Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-19, 19:22
  #1
Medlem
Hej!

Jag hade nu i helgen planerat o sticka till danmark för o köpa sex på citygirls. Har några frågor

Åldersgräns?

Måste jag betala med danska kronor? Isåfall, var växlar jag till danska?

Måste jag ringa iförväg & beställa tid hos dem?

Jag kan inte danska, så kommer det uppstå problem?

Kommer dem kunna ta mig för att ha köpt sex när jag återvänder till sverige?

MvH city!!
Citera
2011-05-19, 19:27
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Hej!

Jag hade nu i helgen planerat o sticka till danmark för o köpa sex på citygirls. Har några frågor

Åldersgräns?

Måste jag betala med danska kronor? Isåfall, var växlar jag till danska?

Måste jag ringa iförväg & beställa tid hos dem?

Jag kan inte danska, så kommer det uppstå problem?

Kommer dem kunna ta mig för att ha köpt sex när jag återvänder till sverige?

MvH city!!

Tittade sidan, var ju riktigt snygga tjejer skriv gärna hur det dig på din resa sedan
Citera
2011-05-19, 19:44
  #3
Medlem
Tenakeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Hej!

Jag hade nu i helgen planerat o sticka till danmark för o köpa sex på citygirls. Har några frågor

Åldersgräns?

Måste jag betala med danska kronor? Isåfall, var växlar jag till danska?

Måste jag ringa iförväg & beställa tid hos dem?

Jag kan inte danska, så kommer det uppstå problem?

Kommer dem kunna ta mig för att ha köpt sex när jag återvänder till sverige?

MvH city!!


Antagligen 18års gräns. Men jag har polare som har varit där vid 16år ålder, fast det var ju 10 år sedan nu.

Det är nog bättre du betalar med danska pengar, då de antagligen tar ut en större avgift om du betalar i svenska. Växla kan du göra på båten, eller forex i sverige innan du åker över.

Om det är en poppulär tjej som jobbar, så kan det vara bäst att beställa tid.
Men det brukar gå utan också, fast att boka tid kanske är säkrast.

Nej, Danska behöver du inte kunna, svenska eller engelska fungerar utmärkt.

Nej, du kan inte bli tagen i sverige, då det är lagligt i danmark, och du gör det i danmark


Jag har aldrig själv varit där, detta är vad jag minns att polare berätta om det.
Lycka till
Citera
2011-05-19, 19:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Hej!

Jag hade nu i helgen planerat o sticka till danmark för o köpa sex på citygirls. Har några frågor

Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Åldersgräns?
Normal myndighetsålder i princip. Vad då, är du 17 och ett halvt eller?

Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Måste jag betala med danska kronor? Isåfall, var växlar jag till danska?

Citygirls brukar ta svenska kronor utan problem. Dock får du en ganska pissig växelkurs...
Växla på närmaste Forex- eller Exchange-kontor i Sverige istället!

Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Måste jag ringa iförväg & beställa tid hos dem?
Nej. Däremot KAN du åka på att vänta ett tag om du har otur...

Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Jag kan inte danska, så kommer det uppstå problem?
Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Kommer dem kunna ta mig för att ha köpt sex när jag återvänder till sverige?
Nej.
Citera
2011-05-19, 21:49
  #5
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citygirls
Hej!

Jag hade nu i helgen planerat o sticka till danmark för o köpa sex på citygirls. Har några frågor

Åldersgräns?

Måste jag betala med danska kronor? Isåfall, var växlar jag till danska?

Måste jag ringa iförväg & beställa tid hos dem?

Jag kan inte danska, så kommer det uppstå problem?

Kommer dem kunna ta mig för att ha köpt sex när jag återvänder till sverige?

MvH city!!

Eh vet du inte ens hur och var man växlar pengar så är du inte heller gammal nog att ha sex...

I Sverige betalar man med svenska pengar. I England med pund. I vissa europeiska länder med euro mm. Du bör anta att man betalar med landets valuta i det land man besöker. Logiskt tänkande tack.
Citera
2011-05-20, 09:33
  #6
Avstängd
spoozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Eh vet du inte ens hur och var man växlar pengar så är du inte heller gammal nog att ha sex...

I Sverige betalar man med svenska pengar. I England med pund. I vissa europeiska länder med euro mm. Du bör anta att man betalar med landets valuta i det land man besöker. Logiskt tänkande tack.
Well...inte nödvändigtvis..de har säkert många, många svenska kunder där nere. Inte omöjligt att de tar svenska kronan. Men säkrast är nog att ta med danska kronor.

När det gäller bokning mm så står det så här på sidan:
Citat:
Når du planlægger dit besøg hos os, kan du ringe og bestille tid, du kan også vælge at kigge forbi, der skal du da vide,
at der kan være lidt ventetid, men i ventetiden vil du selvfølgelig blive budt på kaffe, koldt vand fra vandcoleren og helt klart et smil.
http://citygirls.dk/

Det går alltså bra att bara komma förbi.
Citera
2011-05-20, 21:59
  #7
Medlem
thunders62s avatar
lite sent me....växla pengar??? är det inte lite passé??? Har ni hört talas om Visa och Master Card..Är ju bara att ta ut pengar i atm/bankomaten i det landet man besöker....Lät som stenåldern här
Citera
2011-09-22, 15:42
  #8
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
lite sent me....växla pengar??? är det inte lite passé??? Har ni hört talas om Visa och Master Card..Är ju bara att ta ut pengar i atm/bankomaten i det landet man besöker....Lät som stenåldern här

Det är inte alltid man vill att allt skall synas på ett kontoutdrag. Har man flickvän fru kanske dom inte ens vet om att man tagit en avstickare till Danmark alls...

Vill ni göra ett "osynligt" besök så parkera i Helsingborg. Betala kontant. Stäng av telefonen. Växla in pengar du redan tagit ut någon annanstans i Sverige. Åk över och knulla på som bara den
Citera
2011-10-06, 18:35
  #9
Medlem
verkligens avatar
men hur gick det med resan då ??
Citera
2011-10-08, 15:38
  #10
Medlem
meramans avatar
Drop in funkar utmärkt och på det sättet fick jag knulla en väldigt vacker tjej med fantastisks boobs
Citera
2011-10-11, 01:04
  #11
Medlem
Går att betala med svenska o de har inga problem me förstå en...
lite dyrt men trevliga töser =)
och de e dropp in där... har man otur får man sitta o vänta i båset en timme men pordellmamman e trevlig o bjuder på öl ibland =)
Tipps e att kolla vilka som jobbar på deras hemsida... ibland e där skåp man gärna kan slippa o betala för men smaken e som baken

Lycka till
Citera
2011-10-11, 18:02
  #12
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tearsneverdry
Går att betala med svenska o de har inga problem me förstå en...
lite dyrt men trevliga töser =)
och de e dropp in där... har man otur får man sitta o vänta i båset en timme men pordellmamman e trevlig o bjuder på öl ibland =)
Tipps e att kolla vilka som jobbar på deras hemsida... ibland e där skåp man gärna kan slippa o betala för men smaken e som baken

Lycka till

tänk dock på att alla bilder inte alltid visar hela sanningen. har sett bilder som är äkta, men när man väl är på plats så är flickan i fråga 10 år äldre än bilderna. Så både bilder och tjejernas ålder stämmer inte alltid med verkligheten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback