2025-02-20, 21:21
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
text

fast FAA är väl i kapslar och hcl är väl i pulverform?

och sen lite offtopic men när jag var på gränsen till alkoholberoende och drack mängder med bärs så dämpade jag suget med ksalol som jag hade lyckats få tag på, alprazolam funkade dunder mot mitt alkoholsug, det räckte med 1-2mg när jag kände ett sug och sen bara försvann det, men du har ju stor erfarenhet gällande denna substans så du vet ju redan hur den fungerar. jag blev aldrig beroende av alpra utan den hjälpte mig - främst mot alkoholen och ångestattacker
Citera
2025-02-20, 22:34
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
fast FAA är väl i kapslar och hcl är väl i pulverform?

och sen lite offtopic men när jag var på gränsen till alkoholberoende och drack mängder med bärs så dämpade jag suget med ksalol som jag hade lyckats få tag på, alprazolam funkade dunder mot mitt alkoholsug, det räckte med 1-2mg när jag kände ett sug och sen bara försvann det, men du har ju stor erfarenhet gällande denna substans så du vet ju redan hur den fungerar. jag blev aldrig beroende av alpra utan den hjälpte mig - främst mot alkoholen och ångestattacker

Man kan välja om man vill ha både FAA eller HCL i kapsel eller bara som pulver. Jag brukar köpa enbart FAA pulver. Det är billigare och det medföljer en liten skopa som rymmer 400 mg.

Kul att benso funkar för dig men det gör det inte för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in