Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 10:24
  #217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Jag brukar berätta innan man inleder en relation. Om de frågar vad jag jobbar med berättar jag om mitt 40h/veckan jobb och när jag vill inleda en relation berättar jag att jag även säljer sexuella tjänster så har han en chans att välja om han vill fortsätta ses eller lämna mig där och då.

Vill inte att vem som helst ska veta att jag säljer och är därför noga med vilka jag talar om det för. Men vill inte att min framtida man får reda på det av fel person.
Men då är ju följdfrågan.. Har du aldrig träffat på kärleken genom eller i en kund? Som det låter på dig, så är det genom andra kanaler
Citera
2024-04-18, 15:15
  #218
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenwall
Men då är ju följdfrågan.. Har du aldrig träffat på kärleken genom eller i en kund? Som det låter på dig, så är det genom andra kanaler
Nej. Jag söker inte kärlek hos kunder. Träffar kunder för pengar och inte för kärlek, kul, nutning eller annat.

För mig blir det fel då de lär känna mig genom lögner, vem jag är i mitt sexarbete är långt från vem jag är privat.
Citera
2024-04-19, 01:12
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Nej. Jag söker inte kärlek hos kunder. Träffar kunder för pengar och inte för kärlek, kul, nutning eller annat.

För mig blir det fel då de lär känna mig genom lögner, vem jag är i mitt sexarbete är långt från vem jag är privat.
Ok låter väl rimligt. Ja, ni sexarbetare är väl som två olika personer, privat och när ni jobbar. Är ju lite skådespeleri på samma gång- Sexarbetet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback