2011-04-26, 01:24
Medlem
Tjenare , det är så att jag skulle behöva hjälp, är det någon som är kunnig på att fixa Musik webbsidor ? som förstår sig på FTP server , skulle behöva designa eller lättare sagt konstruera en egen musik hemsida. Vill Inte ha någon avtal med någon bolag eller reklamera andra bolag genom hemsidan, det ska var en egen och freedom of speech . är sj än musiker och skulle behöva all hjälp jag kan få -
Jag skapar lite på en hemsida med hjälp av youtube, använder NotePad ++

har även provat andra tutorial hemsidor och signat avtal med andra webbsidor där du genom dom fixar eget , Men i ändan så är det dåligt,de tjänar på mig som privat person .
vill ha eget kan vara något enkelt med musik download knappar och en bra grafisk tema med bild och även den som kan designa ett Logo det skulle va bra ,,

och även --> någon som vet om en bra och väl talat och pålitligt och snabb Web Hosting ?
ser att det finns loopia men kritik av att den är för seg , och One.com finns med, finns det någon som är bättre ? kanske ett års avgift istället för månads avgifter ??

har en hemsida som jag vill efterlikna och har kämpat så mycket att jag och min grupp har splittras e på vill komma någon vart, men värkar ju inte gå någonstans

Hoppas ni kan svara eller hjälpa mig åtminstone , må best
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in