Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-22, 01:19
Medlem
SomaliWarriors avatar
Vi hade en trevlig förmiddag på jobbet och chefen fick för sig att beställa in pizza till lunch.
Alla tyckte självklart det lät som en bra idé då chefen skulle bjuda.
Vi fick aldrig chansen att riktigt berätta vad för pizza vi ville ha då han var tvungen att beställa lite snabbt pga våran relativt korta lunch.
Pizzan kommer och vi sätter oss till bords, jag ser en stor familjepizza och en enskild, kanske den var till chefen?
Icke.
Han hade beställt en extra pizza till mig, det var en sån här Africana, med banan och curry, jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, var detta något personligt eller räckte en familjepizza helt enkelt inte? Jag åt hursomhelst min pizza men var smått irriterad
Kan jag anmäla min chef någonstans eftersom jag ser detta som ett personligt påhopp?

(Mod flytta tråd om den ligger fel tack!)
Citera
2011-04-22, 01:23
Bannlyst
Vad var det för pålägg på familjepizzan då ? För din pizza lät ju inte speciellt god..
Citera
2011-04-22, 01:25
Bannlyst
Ja, det går alldeles utmärkt. Hör av dig till Afrosvenskarnas riksförbund, Centrum mot rasism, Expo eller DO så kan du snart bada i pengar.
Att diskriminering av det här slaget fortfarande existerar i mångkulturens år 2011, det är knappt så man finner ord.
Citera
2011-04-22, 01:26
Medlem
SomaliWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjutube89
Vad var det för pålägg på familjepizzan då ? För din pizza lät ju inte speciellt god..

Annanas och skinka
Citera
2011-04-22, 01:27
Medlem
OffensiveShits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliWarrior
Vi hade en trevlig förmiddag på jobbet och chefen fick för sig att beställa in pizza till lunch.
Alla tyckte självklart det lät som en bra idé då chefen skulle bjuda.
Vi fick aldrig chansen att riktigt berätta vad för pizza vi ville ha då han var tvungen att beställa lite snabbt pga våran relativt korta lunch.
Pizzan kommer och vi sätter oss till bords, jag ser en stor familjepizza och en enskild, kanske den var till chefen?
Icke.
Han hade beställt en extra pizza till mig, det var en sån här Africana, med banan och curry, jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, var detta något personligt eller räckte en familjepizza helt enkelt inte? Jag åt hursomhelst min pizza men var smått irriterad
Kan jag anmäla min chef någonstans eftersom jag ser detta som ett personligt påhopp?

(Mod flytta tråd om den ligger fel tack!)
Maila/ring aftonbladet på en gång! Så att vi kan få oss ett gott skratt.
Citera
2011-04-22, 01:28
Medlem
SomaliWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveShit
Maila/ring aftonbladet på en gång! Så att vi kan få oss ett gott skratt.

Jag vill ju inte att chefen ska få reda på detta riktigt, vet inte hur jag ska gå tillväga
Citera
2011-04-22, 01:28
Medlem
SomaliWarriors avatar
Kan lägga till att jag är mörkhyad, darför jag kände mig påhoppad när de var curry+banan på pizzan
Citera
2011-04-22, 01:32
Medlem
Han antog väl att du är muslim och beställde därför en annan pizza åt dig, eftersom det var skinka på den andra.

En god pizza dessutom som du fick helt gratis! Otacksamma skithög! Hoppas du får sparken!
Citera
2011-04-22, 01:37
Medlem
SomaliWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZitaX
Han antog väl att du är muslim och beställde därför en annan pizza åt dig, eftersom det var skinka på den andra.

En god pizza dessutom som du fick helt gratis! Otacksamma skithög! Hoppas du får sparken!

Det var ju självklart skinka på min också
Citera
2011-04-22, 01:39
Medlem
Inte.viktigts avatar
Han beställde antagligen en pizza utan skinka åt dig pga. att hon antog att du var muslim, betalade för den och nu ska du tala ut på flashback om din traumatiska upplevelse? Du äcklar mig!
Citera
2011-04-22, 02:30
Medlem
Cunt.Draculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZitaX

Säger killen som aldrig kommer få ett arbete.
Citera
2011-04-22, 02:43
Medlem
Heladageniskogens avatar
Ett utmärkt exempel på postkolonialt förtryck och inskränkt människosyn. Att mysiga brunisar skall råka ut för detta år 2011 är helt katastrofalt, jag saknar ord och börjar nästan gråta! HUR FAN KAN DET SKE? RASISM ÄCKLAR MIG!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas att rasisten åker i fängelse!!!!!!!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in