Citat:
Ursprungligen postat av
inspulin
Jag håller helt med om att opiater/uppåt bidrar till viktminskning, men lägre testo/lägga på mig vatten av phenibut har jag aldrig varit med om och jag kollar mina testo värden var fjärdemånad pågrund av att jag går på laro.
Har du bara legat på runt 800mg åt gången? Inte sugen på att dra till en rökare på 3-4g?
fattar dock inte varför man går ner när på opiater när det också gör en förstoppad
tror det är minskad hunger som är bieffekten. nej, alltså phenibut gör mej oerhört lugn, neråt - är så van med substansen (provade säkert dagligen 900mg kapslar för 5 år sen) så jag får inte samma uppåt effekt längre. Sen känns effekten av i 3 dagar (innuti kroppen men även viss ögonpåverkan) så att börja med tesked känns oerhört riskfullt och vanebildande. Känns inte rätt att ta en tsk när jag inte ens litar på tillverkaren knappt (smart brothers).
Nä, jag gillar dmaa. Brukar ta 100-300mg till en helg kombinerat med andra stimulanter. rätt riskabelt också för hjärtat... men tar hjärtskydd varje dag som bidrar till minskad effekt av dmaa:t - därav lite högre dos för att må bra en kväll eller så
farligt det där dock, dopamin/serotinin utsläppet. men oundvikligt.