Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-24, 00:39
Medlem
deadsets avatar
Idag när lagliga nätdroger har sett slutet av sin era, och det inte längre finns något ångestdämpande att få tag på, så har jag börjat intressera mig smått för phenibut. Säljs tydligen som kosttillskott i USA, och som milt ångestdämpande i Ryssland. Verkar med andra ord inte vara något särskilt farligt preparat.

Jag som lider av ångest på en närmast daglig basis - kan detta vara något för mig? Och framförallt - var beställer jag skiten? Jag har ingen aning om var jag ska börja. Har ej heller koll på dosering.

Ja, det finns andra trådar, men dom är så jävla gamla så jag tänkte skapa en ny fräsch tråd med lite uppdaterad info istället. Hoppas det inte retar gallfeber på alltför många användare.
Citera
2011-05-24, 08:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Idag när lagliga nätdroger har sett slutet av sin era, och det inte längre finns något ångestdämpande att få tag på, så har jag börjat intressera mig smått för phenibut. Säljs tydligen som kosttillskott i USA, och som milt ångestdämpande i Ryssland. Verkar med andra ord inte vara något särskilt farligt preparat.

Jag som lider av ångest på en närmast daglig basis - kan detta vara något för mig? Och framförallt - var beställer jag skiten? Jag har ingen aning om var jag ska börja. Har ej heller koll på dosering.

Ja, det finns andra trådar, men dom är så jävla gamla så jag tänkte skapa en ny fräsch tråd med lite uppdaterad info istället. Hoppas det inte retar gallfeber på alltför många användare.

Jo den är helt okej mot ångest men lider du utav kraftig ångest skulle jag rekommendera benzo i första han annars kan du ju testa Lyrica om du inte har gjort det.

Mvh
Citera
2011-05-24, 11:11
Medlem
Slingshots avatar
Det kan absolut funka, finns billigt på ebay i pulverform och kapslar. Går på GABA-B precis som GHB gör istället för GABA-A som benso gör.
Citera
2011-05-24, 14:00
Medlem
auto607989s avatar
Har testat Phenibut för flera år sen och på mig fungerar det inte alls.
Köpte 100gram från staterna.

Inte nått jag någonsin kommer köpa igen, inget jag skulle vilja ha gratis ens.

mvh
Citera
2011-05-24, 14:52
Medlem
Europolitans avatar
Det är okej Deadset, bara för att det är du och din avatar

Det finns på diverse ställen både inom och utom EU, även ebay.

Det är läkemedelsklassat i Sverige då det har medicinsk användning utomlands.
Citera
2011-05-25, 07:54
Bannlyst
Jag köper riktig medicin Phenibut på nätet och har ätit benzo i tio år.
Slutat med det värsta nu blir någon xanor 2 mg var 3 dag.

Riktig Phenibut och inte falskt skit man beställer från någon tränings sida från utlandet funkar riktigt bra, och super phenibut blandat med L-Theanin eller vad det heter, däckar direkt.
Citera
2011-05-25, 08:13
Medlem
Psykotons avatar
Fenibut av bra kvalitet, (inte något amerikanskt kosttillskott med annat skit i), som finns att beställa i 99,9+ % rent pulver för några hundra kr / 100 gram, fungerar faktiskt riktigt bra mot ångest.

Har läst en hel del om detta preparat, som för övrigt ingår som alternativ till diazepam i kosmonauternas Medikit, och det finns bra med forskning bakom preparatet och dess effektivitet vid ångest och liknande.

Men som alla vet, så har preparat som fungerar på "riktigt" ofta en baksida, och fenibut är inget undantag. Vid längre tids användning och / eller hög dosering, kan man bli beroende och få abstinensbesvär när man slutar.

Lite intressant från Wikipedia;

"The literature that supports the nootropic effects of phenibut also suggest it elicits tranquilizing effects,[1] reduction of stress and anxiety, improvement of impaired sleep, and the potentiation of the effects of tranquilizers, narcotics, and neuroleptics."

och

"There are "numerous reports of withdrawal symptoms on Internet blogs" and a medically documented case of withdrawal involving severe anxiety, tremors "agitation, psychosis, hallucinations and a complaint of insomnia" similar to baclofen withdrawal, consistent with its GABAB agonist properties."
Citera
2011-05-25, 08:35
Medlem
deadsets avatar
Får man fråga _var_ detta finns?
Citera
2011-05-25, 19:34
Medlem
deadsets avatar
Fan då att ingen svarar.

Är det här något att ha, och går det igenom tullen utan problem?;

Känns som man kan åka dit för vad som helst nu för tiden.
Citera
2011-05-25, 19:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Får man fråga _var_ detta finns?

Ebay som jag nämnde tidigare.

Citat:
Fan då att ingen svarar.

Är det här något att ha, och går det igenom tullen utan problem?;

Känns som man kan åka dit för vad som helst nu för tiden.

Köp inte det utan köp rent pulver som Psykoton skrev.
Citera
2011-05-25, 19:52
Medlem
deadsets avatar
Jo, jag har läst, men kan någon bara ge mig en konkret länk att klicka på? Man blir helt vilse både på Google och på Amazon.
Citera
2011-05-25, 20:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jo, jag har läst, men kan någon bara ge mig en konkret länk att klicka på? Man blir helt vilse både på Google och på Amazon.

T ex, http://cgi.ebay.co.uk/Pure-Phenibut-...item3a6267a6d6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in