2013-02-03, 15:16
Medlem
vittnesskydds avatar
Vad tjänar kurden eller afrikanen på att inte knulla en villig kvinna? Negern och blatten är ändå hatade i vilket fall som helst och det vet dom, så vad tjänar dom på att hålla sig borta?
Ogillar en svensk babbar så kommer han ogilla dom lika mycket oavsett om dom är med svenska tjejer eller ej. Att svensken har gjort det så tydligt att han ej uppskattar dessas existens på nordisk mark är en stor del av problemet, negern o blatten har blivit sedda som något enbart negativt från första början.

I dagsläget har dessa inget att förlora på att vara med svenska kvinnor... Svensken måste sträcka ut handen, vara den större mannen, erbjuda blatten inte bara vänskap,kärlek och omtänksamhet utan även belöna dom. Det är rätt uppenbart att dessa grupper behöver ett incitament, jag skulle föreslå ett årligt bidrag på ca 50.000 till 100.000kr till negrer&blattar som distanserar sig.

Rannsaka er själva & börja se saker ur blattens perspektiv.
Senast redigerad av vittnesskydd 2013-02-03 kl. 15:56.
2013-02-03, 16:40
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittnesskydd
Det är rätt uppenbart att dessa grupper behöver ett incitament, jag skulle föreslå ett årligt bidrag på ca 50.000 till 100.000kr till negrer&blattar som distanserar sig.

Rannsaka er själva & börja se saker ur blattens perspektiv.

hahahahaha!

Ja, betala du dessa bidrag så är det något jag skriver under på. Däremot ska inte mina hårt injobbade slantar som skattas bort gå till sådant trams.

Skärp dig för fan.

2013-02-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andromedi
Ok Dock är jag född här i Sverige av svenska föräldrar. Dvs jag är som du... vilken ära

Knappast va. Du är en extremist av värsta sort. Du vill bereda väg för folk på etniska svenskars bekostnad. I vilken annan tid som helst utom just precis nu kallas det landsförräderi. Och i en nära framtid skall den synen åter tas i bruk. Då sverige tillfrisknar. Den dagen ligger ni "lika" taskigt till.
2013-02-14, 15:12
Medlem
andromedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Knappast va. Du är en extremist av värsta sort. Du vill bereda väg för folk på etniska svenskars bekostnad. I vilken annan tid som helst utom just precis nu kallas det landsförräderi. Och i en nära framtid skall den synen åter tas i bruk. Då sverige tillfrisknar. Den dagen ligger ni "lika" taskigt till.

Skrev att jag var lika svensk som han. Vad är ditt problem? Vilken bekostnad? Du vet inte ens vad jag vill? Du klistrar ju bara på värderingar för att jag framför kritik.

Det är inte bara svenskar det värnas om, menar du, utan en viss sorts svenskar? Eller varför värnar du så oerhört om folk av vilka du ogillar minst en majoritet? Det är detta jag menar. Jag kan inte säga något ont eller gott om svenskar eller något annat folk. Jo, jag kan men det skapar en evighetsdebatt där somliga oförtjänt dras ned, och somliga oförtjänt dras upp. Det är naivt. Det behöver inte per automatik betyda att man är emot minskad invandring.
Jag ser och hör saker i Sverige varje dag som jag uppskattar, som många andra människor skiter totalt i. Men jag är svensk-fientlig för att jag inte är vilig att stå upp och "försvara" varenda jävel med svensk-klingande namn av princip? Okej... Hota mig så mycket du vill
2013-02-17, 21:20
Medlem
K-Wurxs avatar
Artikel i Nordfront om kvinnor som är allierade med fienden....
Citat:
Känslostyrda argumenterar och rättfärdigar de övergreppen mot sitt egna folk. Jag vill likna dem vid kvinnor som stannar kvar i manipulativa och våldsamma förhållanden. Även där är behovet att anpassa sig och ”förstå” så stort att det till sist blir självdestruktivt.

Inte heller i den här frågan kan vi förneka de faktiska skillnaderna mellan män och kvinnor. Det är nog så att de allra flesta kvinnor har lättare att ta åt sig av argumentation baserad på känsla. Våra modersinstinkter går hand i hand med en stark känsla av förståelse och omvårdnad. Med det i bakhuvudet är det inte svårt att förstå varför just kvinnor tycks vurma för främlingarna som ideligen framställs som utsatta offer.
Länk: Kvinnor - allierade med fienden? | Nordfront.se
2013-02-18, 19:19
Medlem
lafemmefatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
[---]I vilken annan tid som helst utom just precis nu kallas det landsförräderi. Och i en nära framtid skall den synen åter tas i bruk. Då Sverige tillfrisknar. Den dagen ligger ni "lika" taskigt till.
Hur tror du personligen att denna "tillfriskning" kommer inträffa? Kommer svenska folket våga (eller ens orka- med tanke på vilken lat inställning till politik svenskarna har) sätta ett sådant krav på politikerna att de går emot rådande EU-konventioner gällande bl.a. asylregler och stryper invandringen? Om inte detta scenario, som ligger högst långt bort om man har någon som helst inblick i svensk politik, menar du då att folket kommer ta saken i egna händer gällande så kallad landsförräderi?

