Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-03, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ta nu bara inte Phenibut för länge dagligen för den har en at som är som gobbe.

Visst tar det bort suget bra efter gobbe eftersom det också påverkar GABA-B, just därför avtändningen är som gobbe.

Jag har ingen avsikt alls att sluta med Gaba drogerna utan phenibut är mer ett experiment för att se hur det går utan gobbe.

Och jag måste säga att det går väldigt bra, har börjat lära mig att dosera phenibut efter ett väldigt misslyckat första försök. Igår så tog jag 4 gram på tre tillfällen och somnade fint, gick upp vid 03 tiden och tog 1,5 till. Idag så blev det en etta vid 0700 och sedan en till vid 1300 snåret och jag mådde fint hela dagen. Nu blir det några öl och kanske en wirre. Alkohol fungerar verkligen bra, då det snurrar fint redan efter ganska lite. Sen lite phenibut för natten.

Imorgon eller på fredag så skall jag börja på gbl igen och se vad som händer. Vet inte om toleransen ökat ännu mer.
Citera
2012-10-04, 07:53
Bannlyst
Brukar ta en halv tesked , hur många gram tror ni att en halv tesked är?
Citera
2012-10-04, 20:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eye
Jag har ingen avsikt alls att sluta med Gaba drogerna utan phenibut är mer ett experiment för att se hur det går utan gobbe.

Och jag måste säga att det går väldigt bra, har börjat lära mig att dosera phenibut efter ett väldigt misslyckat första försök. Igår så tog jag 4 gram på tre tillfällen och somnade fint, gick upp vid 03 tiden och tog 1,5 till. Idag så blev det en etta vid 0700 och sedan en till vid 1300 snåret och jag mådde fint hela dagen. Nu blir det några öl och kanske en wirre. Alkohol fungerar verkligen bra, då det snurrar fint redan efter ganska lite. Sen lite phenibut för natten.

Imorgon eller på fredag så skall jag börja på gbl igen och se vad som händer. Vet inte om toleransen ökat ännu mer.

Phenibut o gobbe har ju korstolerans eftersom båda påverkar GABA-B, så tror inte din tolerans har sjunkit direkt, något kanske.
Citera
2012-10-05, 14:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liptonte
Brukar ta en halv tesked , hur många gram tror ni att en halv tesked är?

Kan kolla upp det med min våg, återkommer.
Citera
2012-10-05, 20:21
Medlem
Citat:
Phenibut o gobbe har ju korstolerans eftersom båda påverkar GABA-B, så tror inte din tolerans har sjunkit direkt, något kanske.

Den har verkligen inte blivit mindre och det hade jag inte förväntat mig heller. Phenibut fungerade för mig några dagar utan gbl och gjorde vad det skulle. Nu sitter jag på ett respektabelt lager utav phenibut och vet att det fungerar istället för gobbe och det var det jag var ute efter om det någon mer gång skulle knasa sig med leveransen utav gbl.

Känner/kände mig dock mycket mer snurrig och påverkad utav phenibut än vad nästan aldrig gjort på gobbe.
Citera
2012-10-05, 21:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eye
Den har verkligen inte blivit mindre och det hade jag inte förväntat mig heller. Phenibut fungerade för mig några dagar utan gbl och gjorde vad det skulle. Nu sitter jag på ett respektabelt lager utav phenibut och vet att det fungerar istället för gobbe och det var det jag var ute efter om det någon mer gång skulle knasa sig med leveransen utav gbl.

Känner/kände mig dock mycket mer snurrig och påverkad utav phenibut än vad nästan aldrig gjort på gobbe.

Misstänkte det, du blir snurrig utav höga doser Phenibut eftersom det sänker blodtrycket rätt kraftigt vid sådana doser.
Citera
2012-10-08, 00:03
Bannlyst
Citat:
Kan kolla upp det med min våg, återkommer.

Tack! Kör på pheni idag... Är extremt slut efter denna vecka så det blev ephedrine igår...Denna helg tänkte jag skippa tram känns som att det skulle göra mer skada än nytta för en utbränd arbets kropp...
Citera
2012-10-10, 00:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tack! Kör på pheni idag... Är extremt slut efter denna vecka så det blev ephedrine igår...Denna helg tänkte jag skippa tram känns som att det skulle göra mer skada än nytta för en utbränd arbets kropp...

Efedrin + Koffein ihop med Phenibut är fin kombo annars.
Citera
2012-10-10, 12:46
Bannlyst
Citat:
Efedrin + Koffein ihop med Phenibut är fin kombo annars.

Kan du förklara mer ingående ?
Citera
2012-10-10, 13:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Kan du förklara mer ingående ?

Ökar dopaminet mer, blir lite light-tjack känsla.
Citera
2012-10-12, 14:38
Medlem
Foyles avatar
Hittar egentligen ingen information om det är läkemedel/narkotika klassat ..

Hur ligger det till ??
Citera
2012-10-12, 15:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foyle
Hittar egentligen ingen information om det är läkemedel/narkotika klassat ..

Hur ligger det till ??
100% lagligt har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in