Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2024-07-01, 19:50
Medlem
GTAmannens avatar
Jag ser ingen anledning till oro så länge det handlar om oanvända sexleksaker till en flickvän.

Kan tänka mig att en tjej kan känna sig äcklad av använda sexleksaker.

Men en nyinköpt dildo eller vibrator till en flickvän som man är ihop med är ju helt normalt.
Citera
2024-07-06, 21:42
Medlem
vill ha egna, han får gärna köpa till mig men inte använda något han köpte till sitt ex
Citera
2024-10-07, 18:06
Medlem
Ett äkta hem har såklart en gedigen uppsättning dildos och vibrerande tilltyg för användning vid behov.
Citera
2024-10-08, 11:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTAmannen
Jag ser ingen anledning till oro så länge det handlar om oanvända sexleksaker till en flickvän.

Kan tänka mig att en tjej kan känna sig äcklad av använda sexleksaker.

Men en nyinköpt dildo eller vibrator till en flickvän som man är ihop med är ju helt normalt.

Blev ju rätt sura miner på en fest jag var på en gång när det på fyllan kom fram till polarens flickvän att polaren hade snott en dildo på en sexklubb och som han tydligen hade använt på/i henne.

Så, sexklubb samt användande av sexklubbs-dildo. Är det någon som tror att förhållande inte tog slut?
Citera
2024-10-08, 12:26
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Blev ju rätt sura miner på en fest jag var på en gång när det på fyllan kom fram till polarens flickvän att polaren hade snott en dildo på en sexklubb och som han tydligen hade använt på/i henne.

Så, sexklubb samt användande av sexklubbs-dildo. Är det någon som tror att förhållande inte tog slut?

Kort så säger jag att två fel inte gör ett rätt...

Vill jag att en man använder sexleksaker med eller på/i mig, så har jag med mig mina egna eller så köper vi nya tillsammans som ingen annan använder.
Citera
2024-10-08, 12:29
Medlem
Handklovar hade varit ok, men oanvända förstås. Annars hade jag dumpat om han föreslog sexleksaker åt mig.
Citera
2024-10-15, 09:14
Avstängd
ResanTillMelonias avatar
Usch! Likaså tanken på att han har stoppat in drulen i andra tjejer innan
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto