2011-04-28, 21:46
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maipenrai
Den ägs väl bl.a. Av MH mest känd för slagthusetincidenten. Han och sha var väl goda vänner?

MH?
Citera
2011-04-28, 21:49
Medlem
Maipenrais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonny123
MH?
Mi***l H***berg
Citera
2011-04-28, 21:51
Medlem
Citat:
MH?
han sköt en kille på slakthusets toalett för några år sedan..ljushuvet som försökte gömma sig bakom en gardin efter dådet...
Citera
2011-04-28, 21:52
Medlem
Maipenrais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
han sköt en kille på slakthusets toalett för några år sedan..ljushuvet som försökte gömma sig bakom en gardin efter dådet...
Haha exakt han. De umgicks väldigt mycket....
Citera
2011-04-28, 22:14
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalam-El-Nas
Fan vad denna tråden påminner om fjortistiden, en massa 13åringar bosatta i en förort som snackar om alla dom känner och hur "sjuuuuuuuuuuuka" dem är. Respekt grabbar ni känner alla fan grymt asså. Hela skit tråden är offtopic, det har övergått till skitsnack om folk som ni hade pissat ner er om ni snackat framför. Men yao ni känner dom ju!!!

Nej vi håller oss till tråden och försöker komma fram till en vettig förklaring. Studion som Sharam besökte senast han var i livet , jag frågade vem som äger den och det fick vi svar på samt att killen även är kriminellt belastad.

Du däremot är riktigt pinsam, Vi snackar i denna tråd precis som du snackar i andra trådar.
Vi öser inte över beröm över hur sjuuuuuuuuuuukkkkaa dom är eller att vi vill ha respekt.
Tror inte vi heller har någon anledning att träffa dessa personer eller ens vilja visa kuken och pissa framför dem.

Vi sitter och diskuterar normalt om något som sker i vårt samhälle.

Du däremot verkar ju sjukt cool, som kommit till detta land och har mage nog att klanka ner på hederliga medborgare som är sjukt trötta på dessa människor.
Åk hem och försök att må så bra som du gör i Sverige.

On topic,

Denna killen som äger Tattoo studion är väl rätt tät med kriminella?
har något framkommit om vad som hände där nere?
Citera
2011-04-28, 22:23
Medlem
Maipenrais avatar
Citat:
Nej vi håller oss till tråden och försöker komma fram till en vettig förklaring. Studion som Sharam besökte senast han var i livet , jag frågade vem som äger den och det fick vi svar på samt att killen även är kriminellt belastad.

Du däremot är riktigt pinsam, Vi snackar i denna tråd precis som du snackar i andra trådar.
Vi öser inte över beröm över hur sjuuuuuuuuuuukkkkaa dom är eller att vi vill ha respekt.
Tror inte vi heller har någon anledning att träffa dessa personer eller ens vilja visa kuken och pissa framför dem.

Vi sitter och diskuterar normalt om något som sker i vårt samhälle.

Du däremot verkar ju sjukt cool, som kommit till detta land och har mage nog att klanka ner på hederliga medborgare som är sjukt trötta på dessa människor.
Åk hem och försök att må så bra som du gör i Sverige.
Denna killen som äger Tattoo studion är väl rätt tät med kriminella?
har något framkommit om vad som hände där nere?
Han är tät med flera st ur olika grupperingar och har flera stående inbjudningar. Han vill dock mest vara i Thailand och träna vilket han gör så ofta han kan. Säkert har han inte helt rent mjöl i påsen men han är vettig att prata med!
Citera
2011-04-28, 22:46
Medlem
Terrormarias avatar
Jag vet inte vem som äger studion men jag har alltid trott det är killen som
står bakom disken.

Han är skittrevlig och vänlig. Och het som fan.

Dom gånger jag varit där har jag aldrig sett eller hört nåt som tyder på att dom
skulle vara med i gäng eller ha skumma ägare.

Verkar vara jävligt seriösa med tattoos och ritningar och sånt.

Jag har heller aldrig sett folk där som inte är kunder eller tatuerare.
Citera
2011-04-28, 23:46
Medlem
Citat:
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.24...-blivit-mordad

Vilken studio är detta?
Faan, det fanns en artikel med bild och allt i kvällsposten/expressen, kolla där..
Citera
2011-04-29, 00:12
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2011-04-29, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrormaria
står bakom disken.

Dom gånger jag varit där har jag aldrig sett eller hört nåt som tyder på att dom

ja jag tror inte att dom har ngt med shahrams försvinnande att göra ..sitter säkert på intressant info men den infon är jag med säkerhet att dom har delat med sig till shahrams familj..som sagt MH var tight med shahram och han hade aldrig hållt inne på info angende shahrams försvinnande..tror även att MH var en av dom få riktiga vännerna till shahram..så han känner nog minst lika stor saknad av shahram som hans familj gör..
vet någon vad F.E.A . står för ..shahram och några till av hans vänner har dom bokstäverna tattuerade
Citera
2011-04-29, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
ja jag tror inte att dom har ngt med shahrams försvinnande att göra ..sitter säkert på intressant info men den infon är jag med säkerhet att dom har delat med sig till shahrams familj..som sagt MH var tight med shahram och han hade aldrig hållt inne på info angende shahrams försvinnande..tror även att MH var en av dom få riktiga vännerna till shahram..så han känner nog minst lika stor saknad av shahram som hans familj gör..
vet någon vad F.E.A . står för ..shahram och några till av hans vänner har dom bokstäverna tattuerade

F.E.A - Fuck em all.
Citera
2011-04-29, 08:54
Medlem
NUKEWARs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrormaria
står bakom disken.

Skönt smartass, bara för att du varit i deras butik ett par gånger och fått dig ett och annat trampstamp ditsatt behöver knappast betyda att de inte umgås med skumma filurer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in