2017-04-22, 13:35
Medlem
Thraxxs avatar
Tänkte beställa 5 gram rent DMAA och undrar hur mycket jag ska dosera innan träningen? Vet att dom hade både DMAA i POW (Crack) förut samt i (Jack 3d) men där var det ju utblandat med andra saker så där tog man en skopa som följde med och sen var det bra. Men med rent DMAA vet jag inte vilken dos jag ska starta med sen när jag väl får de till veckan. Någon kunnig som vet någon bra standard dos att börja med ?
Citera
2017-04-22, 22:10
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Tänkte beställa 5 gram rent DMAA och undrar hur mycket jag ska dosera innan träningen? Vet att dom hade både DMAA i POW (Crack) förut samt i (Jack 3d) men där var det ju utblandat med andra saker så där tog man en skopa som följde med och sen var det bra. Men med rent DMAA vet jag inte vilken dos jag ska starta med sen när jag väl får de till veckan. Någon kunnig som vet någon bra standard dos att börja med ?

Börja med ett halvt kryddmått
Citera
2017-06-25, 15:35
Medlem
Har haft nårga gram DMAA i en helt försluten påse, aldrig rört det. Är nog över ett år gammalt. Går det fortfarande att använda?
Citera
2017-08-18, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Har haft nårga gram DMAA i en helt försluten påse, aldrig rört det. Är nog över ett år gammalt. Går det fortfarande att använda?
Kör hårt kommer funka galant!
Citera
2017-08-18, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Kör hårt kommer funka galant!

Bestämt mig för att skippa DMAA helt och hållet.
Citera
2018-02-20, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Bestämt mig för att skippa DMAA helt och hållet.
Är det dålig effekt på de?
Citera
2018-02-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nazcaline
Är det dålig effekt på de?

Verkar vara mer besvär än det är värt det. Provade aldrig.
Citera
2024-09-18, 22:48
Medlem
Nån annan som använder DMAA 2024? För prestation? På gymmet? Innan sex?
Blir jäkligt kåt på 100mg DMAA trots att de tydligen ska sänka serum testosteron och 5 alpha reductase ganska så kraftigt.

https://www.sciencedirect.com/scienc...21925818433789
Senast redigerad av fonzen 2024-09-18 kl. 22:51.
Citera
2024-09-19, 15:28
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Nån annan som använder DMAA 2024? För prestation? På gymmet? Innan sex?
Blir jäkligt kåt på 100mg DMAA trots att de tydligen ska sänka serum testosteron och 5 alpha reductase ganska så kraftigt.

https://www.sciencedirect.com/scienc...21925818433789

Stimulanter gör dig kåt! DMAA är relativt likt någon lightversion amfetamin enligt mig och amfetamin gör dig ruskigt kåt. Tror snarare det har att göra med signalsubstanser i hjärnan här än hormoner.

Undviker DMAA men har tagit tidigare för något år sedan på morgonen under deff för energi och aptitdämpning.

Mvh
Torran
Citera
2024-09-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Stimulanter gör dig kåt! DMAA är relativt likt någon lightversion amfetamin enligt mig och amfetamin gör dig ruskigt kåt. Tror snarare det har att göra med signalsubstanser i hjärnan här än hormoner.

Undviker DMAA men har tagit tidigare för något år sedan på morgonen under deff för energi och aptitdämpning.

Mvh
Torran

Japp. Det enda besväret jag kan se med dmaa är att det tömmer dopamin och serotinin depåerna. Jag blir åtminstone väldigt låg ca 24h efter intag och lågheten varar i ca 1-2 dagar. På amfetamin och mdma brukade denna låghet vara i flertal veckor upp till ibland månader (vilket var hemskt. för mej satt det till och med i år). Men att jämföra dmaa med amfetamin och mdma går inte för de sistnämda är typ 50 gånger starkare rus. Aldrig känt mej lätt som en fågel på DMAA tyvärr oavsett högre dos.

Kan inte fatta att folk sitter och tar 100mg i en preworkout och går och tränar varje dag med detta. Det måste ju leda till depression långsiktigt. Och lägre testo. Därför jag bara använder det till helgen för att lyxa till det lite innan sex. Ibland varannan helg också.
Senast redigerad av fonzen 2024-09-20 kl. 23:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in