2014-11-10, 16:56
Medlem
KilgeRs avatar
Tjaba!

Har beställt xbox one med live gold, men nu när jag fått hem det ser jag att jag beställt gold till 360 Måste jag skicka tillbaks och byta eller funkar det lika bra?
Citera
2014-11-10, 17:31
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KilgeR
Tjaba!

Har beställt xbox one med live gold, men nu när jag fått hem det ser jag att jag beställt gold till 360 Måste jag skicka tillbaks och byta eller funkar det lika bra?
Ska funka.
Citera
2014-11-11, 19:47
Medlem
Herregud, det här förbannade xbox live som är nere varannan gång man ska spela. Ångrar nästan att jag köpte skiten.
Citera
2014-11-11, 20:00
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell-kuken
Herregud, det här förbannade xbox live som är nere varannan gång man ska spela. Ångrar nästan att jag köpte skiten.
Inte för mig.
Citera
2014-11-11, 21:52
Medlem
mphummers avatar
Citat:

Är aldrig nere för mig, måste vara problem med ditt nät. Har haft min x1 i ett år snart och live har gått ned en gång för mig sedan dess.
Citera
2014-11-11, 21:55
Medlem
Citat:
Har inte varit nere idag...? Väääääldigt sällan det är det, PSN däremot
Citera
2014-11-11, 23:13
Medlem
Hmm, varje gång ska lira så är det något problem och när jag checker http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-live-status så är skiten begränsad. Kör även alla spel via hårddisken och då måste jag ha kontakt med internet för att kunna lira
Citera
2014-11-11, 23:48
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Jag har inte haft några problem alls senaste veckorna. Däremot innan när jag hade usa som inställt land bråkade det jämnt med online.
Citera
2014-11-12, 05:05
Medlem
odditys avatar
Citat:

Jag har varit online stort sett 12 timmar om dygnet de senaste två veckorna utan några problem och under de över två år som jag oavbrutet haft Gold så kan jag inte ens komma ihåg om xbox live har varit nere för mig. Kanske en gång. Oftast är det andras servrar som jävlas och speciellt EA's servrar.
Citera
2014-11-12, 08:16
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddity
Jag har varit online stort sett 12 timmar om dygnet de senaste två veckorna utan några problem och under de över två år som jag oavbrutet haft Gold så kan jag inte ens komma ihåg om xbox live har varit nere för mig. Kanske en gång. Oftast är det andras servrar som jävlas och speciellt EA's servrar.
Xbox live vart nere föra veckan i någon timme bara, har haft xbox live i 2 år också snart och bara jävlas någon gång.
Citera
2014-11-13, 00:02
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Gött nu har man 2TB fritt att installera på

Behövs nu när master chief collection, far cry, gta o annat gött kommer.
Citera
2014-11-13, 12:09
Medlem
odditys avatar
Är det någon här som har eller har testat EA Access?

Deras hemsida känns lite förvirrande, men har jag förstått det hela rätt att man betalar 40:-/mån. och då kan man bl.a. ladda ner fullversioner av samtliga spel som finns i The Vault* och indirekt äga dem och spela dem så mycket man vill, så länge man betalar medlemsavgiften?

* Plants vs. Zombies: Garden Warfare, FIFA 14, Battlefield 4, Need for Speed Rivals, Peggle 2 och Madden NFL 25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in