Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-13, 18:50
  #1
Medlem
enburksills avatar
Hej vänner,

Efter kvällens match har jag bestämt mig att resa till Stockholm för att bevittna detta historiska ögonblick.. är någon insatt i vart jag kan gå och se matchen? Kommer det finnas storskärmar i någon park? kommer det finnas skärmar på pubar? etc.
2011-05-13, 18:58
  #2
Medlem
j1nxs avatar
Skärmar på pubar kan jag garantera att det kommer finnas
2011-05-13, 19:10
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enburksill
Hej vänner,

Efter kvällens match har jag bestämt mig att resa till Stockholm för att bevittna detta historiska ögonblick.. är någon insatt i vart jag kan gå och se matchen? Kommer det finnas storskärmar i någon park? kommer det finnas skärmar på pubar? etc.


Kan garantera dig att varenda sportbar i hela stockholm kommer att visa matchen. Kan dock inte ge dig några tips om vilka då jag inte bor där.
2011-05-13, 19:12
  #4
Medlem
enburksills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlttt
Kan garantera dig att varenda sportbar i hela stockholm kommer att visa matchen. Kan dock inte ge dig några tips om vilka då jag inte bor där.
Självklart medveten om detta, men vill ha en riktigt bra där sportintresserade verkligen hänger än en tråkig familj som bara "va ää de?". En storskärm på sergelstorg hade ju varit SJUKT
2011-05-13, 19:13
  #5
Medlem
BGs, O'Learys, O'connels, Harry B James, Hard Rock, Retro, Wollmars, Tudor, Galways, Dubliner osv osv... finns möjligheter var du än går.
2011-05-13, 19:14
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enburksill
Självklart medveten om detta, men vill ha en riktigt bra där sportintresserade verkligen hänger än en tråkig familj som bara "va ää de?". En storskärm på sergelstorg hade ju varit SJUKT

Kommer säkerligen inte ske. Om dom nu inte skulle få för sig att dra upp en screen i Kungsträdgården.
2011-05-13, 19:27
  #7
Medlem
tuzzens avatar
Ett hett tips är att boka bord om du inte vill stå och trängas i baren och riskera att se halvtaskigt. Själv har jag bokat redan på O´learys.
2011-05-13, 19:51
  #8
Medlem
SweTechs avatar
Låst
//Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback