Har beställt xbox one med live gold, men nu när jag fått hem det ser jag att jag beställt gold till 360 Måste jag skicka tillbaks och byta eller funkar det lika bra?
Har beställt xbox one med live gold, men nu när jag fått hem det ser jag att jag beställt gold till 360 Måste jag skicka tillbaks och byta eller funkar det lika bra?
Hmm, varje gång ska lira så är det något problem och när jag checker http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-live-status så är skiten begränsad. Kör även alla spel via hårddisken och då måste jag ha kontakt med internet för att kunna lira
Herregud, det här förbannade xbox live som är nere varannan gång man ska spela. Ångrar nästan att jag köpte skiten.
Jag har varit online stort sett 12 timmar om dygnet de senaste två veckorna utan några problem och under de över två år som jag oavbrutet haft Gold så kan jag inte ens komma ihåg om xbox live har varit nere för mig. Kanske en gång. Oftast är det andras servrar som jävlas och speciellt EA's servrar.
Jag har varit online stort sett 12 timmar om dygnet de senaste två veckorna utan några problem och under de över två år som jag oavbrutet haft Gold så kan jag inte ens komma ihåg om xbox live har varit nere för mig. Kanske en gång. Oftast är det andras servrar som jävlas och speciellt EA's servrar.
Xbox live vart nere föra veckan i någon timme bara, har haft xbox live i 2 år också snart och bara jävlas någon gång.
Är det någon här som har eller har testat EA Access?
Deras hemsida känns lite förvirrande, men har jag förstått det hela rätt att man betalar 40:-/mån. och då kan man bl.a. ladda ner fullversioner av samtliga spel som finns i The Vault* och indirekt äga dem och spela dem så mycket man vill, så länge man betalar medlemsavgiften?
* Plants vs. Zombies: Garden Warfare, FIFA 14, Battlefield 4, Need for Speed Rivals, Peggle 2 och Madden NFL 25.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!