• 1
  • 2
2011-05-17, 14:00
Medlem
Hej!

Nu när psn varit nere ett ett bra tag har NHL 11 suget ökat, speciellt med NHL slutspelen plus VM. Har kollat i NHL11-tråden här men vill skapa en egen tråd för detta gäller inte själva spelet utan en ren PS3 flashback-liga. Vet att flera försök har gjorts tidigare i tråden men alla de trådarna är döda och ingen fart i, det borde vara massor som är intresserade om de blir en seriös liga.

Tänkte även göra "reklam" för denna liga på level7, om andra är medlemmar på andra sidor får de gärna skriva det där med eller fråga kompisar. Har själv testat att gå med i ligor men nästan alla har lösenord och motståndarna är aldrig inne.

Ligan heter Flashback League, förkortat FBL. Det är 5mins perioder, max 32 lag(inte så troligt men vi kör så många vi kan tänkte jag), byten är tillåtna, precis som skador. Det är 2 matcher mot varandra, samt 5 i slutspelet. Tänkte vänta tills vi är åtminstone 10st. Vi är två stycken hittills, jag och en kompis. Vi har valt Anaheim och San Jose. Så va gärna med.
Citera
2011-05-17, 14:01
Medlem
Kan tillägga att det inte är något lösenord för att gå med i ligan. Är troligen flera av mina kompisar som vill vara med så skynda för att ta era egna favorit-lag.
Citera
2011-05-17, 14:18
Medlem
Pangarns avatar
Jag är med.
Citera
2011-05-17, 14:45
Medlem
Har redan fått flera frågor angående regler osv som jag tänkte svara på här. Nr1. Har redan ändrat så ligan enbart tar emot 10 lag för att snabbare komma igång. Nr2. Det finns inga bestämda tider när matcherna spelas, utan lägg gärna till ligamedlemmarna som vän på psn. Funkar även utmärkt att skriva här, använd dock inte denna tråd utan skicka privata medd. så det inte blir en chatt-tråd.
Citera
2011-05-17, 22:14
Medlem
Domaren8484s avatar
Jag är på!
Citera
2011-05-18, 11:28
Bannlyst
Jag blir nog slagpåse men nån ska vara det. Jag är gärna med om det är upplagt så man kan komma överrens när man spelar och så. Kan bli lite knivigt att med att hitta luckor annars och så. Jag kör gärna Boston Bruins. Psn: TeamBubblegum
Citera
2011-05-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Jag blir nog slagpåse men nån ska vara det. Jag är gärna med om det är upplagt så man kan komma överrens när man spelar och så. Kan bli lite knivigt att med att hitta luckor annars och så. Jag kör gärna Boston Bruins. Psn: TeamBubblegum

Kanonkul av er både. Yes, skriv lämna som sagt medd. till varandra här på FB när ni kan lira. Jag kan lira idag från 18.30 till 20.00+ ifall ni vill möta mig. Har fått stryk de tre första så är jag som är största slagpåsen. Se till att lägga till varandra på PSN också så ni kan bestämma tider där genom medd. Många vill ha bestämt innan när man ska mötas.
Citera
2011-05-18, 20:33
Medlem
Niilzs avatar
Nån som är på en match?
Citera
2011-05-18, 20:37
Medlem
Niilzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niilz
Nån som är på en match?

EDIT: Heter Niilii, Lag - Washington
Citera
2011-05-18, 20:43
Medlem
oxygenns avatar
Jag är på!

psn: Dodanon lag: Nashville
Citera
2011-05-19, 00:01
Medlem
oxygenns avatar
Försökte gå med i ligan nu men får det inte att funka?

"Din EAM-% är för hög för att att du ska kunna gå med i ligan"

Någon som har en lösning på problemet?
Citera
2011-05-19, 00:06
Medlem
P.Anselmos avatar
Lite OT: Kommer inte in på PSN, inte i store eller genom spelet så jag kan aktivdra online key. Nån som vet vad det är?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in