Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Blanda aldrig Pregabalin och Baklofen och F-phenibut i höga doser för då blir det antingen blackout eller kramper i hela kroppen. Min partner tog först 1200mg F-phenibut och 75mg Baklofen vid ca 11 tiden igår och sedan tog vi båda 4500mg Pregabalin och jag tog även 50mg Baklofen och 800mg F-phenibut vid ca 17 tiden. Sedangick vid till affären vid strax Innan 18 och då var vi båda rätt snurriga. Sedan när vi var klara i affären och var påväg hem så satte vi oss på en bänk och tog varsin dryck och när min partner skulle gå upp från bänken för att kasta lite skräp innan vi skulle gå vidare hem så fick min partner en riktigt kraftig Blackout och ramlade ihop typ helt medvetslös på trottoaren och krampade. Så jag fick hålla i h*n när vi var påväg hem och efter som h*n blödde ganska kraftigt från pannan och knät när vi kom hem och h*n var ganska okontaktbar så ringde jag 112 och ambulansen kom efter ca 30 min och då hade jag lagt henne/honom på golvet vid ytterdörren som också var öppnad. H*n togs ner på bår med syrgasmask och pumpar i armen och jag blev väldigt orolig. Jag gick med ner men h*n togs in i ambulansen och sedan körde de bara iväg så jag fick gå upp i lägenheten igen och bara vänta. Så jag satte mig i framför datorn och lyssnade på musik och helt plötsligt så vaknade jag upp i stolen vid va 12 tiden med ett utspillt glas mjölk och värk i hela kroppen.

Riktigt sjukt detta! Så prova inte denna kombon själva

/Mvh
Jag förstår att ni bägge har hög tolerans men att blanda extremt höga doser Pregabalin tillsammans med en högst oprövad rc som F-Phenibut, denna också i en väldig hög dos samt att toppa med en hög dos Baclofen säger sig självt.
Tur att ni överlevde.
Citera
2024-05-04, 03:51
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Denna dag som gått nu då min partner ligger sjukhus och jag inte har hört något från henne/honom under hela dagen.
Och eftersom vi båda har sjukt hög toleransnivå på de flesta gaba-preparat så har jag intagit ca 500mg - 600mg F-Phenibut vid ca 12:30 tiden och sedan vid ca 16:30 strax innan jag skulle träffa min älskade mamma i centrum i staden där jag bor så poppade jag 6000mg Prega kombinerat med en 400mg's karta Gabapetin och 64,5 Baklofenn. Blev ganska lullig och vinglig under tiden jag var med mamma och hon vet om i stort sett alla droger jag provat så jag berättade för henne vad jag under dagen hade tagit och hon bara skrattade och sa - A du är rolig du med dina experiment, min älskade yngsta son, hoppas du känner mycket eufori nu och får en riktigt god natts sömn inatt trots att din älskling ligger på sjukhus Hon berättade då också att hon själv vid va 16 tiden hade tagit en 25:a Baklo och hon kände själv efter tags pratande att det var ganska snurrigt och dags att gå hem. Så jag gick hem med det jag hade köpt i butiker och hon gick hem med sitt.

Hon gillar själv effekten av Prega samt Baklo så jag brukar ge henne några sådana ibland när jag har tillgång till det. Men hon tar bara en halv 300mg typ 3- mas 3 gånger i veckan och ofta samtidigt även med en halv Baklo genom at först svälja den halva Baklon vilket är då ca 12,5mg och sedan hälla ut hälften av Prega kapseln innehåll i en bit av ett rullpapper vilket hon sedan rullar till en stängd kula, vilket jag har lärt henne då jag ofta gjorde så under mitt tidigare Amfetaminmissbruk. Sedan tar man den stänga kulan med önskad mängd pulver i och slänger in i munnen och snabbt sköljer ned med vatten eller mjölk. Själv föredrar jag att skölja ner med fet mjölk eller mjölk med lite grädde, Hon är också väldig peppad på att prova nya "substanser" som hon inte har provat än i sitt liv. Så när jag beställer eller köper nåt nytt som hon inte provat än så brukar jag och min partner dra hem till henne och låta henne prova det en gång och det är nåt hon gillar så kan det bli fler hehe. Och, ja även min mamma är fantastisk även om nu är ganska uppe i åren så är hon den finaste mamman man kan ha!

