2011-05-25, 23:37
Medlem
hitta lite info om han som är anhållen för mäniskorov på sharam,,info om bedrägeriet han sitter för
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.12...-till-fangelse
Senast redigerad av redgunn 2011-05-25 kl. 23:49.
Citera
2011-05-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSOcrvene.beretke
han kanske bara sokt hjalp for att sharam pressa han pa pengar men inte visste att han skulle bli mordad eller inte visste vad han get sig in i
hahaha jag hoppades verkligen det ligger till så..att shahram pressade fel kille på pengar och blir knäppt pga det ..snackar om ironi..förövaren blir offer.. hahaha i love it,,,
Citera
2011-05-25, 23:59
Medlem
niklas blev pressad av sharam eller nagon anan person pressa niklas pa pengar da vander niklas sig till sharam om hjalp
Citera
2011-05-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSOcrvene.beretke
niklas blev pressad av sharam eller nagon anan person pressa niklas pa pengar da vander niklas sig till sharam om hjalp
är det nicklas som brukade hänga med dennis (från outlaws) uppe i klippan på daltons..han har varit med i ffl ,loyalty bfl och bandidos..
körde omkring i en merca 500 coupe på den tiden...runt 2007/2008
Citera
2011-05-26, 01:04
Medlem
vet bara att han hetter niklas
Citera
2011-05-26, 01:13
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redgunn
är det nicklas som brukade hänga med dennis (från outlaws) uppe i klippan på daltons..han har varit med i ffl ,loyalty bfl och bandidos..
körde omkring i en merca 500 coupe på den tiden...runt 2007/2008

Det är just den killen jag tänker på, men är han verkligen så gammal?

Är det så att Sharam dödas pga av utpressning som han utövar på någon så får han fan skylla sig själv... ingen sympati what so ever

dessutom så lär niklas inte åka på så mkt straff... ingen kropp = inget mord
människorov = ja fast BO finns inte = väldigt jobbigt att få fart
Senast redigerad av bonny123 2011-05-26 kl. 01:25.
Citera
2011-05-26, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
I sådana fall borde det vara ngn som känner honom hyfsat bra.

Men, om man ska hjälpa ngn att flytta så hyr man kanske inte ett hästsläp..? Det hyr man kanske inte i vilket fall som helst. Skumt att det just var ett HÄSTsläp...

Nej just hästsläp hyr man nog inte nej...man lånar nog ett i så fall...för att slippa utgifter och för att man får plats med mycket grejer...hästgårdar finns det många av i skåne om jag inte förstått fel...
Citera
2011-05-26, 11:07
Medlem
bonny123s avatar
Eller så har man hästsläp för att man kan lägga lik över hö och transportera liket en bra bit.
Citera
2011-05-26, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonny123
Eller så har man hästsläp för att man kan lägga lik över hö och transportera liket en bra bit.
ja säkert Bonny, för en hästkärra är väl det man minst misstänker tt det kan eventuellt ligga en kropp i det, och är man och dessutom har ett utseende som är rätt känt för polisen och kör i en vanlig kärra är chansen större att man kan råka ut för en kontroll och visa vad det är man transporterar,och kärror hyr man noginte i dessa kretsar för att slippa lägga id:kort på disken,jag hoppas verkligen att Sharam kommer till rätta hel, även om chanserna minskar för varje timma känns det som,jag skiter i hur folk tjänar sina pengar så länge dom inte skada någon oskyldig,
Citera
2011-05-27, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantalight
ja säkert Bonny, för en hästkärra är väl det man minst misstänker tt det kan eventuellt ligga en kropp i det, och är man och dessutom har ett utseende som är rätt känt för polisen och kör i en vanlig kärra är chansen större att man kan råka ut för en kontroll och visa vad det är man transporterar,och kärror hyr man noginte i dessa kretsar för att slippa lägga id:kort på disken,jag hoppas verkligen att Sharam kommer till rätta hel, även om chanserna minskar för varje timma känns det som,jag skiter i hur folk tjänar sina pengar så länge dom inte skada någon oskyldig,
shahrams livsstil har väl skadat oskyldiga.. hela hans familj lider..hade shahram mognat som alla andra i hans ålder typ skaffat jobb på mc donalds , 4 fruar och 16 ungar..levt upp till den iranska idealet.. hade han levt idag..
är det någon som vet om 46 åringen har blivit häktad eller har hansläppts efter anhållningen?
Citera
2011-05-27, 02:54
Medlem
banankakans avatar
Var e alla hans vänner nu? Det verkar som om dom match locket på!
Citera
2011-05-27, 05:46
Medlem
Käften fitta!!!!? Vilken mogen kommentar!

Shahram må vara trevlig,vad vet jag, har aldrig träffat honom, men hans polare gör ju bort sig DUKTIGT både här och på Facebook gruppen!

Den ena idioten efter den andre spottar ur sig extremt pinsamma saker.
Ännu bättre blir det när ingen av dom kan stava. Direkt PATETISKT!

Istället för att ägna dagar, kvällar o nätter till att sitta och förpesta nätet med barnsliga meningar, kanske dom borde skynda sig till SFI, träna svenska, söka sig och jobb och ge fan i att belasta vårt samhälle mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in