Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Jepp de gör det, dom tituleras på detta forum för HOROR
Så nu när detta sliddjur är borta ur matchen så kan vi män återgå till de vi gör bäst, snackar skit och skvallra...
Så har jag ett par frågor...
Vad är beefen mellan Lamin och Sharam?
Varför har Lamin pris på huvet?
Vadrför fick lamin spö av juggarna, och varför gjorde inte Samir och HA något åt saken?
Vad är beefen mellan Lamin och Sharam?
Sharam snackade "skit" om Lamin på en fest hos bandindos kort efter lions bildats.
Lamin som var utanför stan fick reda på detta när han kom tillbaka,
Det som hade sagt var egentligen inte skitsnack, utan de andra ledarna hade gått runt och sagt att de skulle kasta ut honom. Och även till Sharam hade dem sagt detta. Sharam som hade en stor mun snackade vidare på festen.
Iaf, det kom till Lamins öra om att det gick rykten att han var ute ur Lions vilket han hade hört från raffe som var ledare för bandidos.
Lamin reagerade Starkt och fråga de andra ledarna.
Dem stack till Bandidos och bråkade med dem och skämde ut sig, till slut fick de höra att Sharam hade sagt detta.
De andra ledarna påstod att det var skit snack men egentligen var det inget skitsnack, Och Sharam fick på huvudet av ut skickade småglin.
Vadrför fick lamin spö av juggarna, och varför gjorde inte Samir och HA något åt saken?
Jag har för mig att Lamin aldrig var med HA utan hängde med en kille som var med HA.
Fan ska HA med en neger till? det har jag svårt att tro.
Däremot vet jag att han var med Choosen ones men blev utkastad för han lurade dem på pengar.
Den lägenheten Sharam bodde i när han blev misshandlad ligger vid nobel och pipoo står på den.
Har enligt rykten hört att negrarna hyr den av honom nu och negrarna är kusiner med Lamin
Vet dock inte om Sharam hade ngn Beef med resterande av negrarna.
Varför har Lamin pris på huvet?
Detta undrar jag med, och utav vem?
Och är det känt i stan att Sharams vänner vill hämnas?