-
Apoteket säljer saker för flinten som typ regain och det funkar för många har jag hört och är testat men dyrt.
Magi
Japp, Rogaine eller Recrea är väl testade och stimulerar hårväxten vid tidiga och mindre uttalade former av håravfall, enligt Apoteket. Diverse huskurer kanske kan funka om man bara tror tillräckligt på dem.
Japp, Rogaine eller Recrea är väl testade och stimulerar hårväxten vid tidiga och mindre uttalade former av håravfall, enligt Apoteket. Diverse huskurer kanske kan funka om man bara tror tillräckligt på dem.
Dras med ärftligt håravfall (tror jag) som ligger i släkten från morsans sida.
Men en sak jag har lagt märke till är att just då jag misstänker att håravfallet började så försämrades hårbottens kvalité eller om det var vice versa. Dras nämligen med ACNE på hårbotten. Kan detta inverka ngt på håravfallet eller hur ligger det till? Skulle vara roligt att veta!
Oavsett om jag tvättar håret varje morgon en längre tid då jag duschar, eller ger blanka fan i hårtvättningen (bara sköljer ur det) så finns acne'n kvar.
Någon som har en blekaste aning? Vid skrivandes stund är jag 25, ser verkligen inte fram mot att bli skallig i förtid. (Både morfar och morbror blev skalliga före 30)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!