2011-04-28, 13:29
Bannlyst
Detta är en riktig jävla golartråd asså, ska ni inte skriva ut adresser till alla som ni outat som becknare också??
Citera
2011-04-28, 13:34
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare
Detta är en riktig jävla golartråd asså, ska ni inte skriva ut adresser till alla som ni outat som becknare också??

Här finns inte mer utskrivet än vad många i malmö stad vet, och även polisen vet.

Dock så handlar denna tråden inte om detta, utan om Sharams försvinnande..
Citera
2011-04-28, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Civilare

Vem fan bryr sig om man golar på värdelösa samhällsförstörande patrask? Det viktiga enligt min mening är att man får klarhet i Sharams försvinnande för dennes nära och käras skull.
Citera
2011-04-28, 18:04
Medlem
bonny123s avatar
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.24...-blivit-mordad

Citat:
Lördagen den 9 april, kvällen före försvinnandet, ringde Vinny Tamjidi ett samtal strax före elva på kvällen. Då fanns telefonen vid Limhamns Idrottsplats.
Strax intill ligger en tatueringsstudio.
- Han brukade ofta vara här. Både för egna tatueringar och för att hänga med folk, säger en av tatuerarna.
Bland gästerna på studion finns både kriminella och ickekriminella personer i Vinny Tamjidis bekantskapskrets. Flera av hans bekanta finns i Malmös grovt kriminella gängmiljö.

Vilken studio är detta?
Citera
2011-04-28, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly8585
Fy fan... Ni får mig att vilja spy. Vuxna människor som sitter här o skryter om vem som har bäst teorier o vem som känner vem. Ni tror att det här är en jävla lek. Det handlar om ett människoliv för i helvete. Flera stycken av er sitter inne på info men va gör ni?! Sitter här o blajjar istället för att gå till polisen med det ni vet. Är ni helt jävla känslomässigt rubbade eller?? Såg ni inte hans gråtande pappa i inslaget i Efterlyst igår?! Hans son är borta o för familjen är det här olidligt. Så om ni era svin inte kan tänka er att visa lite medmänsklighet gentemot Shahram så gör det för hans familj. Jag förstår väl också att det hela verkar rätt hopplöst o att chansen att han återfinns vid liv minskar för varje dag som går men hans familj, vänner o övriga anhöriga förtjänar att få reda på vad som hänt deras älskade Shahram så att dom kan få ett avslut. Det skrivs mycket här om balls hit o balls dit men var fan är eran stake?! Jag slår vad om att det finns tjejer med mer mellan benen än er. Jag skäms över att det finns såna som vissa av er. Det är fan en skam för mänskligheten.

Jepp de gör det, dom tituleras på detta forum för HOROR

Så nu när detta sliddjur är borta ur matchen så kan vi män återgå till de vi gör bäst, snackar skit och skvallra...

Så har jag ett par frågor...

Vad är beefen mellan Lamin och Sharam?
Varför har Lamin pris på huvet?
Vadrför fick lamin spö av juggarna, och varför gjorde inte Samir och HA något åt saken?
Citera
2011-04-28, 19:07
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabkiller
Jepp de gör det, dom tituleras på detta forum för HOROR

Så nu när detta sliddjur är borta ur matchen så kan vi män återgå till de vi gör bäst, snackar skit och skvallra...

Så har jag ett par frågor...

Vadrför fick lamin spö av juggarna, och varför gjorde inte Samir och HA något åt saken?

Sharam snackade "skit" om Lamin på en fest hos bandindos kort efter lions bildats.

Lamin som var utanför stan fick reda på detta när han kom tillbaka,
Det som hade sagt var egentligen inte skitsnack, utan de andra ledarna hade gått runt och sagt att de skulle kasta ut honom. Och även till Sharam hade dem sagt detta. Sharam som hade en stor mun snackade vidare på festen.

Iaf, det kom till Lamins öra om att det gick rykten att han var ute ur Lions vilket han hade hört från raffe som var ledare för bandidos.

Lamin reagerade Starkt och fråga de andra ledarna.
Dem stack till Bandidos och bråkade med dem och skämde ut sig, till slut fick de höra att Sharam hade sagt detta.

De andra ledarna påstod att det var skit snack men egentligen var det inget skitsnack, Och Sharam fick på huvudet av ut skickade småglin.

Jag har för mig att Lamin aldrig var med HA utan hängde med en kille som var med HA.

Fan ska HA med en neger till? det har jag svårt att tro.

Däremot vet jag att han var med Choosen ones men blev utkastad för han lurade dem på pengar.

Den lägenheten Sharam bodde i när han blev misshandlad ligger vid nobel och pipoo står på den.

Har enligt rykten hört att negrarna hyr den av honom nu och negrarna är kusiner med Lamin

Vet dock inte om Sharam hade ngn Beef med resterande av negrarna.

Detta undrar jag med, och utav vem?

Och är det känt i stan att Sharams vänner vill hämnas?
Citera
2011-04-28, 19:12
Medlem
Terrormarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonny123
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.24...-blivit-mordad

Vilken studio är detta?

Känner folk som arbetar där. Studion har inte ett skit med Sharam att göra.
Han var endast kund där. Det där med att kriminella hänger i en studio är bullshit
som media kör för att sälja.

Det är väl som att "Ica har grovt kriminella kunder!" bara för att någon handlat där.
Klart att en tattoostudio får kunder med kriminell bakgrund...precis som ICA, bolaget med mera.

Jag gör mina egna gaddningar på Limhamn Tattoo och det är den mest seriösa och vänliga
studio jag nånsin varit i.

Jävla kvällstidningar.
Citera
2011-04-28, 19:21
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrormaria
Han var endast kund där. Det där med att kriminella hänger i en studio är bullshit

Det är väl som att "Ica har grovt kriminella kunder!" bara för att någon handlat där.
Klart att en tattoostudio får kunder med kriminell bakgrund...precis som ICA, bolaget med mera.

Jag gör mina egna gaddningar på Limhamn Tattoo och det är den mest seriösa och vänliga

Jävla kvällstidningar.

Okeeej... Men vad heter den? Limhamn Tattoo?
Citera
2011-04-28, 19:29
Bannlyst
bonny123

Nä Lamin var inte med i HA, men han hängda ALLTID med dom, träffade han och HA ute jävligt många gånger, de va på den tiden "spider" hängde med dom oxå, Lamin och Samir, araben som äger abdos, dom festade alltid med grabbarna i HA, så jag trodde att dom skulle backa han, men ack så fel jag hade
Citera
2011-04-28, 20:22
Bannlyst
Ursäkta men Lamin, mörk smal tidigare bosatt i helsingborg/landskrona?
Citera
2011-04-28, 20:38
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icontrol
Ursäkta men Lamin, mörk smal tidigare bosatt i helsingborg/landskrona?

Nej, Stor ful gorilla med guldtand från Malmö

Rätta mig om jag har fel
Citera
2011-04-28, 21:44
Medlem
Maipenrais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrormaria

Jävla kvällstidningar.
Den ägs väl bl.a. Av MH mest känd för slagthusetincidenten. Han och sha var väl goda vänner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in