Citat:
Jag förstår att ni bägge har hög tolerans men att blanda extremt höga doser Pregabalin tillsammans med en högst oprövad rc som F-Phenibut, denna också i en väldig hög dos samt att toppa med en hög dos Baclofen säger sig självt. Blanda aldrig Pregabalin och Baklofen och F-phenibut i höga doser för då blir det antingen blackout eller kramper i hela kroppen. Min partner tog först 1200mg F-phenibut och 75mg Baklofen vid ca 11 tiden igår och sedan tog vi båda 4500mg Pregabalin och jag tog även 50mg Baklofen och 800mg F-phenibut vid ca 17 tiden. Sedangick vid till affären vid strax Innan 18 och då var vi båda rätt snurriga. Sedan när vi var klara i affären och var påväg hem så satte vi oss på en bänk och tog varsin dryck och när min partner skulle gå upp från bänken för att kasta lite skräp innan vi skulle gå vidare hem så fick min partner en riktigt kraftig Blackout och ramlade ihop typ helt medvetslös på trottoaren och krampade. Så jag fick hålla i h*n när vi var påväg hem och efter som h*n blödde ganska kraftigt från pannan och knät när vi kom hem och h*n var ganska okontaktbar så ringde jag 112 och ambulansen kom efter ca 30 min och då hade jag lagt henne/honom på golvet vid ytterdörren som också var öppnad. H*n togs ner på bår med syrgasmask och pumpar i armen och jag blev väldigt orolig. Jag gick med ner men h*n togs in i ambulansen och sedan körde de bara iväg så jag fick gå upp i lägenheten igen och bara vänta. Så jag satte mig i framför datorn och lyssnade på musik och helt plötsligt så vaknade jag upp i stolen vid va 12 tiden med ett utspillt glas mjölk och värk i hela kroppen.
Riktigt sjukt detta! Så prova inte denna kombon själva
/Mvh
Riktigt sjukt detta! Så prova inte denna kombon själva
/Mvh
Tur att ni överlevde.