Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Knappast va. Du är en extremist av värsta sort. Du vill bereda väg för folk på etniska svenskars bekostnad. I vilken annan tid som helst utom just precis nu kallas det landsförräderi. Och i en nära framtid skall den synen åter tas i bruk. Då sverige tillfrisknar. Den dagen ligger ni "lika" taskigt till.
Skrev att jag var lika svensk som han. Vad är ditt problem? Vilken bekostnad? Du vet inte ens vad jag vill? Du klistrar ju bara på värderingar för att jag framför kritik.
Det är inte bara svenskar det värnas om, menar du, utan en viss sorts svenskar? Eller varför värnar du så oerhört om folk av vilka du ogillar minst en majoritet? Det är detta jag menar. Jag kan inte säga något ont eller gott om svenskar eller något annat folk. Jo, jag
kan men det skapar en evighetsdebatt där somliga oförtjänt dras ned, och somliga oförtjänt dras upp. Det är naivt. Det behöver inte per automatik betyda att man är emot minskad invandring.
Jag ser och hör saker i Sverige varje dag som jag uppskattar, som många andra människor skiter totalt i. Men jag är svensk-fientlig för att jag inte är vilig att stå upp och "försvara" varenda jävel med svensk-klingande namn av princip? Okej... Hota mig så mycket du vill