Citat:
Ursprungligen postat av Eye
Jag fick tidigt i morse hem min första sändning utav bra phenibut och döm av min förvåning när brevbäraren ringde på dörren och lämnade över ett kuvert med tullens gula tejp på sig. Tullen har alltså öppnat mitt paket från Irland och deklarerat att det var ok, Trots att det står phenibut på påsen.
Tog tre g direkt och jag tyckte att det hade påslag efter ca en timme. Ni bör ha i åtanke att jag haft ett ganska högt intag utav gbl innan. Drack ingen gbl på hela dagen, dock så kände jag mig mer yr än vanligt.
Till slingshot: Har aldrig haft något trappschema utan haft fyra 50cl flaskor med ca 15ml gbl i varje och verkligen bara tagit när jag behövt. På det sättet har jag trappat ut.
Hur fungerar phenibut med alkohol? Har funderingar på att ta kanske 1g nu när jag är duktigt på fyllan.
Miss utav tullen eftersom det är klassat som ett läkemedel men tur för dig.
Kände du inte av några symptom alls ifrån att sluta ta GBL CT med hjälp utav Phenibut?
Det funkar bra, räcker med några öl bara så svänger det på bra.
För mig räcker inte Phenibut enbart mot gobbe at utan jag får paranoid psykos varje gång jag slutar som varar i 4 dagar plus 160 BPM i puls ett tag o högt blodtryck trots Phenibut, drygt är det.
Neuroleptika biter inte på mig heller så måste stå ut med hallisarna.