Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-04-24, 12:17
Medlem
bollats avatar
Jag har i yngre år haft några kk's och några av de har varit så stolta över deras dildosamling som deras tidigare sexpartners varit så lyckliga över att få känna i sig. Jag däremot blir äcklad av blotta tanken..... Varför skulle jag vilja ha en dildo i mig som någon annan haft i röven, fittan eller någon annanstans? Det känns enbart motbjudande och skabbigt! Det gav även kkn en skabbvarning och dte blev inte något allvar av sex eller något annat.

Men någon tänder kanske på att använda, redan använda dildos?
Skulle du bli äcklad? Skulle du använda de redan använda leksakerna om du kom hem till en kille?

Jag tycker iofs inte om leksaker i övrigt men absolut INTE använda av andra.
Citera
2011-04-24, 12:25
Medlem
Ettan^s avatar
Hans kuk har väl varit i andra tjejer minst lika mycket som leksakerna. De går ju att tvätta vet du.
Citera
2011-04-24, 12:28
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollat
Jag har i yngre år haft några kk's och några av de har varit så stolta över deras dildosamling som deras tidigare sexpartners varit så lyckliga över att få känna i sig. Jag däremot blir äcklad av blotta tanken..... Varför skulle jag vilja ha en dildo i mig som någon annan haft i röven, fittan eller någon annanstans? Det känns enbart motbjudande och skabbigt! Det gav även kkn en skabbvarning och dte blev inte något allvar av sex eller något annat.

Men någon tänder kanske på att använda, redan använda dildos?
Skulle du bli äcklad? Skulle du använda de redan använda leksakerna om du kom hem till en kille?

Jag tycker iofs inte om leksaker i övrigt men absolut INTE använda av andra.

Ja varför inte, de går att tvätta! Varför börja överkonsumera sex-leksaker när det räcker redan med allt annat som vi människor gör det med.

OnT: Om jag var tjej, skulle jag förmodligen tycka att det var ofräscht och avständande...
Citera
2011-04-24, 12:32
Medlem
bollats avatar
Så om jag skulle träffa någon av er och ta fram en rumpdilo som mitt ex älskade skulle ni bli överglada? Inte det minsta äcklade? De går ju att tvätta. Det känns ju lite som att använda andras tandborste/underkläder. Det vill man inte riktigt även om de är rena.
Senast redigerad av bollat 2011-04-24 kl. 12:33. Anledning: edit
Citera
2011-04-24, 12:33
Medlem
Ils avatar
Otroligt äckligt, speciellt eftersom killen med största sannolikhet använder dom själv.
Citera
2011-04-24, 12:34
Bannlyst
I dildo-fabriken så testar de 5 % av alla dildos innan de skickas iväg med dildo-lastbilen till dildo-affären. Sen brukar även dildo-försäljare vara ena kåta jävlar som testar allt och sen limmar ihop förpackningen igen. Således kan man aldrig vara säker på att en dildo inte är använd innan man köpt den.
Citera
2011-04-24, 12:38
Medlem
bollats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggeliten
I dildo-fabriken så testar de 5 % av alla dildos innan de skickas iväg med dildo-lastbilen till dildo-affären. Sen brukar även dildo-försäljare vara ena kåta jävlar som testar allt och sen limmar ihop förpackningen igen. Således kan man aldrig vara säker på att en dildo inte är använd innan man köpt den.

Tur jag aldrig köpt en då

Men jag har däremot sett förpackningarna och de är precis som tex. hörlurs-förpackningar riktigt svåra att klippa upp, så jag tror inte riktigt på det du skriver .
Citera
2011-04-24, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollat
Så om jag skulle träffa någon av er och ta fram en rumpdilo som mitt ex älskade skulle ni bli överglada? Inte det minsta äcklade?

Ja, varför inte. När har du tid?

Och om du har riktig noja över det, varför då inte bara dra en kondom på den begagnade leksaken?
Citera
2011-04-24, 12:39
Medlem
bollats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger

Jag har ingen. Jag kör naturligt bara
Citera
2011-04-24, 12:42
Medlem
bollats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger

Och om du har riktig noja över det, varför då inte bara dra en kondom på den begagnade leksaken?

Jag vill inte ha använda leksaker i mig, och skulle gå ifrån en kille som så lite som försökte med "jag har en dildo i lådan där, om du öppnar den och ser efter..."

Urk
Citera
2011-04-24, 13:16
Medlem
Håller med...vill inte ha redan använda sexleksaker i mig!
Citera
2011-04-24, 13:28
Medlem
Kan ni bara tänka er killar som är oskulder då också? Det är ju den enda logiska slutledningen man kan dra om ni tom äcklas av en ordentligt tvättad leksak med kondom på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in