Och väl hemma så åt jag lite mat och då var klockan ca 18:30 och när jag hade ätit färdigt så kände hjärtklappning vilket är en ganska vanlig biverkning av F-Phemibut så jag slängde i mig 5mg Lorazepam. Och vid ca 19.45 tiden så tog jag en redig R*vpanna bestående av 30mg Zopiklon och 40mg Zolpidem vilket var väldigt skönt då jag nu strax hade tänkt lägga mig i sängen och lyssna lite på ASMR vilket jag gillar att lyssna på innan jag ska somna.

:co Så, där har ni typ hela min dag idag. Sjukt det som hände min partner för den 7::maj skall vi ut och resa så man får verkligen hoppas att han är tillbaka här tills dess så vi kan resa,

Funderar på att slänga i mig typ
15mg Oxa 10mg Stess och kanske en 6mg:s Bromazepam på det också strax innan jag lägger mig i sängen!

Vi får se strax för nu är det läggdags för Svarifaxx!

Godnatt!

/Mvh
Citera
2024-05-12, 14:56
Avstängd
Bakaxels avatar
Ber om ursäkt i förhand för moralkakan men du skulle behöva fundera på hur man kan leva utan att trycka i sig allsköns preparat och sen så fort en oönskad bieffekt uppstår försöka mota bort det med ett annat preparat. Det känns inte som om det här kommer sluta bra för vare sig dig eller din partner.
Citera
2024-05-14, 10:49
Medlem
Dum i huvudet som man är har jag återigen pushat gränserna med mitt (miss)brukande av phenibut. Sedan uppehållet på 7 dagar för ungefär 2 veckor sen har jag kört 3g dagligen. Nu gått 48h sen jag senast tog och känner återigen noll AT. Dock är effekten svagare nu, men fortfarande närvarande.

Skulle nästan behöva må lite skit som "varning", så att jag inte sitter där helt plötsligt och har käkat 5g om dagen i ett år. Nu blir det att jag bara fortsätter tänja på det fast jag är väl medveten om att jag inte borde.

Vad fan beror detta på? Någon slags avtändning måste jag väl få?
September - februari tog jag 3g 3-4ggr i veckan, sedan mer stegrade jag upp och mars - april tills nu har det blivit mer eller mindre varje dag med vissa 24h uppehåll. Bortsett från den där veckan jag tog. Läser man på reddit verkar ju folk vilja skjuta sig själva under AT från en månads brukande.

Varje dag som jag inte tar phenibut käkar jag bromantane, skulle det kunna vara så att detta är nyckeln till en smärtfri AT? Är helt okunnig inom ämnet, beställde hem en påse förut då jag var nyfiken på det men denna har mest legat och dammat. När jag skulle ta uppehåll en vecka var jag redo på det värsta och därav tog jag det 'bara för att'.
3g är redan en hög dos som det är, men kan det vara att jag alltid hållit mig till denna?
Kan det vara att mina grejer är av skitkvalité?
Eller att jag har extremt tur och har en kropp som är immun mot gaba-at? (är det ens möjligt?)

Kommer gärna i kontakt med någon som gått igenom en riktig AT från phenibut.
Citera
2024-05-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Dum i huvudet som man är har jag återigen pushat gränserna med mitt (miss)brukande av phenibut. Sedan uppehållet på 7 dagar för ungefär 2 veckor sen har jag kört 3g dagligen. Nu gått 48h sen jag senast tog och känner återigen noll AT. Dock är effekten svagare nu, men fortfarande närvarande.

Skulle nästan behöva må lite skit som "varning", så att jag inte sitter där helt plötsligt och har käkat 5g om dagen i ett år. Nu blir det att jag bara fortsätter tänja på det fast jag är väl medveten om att jag inte borde.

September - februari tog jag 3g 3-4ggr i veckan, sedan mer stegrade jag upp och mars - april tills nu har det blivit mer eller mindre varje dag med vissa 24h uppehåll. Bortsett från den där veckan jag tog. Läser man på reddit verkar ju folk vilja skjuta sig själva under AT från en månads brukande.