Är det verkligen så att rasisternas botemedel mot invandringen är en tarvlig pojkdröm om att ge sig på rasblandarna? Insatserna för ett svenskare Sverige fritt från mångkultur och främst islam är i så fall sorgligt vaga.

Svenska män visar än en gång prov på sin odugliga handlingskraft. "Vi ställer svenska kvinnor till svars!", och så blir allting bra sen. Ha lite jävla stake.
2013-02-19, 02:13
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lafemmefatale

Svenska män visar än en gång prov på sin odugliga handlingskraft. "Vi ställer svenska kvinnor till svars!", och så blir allting bra sen. Ha lite jävla stake.

mmm för den civilisation vi har är ju ypperligt bevis på dålig handlingskraft. För att inte tala om när vita västerlänningar erövrade världen...

Handlingskraft, är det när en smutsig blatte sätter sig på en bananbåt, tar sig till Sverige, får gratis boende och bidrag? Där ser man.

Tror du på fullt allvar att situationen i Sverige och Europa är hållbar? I vilken riktning tycker du vindarna blåser? Hurvida folkförrädare, som du själv förmodar jag, får det surt beror helt på hur stort kaos det blir innan vändningen kommer. Så har det alltid varit. Sen att allt skulle bli bra för det finns nog bara i din perverterade fantasi.
2013-02-20, 17:01
Medlem
Jäkla gnäll på kvinnor i den här tråden, gå och ge er mamma en kram istället för att diskutera hur man ska gör livet för henne och era systrar så surt som möjligt.
Kvinnor gillar inte när män beter sig som gnälliga kärringar vilket tyvärr många unga svenska män gör idag. De flesta väljer dock svenskt när killen växt upp lite och börjar bete sig vettigare.
2013-03-05, 01:54
Medlem
Jag upplever att de kontinentala västeuropeerna, dvs främst fransyskorna verkar vara värst inom detta område. Mitt intryck av tex främst paris men i stort sett alla städer är att man inte kan runda nästa knut innan man springer på vita ljusa fransyskor med modelkroppar med ugabuganegrer och nordafrikanska kolonialunderfolk i alla skalor av brunt runt armen. Har aldrig varit där personligen men allt vad man läst, sett och hört i alla sammanhang, rasblandarfokuserat eller inte pekar på detta. Givetvis ska alla vara antingen så jävla positiva eller opåverkade utav detta och inte bry sig ett skit. Nån som har rest runt lite i Frankrike kanske kan konfirmera detta.
2013-03-05, 02:52
Avstängd
Mad monks avatar
Negrer och araber är fullständigt värdelösa, det är därför man känner hatet svälla inom sig när man ser dessa trasblanderskor, varför väljer man en bongotrummande neger framför en taktfast german?
2013-03-13, 23:20
Medlem
aryan_utophias avatar
Rasförrädare som stoltserar med deras icke-vita partner

För det första tycker jag att rasblandning mellan vita och icke-vita är vidrigt oavsett.

Men något jag länge funderat på är varför alla dessa rasförrädande kvinnor (upplever inte samma sak med män, som ex. gubbar som har asiatiska kvinnor men inte gör någon stor sak av det) alltid skall gå på stan och verkligen vilja visa världen att de har begått den enligt rådande regim mest fantastiska sak som är möjligt och i judemedias indoktrin till folket det mest trendiga som existerar - Att besudla sin kropp och ge bort den till en rasfrämling.

Ok, att det finns nykära par. Men upplever jätteofta att det är få som är så klängiga på varandra som rasblandade par, varesig det är på bussen, i skolan, på stan, visst finns det nykära par men ovanligt att se svenskar som håller på så. Många tjejer som jag träffat på i många olika situationer (har tyvärr några i min bekantsskapskrets som rasblandat) blir helt fixerade vid sin kille, skall berätta om hennes kille och hans familj, blir fixerade vid killens kultur och hemland, konverterar, försvarar islam. Ärligt talat tycker jag att det är illa nog att de besudlat sig själva, jag vill inte behöva veta mer än minsta möjligt. De borde känna djup skam och att de begår en synd.

Och värst av allt tycker jag det är när det kommer en tjej med en gravidmage och håller handen med en fullblodsneger och/eller rullar en barnvagn med en halvapa. Även i den situationen tycker jag att man tydligt märker att mammorna riktigt gottar sig i deras barn som troféer för att de rasblandat. Jättekul för dom när mannen försvinner, när det gäller araber kidnappar barnen till hans hemland (förvisso tycker jag barnen hör hemma där), få män med självrespekt vill ha henne änmindre om han får mulattstyvbarn på köpet som aldrig går att få ogjort.

Är ni fler som upplever samma sak? Och varför tror ni att de håller på så?
Hur ser ni på människor som rasblandat?, jag själv förlorar mycket respekt för människan för resten av livet.
2013-03-13, 23:31
Bannlyst
Jag skiter i om folk rasblandar, däremot är jag emot fortsatt invandring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in