Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-29, 00:56
Medlem
Jag fick tidigt i morse hem min första sändning utav bra phenibut och döm av min förvåning när brevbäraren ringde på dörren och lämnade över ett kuvert med tullens gula tejp på sig. Tullen har alltså öppnat mitt paket från Irland och deklarerat att det var ok, Trots att det står phenibut på påsen.

Tog tre g direkt och jag tyckte att det hade påslag efter ca en timme. Ni bör ha i åtanke att jag haft ett ganska högt intag utav gbl innan. Drack ingen gbl på hela dagen, dock så kände jag mig mer yr än vanligt.

Till slingshot: Har aldrig haft något trappschema utan haft fyra 50cl flaskor med ca 15ml gbl i varje och verkligen bara tagit när jag behövt. På det sättet har jag trappat ut.

Hur fungerar phenibut med alkohol? Har funderingar på att ta kanske 1g nu när jag är duktigt på fyllan.
Citera
2012-09-29, 21:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eye
Jag fick tidigt i morse hem min första sändning utav bra phenibut och döm av min förvåning när brevbäraren ringde på dörren och lämnade över ett kuvert med tullens gula tejp på sig. Tullen har alltså öppnat mitt paket från Irland och deklarerat att det var ok, Trots att det står phenibut på påsen.

Tog tre g direkt och jag tyckte att det hade påslag efter ca en timme. Ni bör ha i åtanke att jag haft ett ganska högt intag utav gbl innan. Drack ingen gbl på hela dagen, dock så kände jag mig mer yr än vanligt.

Till slingshot: Har aldrig haft något trappschema utan haft fyra 50cl flaskor med ca 15ml gbl i varje och verkligen bara tagit när jag behövt. På det sättet har jag trappat ut.

Hur fungerar phenibut med alkohol? Har funderingar på att ta kanske 1g nu när jag är duktigt på fyllan.

Miss utav tullen eftersom det är klassat som ett läkemedel men tur för dig.

Kände du inte av några symptom alls ifrån att sluta ta GBL CT med hjälp utav Phenibut?

Det funkar bra, räcker med några öl bara så svänger det på bra.

För mig räcker inte Phenibut enbart mot gobbe at utan jag får paranoid psykos varje gång jag slutar som varar i 4 dagar plus 160 BPM i puls ett tag o högt blodtryck trots Phenibut, drygt är det.

Neuroleptika biter inte på mig heller så måste stå ut med hallisarna.
Senast redigerad av Slingshot 2012-09-29 kl. 22:06.
Citera
2012-09-30, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Miss utav tullen eftersom det är klassat som ett läkemedel men tur för dig.

Kände du inte av några symptom alls ifrån att sluta ta GBL CT med hjälp utav Phenibut?

Det funkar bra, räcker med några öl bara så svänger det på bra.

För mig räcker inte Phenibut enbart mot gobbe at utan jag får paranoid psykos varje gång jag slutar som varar i 4 dagar plus 160 BPM i puls ett tag o högt blodtryck trots Phenibut, drygt är det.

Neuroleptika biter inte på mig heller så måste stå ut med hallisarna.

Jodå det verkar som att det räcker med phenibut. Dock så har jag petat i mig ca 8 gram idag och är duktigt vinglig. Just nu så fungerar det men det är ju ingen ersättning till gobbe. Det får gå några dagar till så får jag se.
Citera
2012-09-30, 20:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jodå det verkar som att det räcker med phenibut. Dock så har jag petat i mig ca 8 gram idag och är duktigt vinglig. Just nu så fungerar det men det är ju ingen ersättning till gobbe. Det får gå några dagar till så får jag se.

Okej bra för dig, själv får jag några jävulska avtändningar nu för tiden, räcker med 2 veckors 24/7 bruk för att jag ska bli psykotisk.
Citera
2012-09-30, 21:27
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Okej bra för dig, själv får jag några jävulska avtändningar nu för tiden, räcker med 2 veckors 24/7 bruk för att jag ska bli psykotisk.
är ju för att din hjärna är inställd på gobbelito själv har jag alltid varit paranoid eller misstolkat människor i min närhet och om jag umgås med någon så måste dom vara i samma rum som mig annars måste jag gå ut och kolla vad dom sysslar med och ALLT det försvinner när jag dricker GBL men benso tar inte bort det.
Citera
2012-09-30, 21:40
Bannlyst
Allt ångest är som bortblåst efter detta prep.

Jag har stormaktsvansinnes helger. Fuck mainstream.

Varför frågar ni? Jo på lördagar är det 3e riket som gäller , Tramadol och på söndag mäktiga USSR , Phenibut.

Vilken mupp sa att droger är inte för vita? Skulle snarare säga skapade av vita för vita
Dessa i alla fall.
Citera
2012-09-30, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Efedra
Köp inte Phenibut från DG supplements! Beställde från sidan Slingshot rekommendrade och nu har stötarna i fingrarna försvunnit. Måste ha varit nått skit i Phenibuten från DG. Litauen...

vill tacka mod även jag, kul men en bra mod i rätt forumsdel...
Citera
2012-09-30, 22:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liptonte

Tack för uppskattningen, kul att vara till hjälp.
Citera
2012-10-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liptonte

Det kan jag hålla med om.

Undrar jag om phenibut är något för mig, Visst det har gjort sin grej och jag är inne på tredje dygnet utan gbl. Men igår tog jag alldeles för mycket och blev ganska dålig av det.Tycker det är svårt med så lång tid innan det ger effekt.

Vågade nästan inte ta något idag då jag fortfarande tio timmar efter sista dosen var påverkad men jag tog ca 1 gram och det verkade som det gjorde att suget efter gbl mildrades. Nu vill jag inte ha mer utan dricker några öl istället.

Så åtta till tio gram är alldeles för mycket även om man är van vid gaba droger. Det var det för mig och phenibut.
Citera
2012-10-01, 17:19
Medlem
Har phenibut från Bulkpowders nu. 50 gram = 1 dl.
Så jag tänker att 2 mL = 1 gram. Detta är ju inte exakt för fem öre.
Någon som har tillgång till en våg eller erfarenhet som kan veriefiera eller komma med komentarer?
Citera
2012-10-01, 23:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdobeSlats
Har phenibut från Bulkpowders nu. 50 gram = 1 dl.
Så jag tänker att 2 mL = 1 gram. Detta är ju inte exakt för fem öre.
Någon som har tillgång till en våg eller erfarenhet som kan veriefiera eller komma med komentarer?
Ett mått på 5 ml (tror det var det som följde med mitt) är 500-700 mg beroende på hur man packar koppen phenibut men jag har dock inte från bulkpowders.

Pheni är ju inget jätte kraftfullt så ett felmått på 500-600 mg spelar noll roll.
Citera
2012-10-02, 12:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Det kan jag hålla med om.

Undrar jag om phenibut är något för mig, Visst det har gjort sin grej och jag är inne på tredje dygnet utan gbl. Men igår tog jag alldeles för mycket och blev ganska dålig av det.Tycker det är svårt med så lång tid innan det ger effekt.

Vågade nästan inte ta något idag då jag fortfarande tio timmar efter sista dosen var påverkad men jag tog ca 1 gram och det verkade som det gjorde att suget efter gbl mildrades. Nu vill jag inte ha mer utan dricker några öl istället.

Så åtta till tio gram är alldeles för mycket även om man är van vid gaba droger. Det var det för mig och phenibut.

Ta nu bara inte Phenibut för länge dagligen för den har en at som är som gobbe.

Visst tar det bort suget bra efter gobbe eftersom det också påverkar GABA-B, just därför avtändningen är som gobbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in