Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-23, 11:55
  #1
Medlem
Fredrik och Filip gör ett nytt reseprogram som går under arbetsnamnet "Får vi följa med". Konceptet går ut på att de ska fråga vanliga resenärer "Får vi följa med?" och alltså följa med dem på resan. Det är i nuläget oklart när det ska börja sändas.

Vad tror ni om detta? Har ni tröttnat på F&F efter "nittileaks" eller hoppas ni på att detta ska bli lika bra som "Grattis världen"?

Själv tycker jag att det är kanon att de gör ett reseprogram. Filip och Fredrik gör sig bäst ute i världen, fast man kan ju påpeka att tv3 med programmet "Semesterduellen" tjatat ut konceptet dårar på resa något. Jag hoppas också att det inte blir alltför mycket skratta åt okulturella-ovärldsvana-bonnasvenskar-tv.
__________________
Senast redigerad av qpasatiabuena 2011-05-23 kl. 12:01.
Citera
2011-05-23, 12:00
  #2
Medlem
Heeths avatar
Tror nog att det kan bli riktigt bra. Dom är verkligen socialageni så dom skulle nog kunna få hänga med vem som helst, jag hade gärna haft med dom.
Citera
2011-05-23, 12:01
  #3
Medlem
fags avatar
Tror inte att det kommer bli i närheten utav lika bra som Grattis Världen, som jag gillade skarpt... Däremot så håller jag verkligen tummarna för att det kommer bli bättre än deras senaste skitprogram, såsom Nitti Leaks, Vem kan slå Filip & Fredrik, deras Oscarsgala och det där förbannade datingprogrammet...
Citera
2011-05-23, 12:02
  #4
Medlem
Det låter faktiskt rätt så lovande. Jag håller med dig om att de gör bäst program när de är ute i världen. Grattis världen var grymt bra. Tror att det kan bli riktigt underhållande och intressant faktiskt! Det här ser jag fram emot!


Citat:
Ursprungligen postat av fag
Tror inte att det kommer bli i närheten utav lika bra som Grattis Världen, som jag gillade skarpt... Däremot så håller jag verkligen tummarna för att det kommer bli bättre än deras senaste skitprogram, såsom Nitti Leaks, Vem kan slå Filip & Fredrik, deras Oscarsgala och det där förbannade datingprogrammet...

Nu har jag varken kollat på Nittileaks, deras Oscarsgala eller datingprogrammet. Men Vem kan slå Filip och Fredrik har jag sett och ja... det är jävligt kasst faktiskt. Jag gillar inte det programmet överhuvudtaget. Jag tycker Filip och Fredrik är som bäst när de är ute i världen och träffar folk. Det blir en helt annan sak när de sitter inne på en scen med en massa publik.
__________________
Senast redigerad av smackdown 2011-05-23 kl. 12:04.
Citera
2011-05-23, 12:04
  #5
Medlem
låter bra. allt f&f gör utanför en studio är bra.
Citera
2011-05-23, 12:11
  #6
Medlem
Jag hoppas på att det blir roligare än dom senaste sakerna dom har gjort.
Såg dom på t-centralen i stockholm, den 18 maj. Då stannade dom ett par storväxta karlar med cowboyhatt, och pratade lite. Hörde dock inte vad dom sade, men det såg ut som dom hade roligt!
Kan ju hoppas på att man är med på tv nu. Satt fint på en bänk i bakgrunden!
Citera
2011-05-23, 12:16
  #7
Medlem
veyloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zooom
låter bra. allt f&f gör utanför en studio är bra.


Jag skulle skriva något i stil med, nej fy fan nu kommer det bli ännu mera krystade stämmningar osv i rutan med dom två föråldrade 8-åringarna..
Men sen får jag nog hålla med zoom. Det mesta de gör utanför en studio fungerar rätt bra som tv-underhållning.. obs. Det mesta!...

Jag tröttnade på F&F redan innan nittileaks.. Det är som Phizt säger, de senaste sakerna har inte varit speciellt roliga.
Citera
2011-05-23, 12:28
  #8
Medlem
Gameboy92s avatar
Jag börjar känna att det vore dags att pensionera F&F, åtminstone tills man börjar sakna dem. Deras senaste grejer har varit rätt så trista, och de börjar gå iallafall mig på nerverna.
Citera
2011-05-23, 12:32
  #9
Medlem
Bobbo.s avatar
Grattis Världen var ett av deras bästa program så det är bara att hoppas att detta blir minst lika bra.
Citera
2011-05-23, 20:44
  #10
Medlem
GoogleThats avatar
Grattis Världen är nog det bästa underhållningsprogrammet som producerats på svensk tv. Gör en ny säsong av den istället

Men det kan nog bli lovande, ska bli skönt att se dem utanför en studio igen!
Citera
2011-05-23, 21:21
  #11
Medlem
wonderlands avatar
Känns som de börjar bli för gamla för sånt här och gör det av slentrian för att Femman ber dom. Tror inte det kommer bli något vidare kul att titta på.
Citera
2011-05-24, 22:17
  #12
Medlem
Lightnights avatar
Jag tror att det kan bli riktigt bra. F&F passar bäst i program där de reser runt. Och det kan ju knappast bli sämre än nittileaks.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback