade jag hellre levt ensam n att dela tillvaron med ngon som r defekt.

/ Leif
Citera
2012-12-18, 18:59
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det tyder mer p att du r ett renodlat psykfall som inte kan ta konstruktiv kritik gllande din defekta fitta. Ska man ing ktenskap som i grunden handlar om att livslngt frhllande dr tv personer delar tillvaron i nd och lust gller det att man tar hand om sin kropp s att attraktionen finns dr 24/7 ret om, livet ut. En normal kvinna inser faktum lngt innan en man behver ppeka problemet och gr ngot t saken. Kvinnor med fladdermss mellan benen r kort och gott = andrahandssortering. De har ett lgre vrde p marknaden.

Visst kan man falla pladask fr ngon, men i slutnden kommer du hnga upp dig p problemet 24/7. Kul nr du ska ner med fingrarna eller kuken men frsta msta spika fast blygdlpparna s att du ens hittar in d 1kg lvbiff r i vgen. Sjlv hade jag hellre levt ensam n att dela tillvaron med ngon som r defekt.

/ Leif

1. Vem har en sdan fladdermushnglvbiffsfitta som du beskriver? Kan inte tnka mig att en enda frisk och sund kvinna har ngot sdant mellan benen, vad r det fr feta snderknullade alkiskrringar du har slpat hem?

2. OM det nu vore s att jag hade en mindre snygg fitta s skulle min kille helt enkelt f acceptera det eller dra t helvete. lskar man/r kr i personen blir dess brister helt och hllet betydelselsa. Sg till exempel att jag har en kille med stor nsa, inte fan gr jag och krver att han gr och opererar den fr att JAG r missnjd med hur den ser ut. Om jag vill operera min fitta fr min EGEN skull, fine, men d r det MITT val och inte min killes. r ngon ett psykfall s r det du som krver att din partner ska genomg en svindyr plastikoperation fr att DU rkar vara missnjd med utseendet p hennes fitta. Det gr dig bara patetisk. Det finns andra stt att ta hand om sin kropp och vrda sitt yttre n att operera sig fr sin partners skull.
Senast redigerad av Trololdeg 2012-12-18 kl. 19:03.
Citera
2012-12-18, 19:09
Medlem
Fettsugnings avatar
Inte s verdrivet mycket. Jag gr igng p andra saker n fittans anatomi. r man fittanatomifetischist s r men endera japan eller sjuk i huvudet nd. Fittans viktigaste uppgift r att vara skn, inte att st vid Stureplan och se snygg ut.
Citera
2012-12-18, 19:47
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

/ Leif

"Skulle jag falla pladask fr en tjej s kanske jag skulle accepterat det men det skulle fortfarande vara ckligt."

Nu nr jag tnker efter s skulle jag inte falla pladask fr ngon med en cklig fitta. Det r ju inte s att jag blir ihop med ngon innan vi har legat. Skulle jag ah intresse fr en tjej och hennes fitta r cklig s skulle det inte bli mer. Jag har haft otur att stta p en fladdrig fitta en gng. Bde hon och mina vnner undrar varfr jag dissade henne. Svaret r att hennes fitta hnger och det r s jvla ckligt.

Man vet frst om en tjej r snygg nr man sett henne naken. Jag skulle hellre valt en sjua med perfekt fitta n en tjej frn Victorias Secret med hngig fitta.

Vi hller allts med varandra. Dremot s skulle jag aldrig sga till en tjej att hennes fitta r cklig. Hon skulle nog m vldigt dligt d.
Senast redigerad av Triremer 2012-12-18 kl. 19:49.
Citera
2012-12-18, 19:50
Medlem
Triremers avatar
Citat:
1. Vem har en sdan fladdermushnglvbiffsfitta som du beskriver? Kan inte tnka mig att en enda frisk och sund kvinna har ngot sdant mellan benen, vad r det fr feta snderknullade alkiskrringar du har slpat hem?

2. OM det nu vore s att jag hade en mindre snygg fitta s skulle min kille helt enkelt f acceptera det eller dra t helvete. lskar man/r kr i personen blir dess brister helt och hllet betydelselsa. Sg till exempel att jag har en kille med stor nsa, inte fan gr jag och krver att han gr och opererar den fr att JAG r missnjd med hur den ser ut. Om jag vill operera min fitta fr min EGEN skull, fine, men d r det MITT val och inte min killes. r ngon ett psykfall s r det du som krver att din partner ska genomg en svindyr plastikoperation fr att DU rkar vara missnjd med utseendet p hennes fitta. Det gr dig bara patetisk. Det finns andra stt att ta hand om sin kropp och vrda sitt yttre n att operera sig fr sin partners skull.

Man blir inte ihop med ngon som r oattraktiv frn frsta brjan.
Citera
2012-12-18, 20:02
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Man blir inte ihop med ngon som r oattraktiv frn frsta brjan.

Nr sa jag det? alla har brister, betyder inte att man r oattraktiv. Och ofta r man ju intresserad av personen innan man legat. Dvs. du skapar ett intresse fr tjejen innan du vet hur hennes fitta ser ut, dissar du henne sen nr ni har legat fr att hennes fitta inte ndde upp till dina frvntningar har du inte riktigt mognat ordentligt p det mentala planet och det sger lite vad fr typ av person du r. Skulle du sjlv sjlv kunna acceptera det faktum att en tjej dissar dig fr att din kuk inte var som hon frvntade sig?
Senast redigerad av Trololdeg 2012-12-18 kl. 20:08.
Citera
2012-12-18, 20:29
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Nr sa jag det? alla har brister, betyder inte att man r oattraktiv. Och ofta r man ju intresserad av personen innan man legat. Dvs. du skapar ett intresse fr tjejen innan du vet hur hennes fitta ser ut, dissar du henne sen nr ni har legat fr att hennes fitta inte ndde upp till dina frvntningar har du inte riktigt mognat ordentligt p det mentala planet och det sger lite vad fr typ av person du r. Skulle du sjlv sjlv kunna acceptera det faktum att en tjej dissar dig fr att din kuk inte var som hon frvntade sig?

Gillar hon inte min kuk r det bttre att hon trffar ngon annan n att hon gr runt och r missnjd. Alla har brister och en ful fitta leder enligt mig till att en tjej blir oattraktiv.
Citera
2012-12-18, 21:40
Medlem
Trololdegs avatar
Citat:
Gillar hon inte min kuk r det bttre att hon trffar ngon annan n att hon gr runt och r missnjd. Alla har brister och en ful fitta leder enligt mig till att en tjej blir oattraktiv.

S med andra ord attraheras du av fittan och inte av personen? du r ju fr rolig..
Citera
2012-12-18, 22:10
Medlem
Jag har bara sttt p en lvbiff och jag gillar dem inte.
Senast redigerad av Puush 2012-12-18 kl. 22:12.
Citera
2012-12-19, 01:11
Medlem
som-alis avatar
Citat:

Ett av mina x hade just en sdan fitta som beskrivs ovan. Hon var nd inte mer n 22 och jag tror hennes tidigare sexuella erfarenheter endast varit i litet antal. Men den sg hel konstig och stor ut. Jag kunde aldrig frm mig att "get down on her" om du frstr vad jag menar.

S jag r ocks av den uppfattningen att det faktiskt r vldigt viktigt hur just fittan ser ut. Jag vill den skall vara s slt som mjligt, inget fr typ "sticka ut". Vldigt osmakligt.

Vill kvinnan ha en fitta som ser helt utsprngd ut s "fine", men jag betackar mig nog. Varje gng jag ska ner och pilla s mts jag av detta kttstycke.
Citera
2012-12-19, 02:24
Medlem
Ja en del fittor r vackrare n andra de flesta passar i helrakat en del ser bttre ut med hr prova dig fram vet ja

Behver du en objektiv synpunkt s kan jag kolla bde fre o efter hjlper till med rakningen ox om du vill

Hur som ska du inte brja operera i dina lppar, laborera med hret istllet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in