Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-10-08, 17:10
  #1
Medlem
rausings avatar
för någon timma sedan dök ett underforum upp vid namn typ "detaljerade vägbeskrivningar", jag hann skriva ett kort meddelande där för att fråga vad som stod i görningen och en annan snubbe skrev något plojmeddelande med en enirolänk till t-centralen. nu är det borta. då phreakdenta stod som admin kanske han kan förklara?
2004-10-08, 17:19
  #2
Medlem
phreakdentas avatar
Efter ett antal diskussioner här i Urban Exploration och Outlaw om hur tråkigt det är när platser stängs ned och liknande så har vi bestämt att öppna ett subforum till Urban Exploration som heter "Vägbeskrivningar och mer detaljerad information", det kommer att vara ett stängt forum där enbart kvalificerade personer kommer att släppas in. Tanken är alltså att seriösa UE-are ska kunna utbyta information med varandra därinne utan att riskera att dessa platser stängs ner och/eller blir vandaliserade.

Mer information kommer!
/phreakdenta
2004-10-08, 17:30
  #3
Bannlyst
Bravo!
2004-10-08, 17:41
  #4
Medlem
På tiden.
2004-10-08, 17:52
  #5
Medlem
Perriss avatar
Låter som en mycket bra idé!

Frågan är bara hur gallringen ska gå till, ska bli intressant att se hur ni tänkt lösa det. En liten UE-uppkörning kanske

/perris
2004-10-08, 18:35
  #6
Medlem
Jo, hur avgör man vilka som är kvalificerade? Vem gör det?
Och om man inte är kvalificerad, vad kostar det att bli?
2004-10-08, 19:01
  #7
Bannlyst
Kvalificerade räknas väll som vanliga postare här antar jag..fast å andra sidan kanske SL osv har reggade och aktiva konton här.. :mad:
2004-10-08, 19:12
  #8
Bannlyst
Tror knappast att någon myndighet har reggade konton här för att kolla vad vi pysslar med.
2004-10-08, 19:31
  #9
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Låter som en mycket bra idé!

Frågan är bara hur gallringen ska gå till, ska bli intressant att se hur ni tänkt lösa det. En liten UE-uppkörning kanske
Insläppning kommer antagligen att ske via ett litet requestsystem som ännu inte är installerat. För tillfället släpps alltså inga personer in.

Citat:
Jo, hur avgör man vilka som är kvalificerade? Vem gör det?
Och om man inte är kvalificerad, vad kostar det att bli?
De personer som verkligen tillför något på här på forumet kommer att bli kvalificerade, andra inte. Jag och jena kommer att sköta detta. Det kommer absolut inte att kosta pengar.

Citat:
Kvalificerade räknas väll som vanliga postare här antar jag..fast å andra sidan kanske SL osv har reggade och aktiva konton här..
Japp, vanliga postare som tillför något. Kanske förekommer de farliga "they" som användare bland dig och mig - hursomhelst så blir det iaf lite säkrare nu.


Citat:
Tror knappast att någon myndighet har reggade konton här för att kolla vad vi pysslar med.
Får hoppas det...
2004-10-08, 19:56
  #10
Medlem
Nice nice.
2004-10-08, 20:00
  #11
Bannlyst
*Håller tummarna för att få vara med*
2004-10-08, 20:29
  #12
Bannlyst
En första gallring kunde ju vara att ta bort alla som rekommenderar baseballträn som bra hjälpmedel på UE-turer på grund av att man kan stöta på uteliggare och narkomaner..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in