Varje dag som jag inte tar phenibut käkar jag bromantane, skulle det kunna vara så att detta är nyckeln till en smärtfri AT? Är helt okunnig inom ämnet, beställde hem en påse förut då jag var nyfiken på det men denna har mest legat och dammat. När jag skulle ta uppehåll en vecka var jag redo på det värsta och därav tog jag det 'bara för att'.
3g är redan en hög dos som det är, men kan det vara att jag alltid hållit mig till denna?
Eller att jag har extremt tur och har en kropp som är immun mot gaba-at? (är det ens möjligt?)

Har du något missbruk av någon annan GABA-substans?
Jag gissar att du inte har någon annan ångest eller nedstämdhet i livet för övrigt.
För mig är det en väsentlig skillnad om jag har det och slutar med en GABA-substans.
Kan ju vara så som med Opiater man kan köra på i hur många omgångar som helst utan att få at men tillslut kommer den ikapp och man får det efter en dags bruk.
Jag vet, det är svårt att sluta när man inte får kraschen man har väntat på.

Intressant det där med Bromantane, ska läsa vidare om den.
Citera
2024-05-15, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga

Jag tror verkligen att Bromatane har hjälp dig mellan racen. Efter att ha läst en del om den verkar den ha riktigt bra potentiella effekter att återskapa dopamin och GABA nivåerna, även när man har slutat använda den.
I teorin verkar den nästan för bra för att vara sant.

”Bromantan har visat sig på ett unikt sätt orsaka långsiktiga förändringar i genuttryck involverat i dopaminmetabolism och Gaba.

Det finns flera anekdotiska rapporter om långsiktiga ökningar av energinivåer, troligen från förhöjd dopamin, från användning av bromantan under flera månaders perioder. Dessa effekter påstås kvarstå även efter att man slutat använda läkemedlet, även om det har noterats att de minskar med tiden, på en skala från veckor till månad. Det är oklart om denna effekt är permanent”

Den dagen jag ska ta en längre paus av Elvanse tror jag denna kan vara högst intressant.

Vilka doser har du använt dig av? 50 mg verkar vara en standarddos.
Citera
2024-05-15, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Har du något missbruk av någon annan GABA-substans?
Jag gissar att du inte har någon annan ångest eller nedstämdhet i livet för övrigt.
För mig är det en väsentlig skillnad om jag har det och slutar med en GABA-substans.
Kan ju vara så som med Opiater man kan köra på i hur många omgångar som helst utan att få at men tillslut kommer den ikapp och man får det efter en dags bruk.
Jag vet, det är svårt att sluta när man inte får kraschen man har väntat på.

Intressant det där med Bromantane, ska läsa vidare om den.

Aldrig missbrukat någon annan GABA-substans. Dock haft en del ångestproblematik i flera års tid, men är inte på superallvarliga nivåer. Jag känner ju såklart mer ångest de dagar jag inte tar phenibut, men skulle absolut inte säga att det är värre än innan jag började ta det.
Missbrukat opioider i 4 år, varav de två senaste enbart använt kratom istället, om det spelar någon roll. Får väldigt jobbig AT på kratom, försökt sluta men gett upp, håller dock på med ett nedtrappningsschema nu som går väldigt bra än så länge (där är också phenibuten till stor hjälp).

Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Jag tror verkligen att Bromatane har hjälp dig mellan racen. Efter att ha läst en del om den verkar den ha riktigt bra potentiella effekter att återskapa dopamin och GABA nivåerna, även när man har slutat använda den.
I teorin verkar den nästan för bra för att vara sant.

”Bromantan har visat sig på ett unikt sätt orsaka långsiktiga förändringar i genuttryck involverat i dopaminmetabolism och Gaba.

Det finns flera anekdotiska rapporter om långsiktiga ökningar av energinivåer, troligen från förhöjd dopamin, från användning av bromantan under flera månaders perioder. Dessa effekter påstås kvarstå även efter att man slutat använda läkemedlet, även om det har noterats att de minskar med tiden, på en skala från veckor till månad. Det är oklart om denna effekt är permanent”

Den dagen jag ska ta en längre paus av Elvanse tror jag denna kan vara högst intressant.

