2012-05-27, 15:09
Citat:
Jag håller med dig, att vi gav kvinnorna denna enorma makt var ett stort misstag från inte bara oss svenskars sida utan även många andra folk i Europas sida.
Ursprungligen postat av Tony.Bazookatone
Eller kanske så är svenska män otroligt naiva att de tillåter kvinnor ha så mycket makt och rättigheter? Vad har svenskarna fått tillbaka av detta? Nativiteten är under ersättningsgränsen och kvinnor stödjer invandring mycket mer än vad män gör.
Att det till på köpet är många som väljer en blatte/neger/whatever framför en svensk man är ändå äckligt. Det går inte att jämföra med manliga svenska blandare som oftast endast vill en kvinna som ser ut som de själva gör men blir ratade och nöjer sig med chinks.
Kvinnan förstår inte innebörden av begreppet "rättvisa". Läs på min signatur vad Schopenhauer skrev om detta. Du kan ge mycket till kvinnor, men förvänta dig aldrig något tillbaka, du kommer att bli besviken.
Att det till på köpet är många som väljer en blatte/neger/whatever framför en svensk man är ändå äckligt. Det går inte att jämföra med manliga svenska blandare som oftast endast vill en kvinna som ser ut som de själva gör men blir ratade och nöjer sig med chinks.
Kvinnan förstår inte innebörden av begreppet "rättvisa". Läs på min signatur vad Schopenhauer skrev om detta. Du kan ge mycket till kvinnor, men förvänta dig aldrig något tillbaka, du kommer att bli besviken.
Kvinnor är helt enkelt mer förrädiska än män och saknar lojalitet till sitt land och folk, även i länder som England ser det likadant ut på den fronten.
Vi svenskar låter våra kvinnor välja män helt själva medan man i andra folk gifter bort sina kvinnor med en partner man själv valt.
Visst stämmer det att de kvinnliga rasblandarna självmant väljer blattar och negrer framför svenskar, många helt normala svenska tjejer väljer spänninga blattar framför svenska killar.
De manliga rasblandarna är alltid misslyckade svenskar som inte kan få tjejer i Sverige så de importerar kvinnor från Thailand för att inte leva i ensamhet så visst är det annorlunda, de svenska kvinnorna väljer själva att rasblanda medan svenska killar tvingas att rasblanda med gulingar för att de inte har något alternativ.