Vilka doser har du använt dig av? 50 mg verkar vara en standarddos.

Tack för researchen! Också läst om att effekterna ska kvarstå trots att man slutat använda det, även läst att det ska kunna vara till hjälp för opioidmissbrukare när de ska sluta, samt att det ska helt kunna återställa toleransen för vissa substanser, så why not? Ska ju tydligen heller inte vara möjligt att bygga tolerans för bromantane/ bli fysiskt beroende av det.

Dock verkar åsikterna gå isär (det är iallafall min uppfattning) gällande om effekten kommer direkt, eller om man måste äta det i ett par veckor för att det ska börja verka "på riktigt". För jag äter som sagt enbart de dagar jag inte tar phenibut, så har inte ätit det regelbundet under längre tid.

Är ju helt otroligt om det faktiskt är bromantane som gjort att avtändningen helt uteblivit. Ska testa köra en dag utan både det och phenibut för att jämföra vid tillfälle.

Jag kör 50mg kapslar som jag tar en av på morgonen dessa dagar. Har hört att nässprayen ska vara ännu bättre, var någon som länkade till en sida där man kunde köpa det i en tråd gällande bromantane vet jag, minns dock inte vad sidan heter nu men är nog enkelt att hitta.
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-05-15 kl. 17:52.
Citera
2024-05-15, 18:12
Avstängd
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Ja rycker att Phenibut är fantastiskt att ta tillsammans med stimulanter, t ex Ritalin eller Amfetamin. Framframför allt tillsammans med tillsammans med Ritalin får då märker man stor skillnad.
Kombinationen Pheni och Amf gör visserligen ruset lite bättre men framförallt så tar Pheni bort dom dåliga biverkningarna hos Amf, t ex spänningar i kroppen, ångest och stelhet.
Phenibut och Ritalin är så nära ett bra amfetaminrus man kan komma utan att enbart ta amfetamin.

jag har lite tid att döda så jag kan berätta om hur jag kom på denna underbara kombination!;
Jag hade som jobb att klippa gräs på en kyrkogård och på morgonen innan jobbet tog jag 500 X 2 mg till frukosten.
Tre timmar senare på fikarasten så svalde jag 40 mg Ritalin. Efter 30 minuter började effekterna komma och det med besked! För varje minut som kom så blev jag mer och mer euforiskt och mådde så fruktansvärt bra!
Jag stannade gräsklipparen för att kunna titta på en musikvideo och jag har aldrig upplevt musik så bra!
Det blev inte mycket jobb gjort den dagen kan jag säga
Citera
2024-05-15, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Ja rycker att Phenibut är fantastiskt att ta tillsammans med stimulanter, t ex Ritalin eller Amfetamin. Framframför allt tillsammans med tillsammans med Ritalin får då märker man stor skillnad.
Kombinationen Pheni och Amf gör visserligen ruset lite bättre men framförallt så tar Pheni bort dom dåliga biverkningarna hos Amf, t ex spänningar i kroppen, ångest och stelhet.
Phenibut och Ritalin är så nära ett bra amfetaminrus man kan komma utan att enbart ta amfetamin.

jag har lite tid att döda så jag kan berätta om hur jag kom på denna underbara kombination!;
Jag hade som jobb att klippa gräs på en kyrkogård och på morgonen innan jobbet tog jag 500 X 2 mg till frukosten.
Tre timmar senare på fikarasten så svalde jag 40 mg Ritalin. Efter 30 minuter började effekterna komma och det med besked! För varje minut som kom så blev jag mer och mer euforiskt och mådde så fruktansvärt bra!
Jag stannade gräsklipparen för att kunna titta på en musikvideo och jag har aldrig upplevt musik så bra!
Det blev inte mycket jobb gjort den dagen kan jag säga
Phenibut + Modafinil
Citera
2024-05-15, 20:16
Avstängd
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriper
Phenibut + Modafinil

Jag kan tänka mig att den är jävligt nice!
Citera
2024-05-16, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Jag kan tänka mig att den är jävligt nice!
Pigg, alert och glad
Citera
2024-05-19, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriper
Phenibut + Modafinil
Phenibut+Elvanse+Sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto