Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-09, 12:41
Medlem
oggethedoggs avatar
Gillar detta för mycket raw har f-phenibut gör inte som jag, tog det varje dag i 3 veckor 17 kapslar. Fick delerium insomnia, hamnade på iva och ava jag har aldrig varit med om den här starka snabba toleransäkningen.
Jag hade dött av krampanfall om vården inte hjälpte mig.
Det är väldigt värt att INTE börja med den här skiten. Jag är färdig
Citera
2024-11-09, 21:15
Avstängd
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Gillar detta för mycket raw har f-phenibut gör inte som jag, tog det varje dag i 3 veckor 17 kapslar. Fick delerium insomnia, hamnade på iva och ava jag har aldrig varit med om den här starka snabba toleransäkningen.
Måste ändå säga att det är strongt jobbat, och då menar jag verkligen jobbat, att bli beroende av den här substansen. Effekterna är ju så in i helvete subtila jämfört med andra droger så hur kan du, med vetskapen att fenibut kan ge en duktig AT, ha tagit det så långt?

Själv har jag betydligt svårare att hålla mig borta från alkohol och cannabis under en vanlig månad. Fenibut tog jag som oftast varje söndag för att eliminera söndagsångest för att en ny jobbvecka är på ingång, och också eliminera sömnlöshet eftersom man blir totalt klubbad på kvällen om man tar 2 gram på fastande mage på förmiddagen.

Så därför måste jag fråga, vad fick du för effekt. Eller vad var du ute för effekt? Fenibut måste ju funkat ypperligt för dig eftersom du tog det så envist varje dag?
Citera
2024-11-10, 08:04
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Måste ändå säga att det är strongt jobbat, och då menar jag verkligen jobbat, att bli beroende av den här substansen. Effekterna är ju så in i helvete subtila jämfört med andra droger så hur kan du, med vetskapen att fenibut kan ge en duktig AT, ha tagit det så långt?

Själv har jag betydligt svårare att hålla mig borta från alkohol och cannabis under en vanlig månad. Fenibut tog jag som oftast varje söndag för att eliminera söndagsångest för att en ny jobbvecka är på ingång, och också eliminera sömnlöshet eftersom man blir totalt klubbad på kvällen om man tar 2 gram på fastande mage på förmiddagen.

Så därför måste jag fråga, vad fick du för effekt. Eller vad var du ute för effekt? Fenibut måste ju funkat ypperligt för dig eftersom du tog det så envist varje dag?
Det är skillnad på f-phenibut och phenibur, förstanämnda nästan identisk med stark ghb om man tar minst 15 kapslar på tom mage
Citera
2024-11-12, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg

Tog du 17 kapslar per dag?

Tagit rawpowders HCL-kapslar dagligen nu i ish två månader. Börjar mer och mer tro att effekterna varit placebo och att deras kvalité är skit (inte testat F-phenibut).
Tog ett uppehåll på 2-3 dagar och kände ingen AT alls. Tagit regelbundet i fan ett år nu och fortfarande inte riktigt upplevt någon AT när jag tagit några dagars pauser.

2-3g om dagen. Men som sagt HCL och inte F.
Citera
2024-11-12, 15:57
Medlem
Beställt från utanför EU för första gången och det har nu fastnat i tullen, någon som vet hur lång tid det brukar ta innan det släpps igenom?
Citera
2024-11-12, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Beställt från utanför EU för första gången och det har nu fastnat i tullen, någon som vet hur lång tid det brukar ta innan det släpps igenom?

Ganska dumt gjort faktiskt. Går det via postnord? Invänta "kompletteringsbrev" från postnord isåfall. Kan ta 30 dagar extra om du har otur. Utanför EU släpps aldrig automatiskt för de har upptäckt restriktionsvara via maskinerna, dvs kostillskott/ läkemedel utanför EES. Du behöver inkomma med kompletteringar via https://www.postnord.se/tull#humany-...rende=/contact Inkommer inga kompletteringar går paketet i retur. Du kan komma att få problem då läkemedel aldrig får importeras utanför EU, oavsett om det är narkotika, ej narkotika, recept eller ej recept.

Blanketten som antingen kommer på SMS eller brev kan se ut så här:

https://www.reddit.com/r/sweden/comm..._dom_menar_vi/

Om postnord maskiner inte upptäcker restriktionsvara -> kostillskott/läkemedel så har du isåfall en jädra tur och kommer att få ett SMS med att du behöver godkänna postnord som förtullare, sen ska summan dyka upp och betalningsmöjligheter ganska omgående. Har du kommit till detta steg så har paketet gått förbi tullfiltret och levereras inom en vecka från betalningen.
Senast redigerad av fonzen 2024-11-12 kl. 17:05.
Citera
2024-11-12, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Ganska dumt gjort faktiskt. Går det via postnord? Invänta "kompletteringsbrev" från postnord isåfall. Kan ta 30 dagar extra om du har otur. Utanför EU släpps aldrig automatiskt för de har upptäckt restriktionsvara via maskinerna, dvs kostillskott/ läkemedel utanför EES. Du behöver inkomma med kompletteringar via https://www.postnord.se/tull#humany-...rende=/contact Inkommer inga kompletteringar går paketet i retur. Du kan komma att få problem då läkemedel aldrig får importeras utanför EU, oavsett om det är narkotika, ej narkotika, recept eller ej recept.

Blanketten som antingen kommer på SMS eller brev kan se ut så här:

https://www.reddit.com/r/sweden/comm..._dom_menar_vi/

Om postnord maskiner inte upptäcker restriktionsvara -> kostillskott/läkemedel så har du isåfall en jädra tur och kommer att få ett SMS med att du behöver godkänna postnord som förtullare, sen ska summan dyka upp och betalningsmöjligheter ganska omgående. Har du kommit till detta steg så har paketet gått förbi tullfiltret och levereras inom en vecka från betalningen.

Vad för problem skulle det vara? Pratat med flera personer som beställt phenibut från just den här sidan i både närtid och inte, ingen har fått några problem efter att det fastnat i tullen, vilket det verkar ha gjort för samtliga.
Citera
2024-11-12, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Vad för problem skulle det vara? Pratat med flera personer som beställt phenibut från just den här sidan i både närtid och inte, ingen har fått några problem efter att det fastnat i tullen, vilket det verkar ha gjort för samtliga.

Vad slutar spårningsnumret på egentligen, vågar du avslöja? NL eller DE? Då kan du vara lungn. Om man beställer från tex USA och det får ett europeiskt spårningsnummer så brukar det ofta gå igenom momsfritt och inga problem i tullen heller. Beställde ett paket från iherb.com precis, det brukar vara liknande scenario. Skickas från USA, visserligen med moms betalt i priset, men får ett europeiskt spårningsnummer i samband med att det lämnar USA.
Senast redigerad av fonzen 2024-11-12 kl. 18:06.
Citera
2024-11-17, 22:28
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsresenaren
Jag ställer mig tveksam till om ni läste hela mitt inlägg, eller förstod vad jag ville ha sagt egentligen. 🧐

Jag menade bl a att jag vet exakt hur det blir när jag trappar ned eller slutar, pga tidigare erfarenheter. Det är inte värre än att gå på Gabapentin eller en svagare benso dagligen. Både effekt och AT är liknande.

Jag kan passa på att förtydliga att det är högst individuellt hur man reagerar på läkemedel och att för mig är AT en barnlek mot Kundalini-energin när den var som jobbigast.

Det är inte för att förminska hur en AT känns, jag menar bara att jag under en längre tid upplevt något som varit mycket värre. Många skulle varit på psyket eller hängt sig om de ens upplevde en 1/10 av det jag upplevt bara senaste året.

Låt kvaliteten i tråden vara fortsatt hög och intressant, där folk delar sina unika erfarenheter med Phenibut och som uppmuntrar och inspirerar andra att våga skriva.

Försök inte heller skrämma eller dumförklara folk, än mindre upprepa det alla redan skrivit i tråden. (Nu har ni två repeterat det jag sagt, t ex att man ska ha respekt för Phen. Tre personer som säger samma sak gör tråden mindre kul för nykomlingar).

Jag har även full koll på flera Reddit forum, tack, där det även framkommer från flera håll att Phen är något som man kan gå på dagligen i mindre doser utan att himlen faller ned.

Frågor på detta mina herrar? Om inte annat så återgår vi till den bra och respektfulla stämning som är existerande här.

Jag hade inte ens läst ditt inlägg. Skrev bara om mina egna erfarenheter. Men om du tror att man kan gå på det dagligen utan några större problem så har du antingen lurat dig själv ordentligt eller så är du ett exceptionellt undantag. Om du verkligen har full koll på reddit forum och vad folk skrivit i den här tråden så vet du också att många haft brutala problem med avtändningar. Den typ av inlägg du skriver uppmuntrar folk till att använda det på ett ansvarslöst sätt och vi vet alla vad som händer när det börjar trilla in missbruksfall i vården.
Citera
2024-11-19, 07:53
Medlem
Hur är Phenibut mot levern vid dos 2-3 gram om dagen?
Citera
2024-11-21, 00:53
Medlem
inspulins avatar
Då var det dags för mig att kliva på phenin igen... Märkte att stället jag tar pissprov vid inte kollar efter lyrica så jag slängde mig direkt på datorn och beställde 100g.
Jag måste verkligen försöka ta pauser denna gången. Jag kan inte ta 4-6g om dagen tills skiten tar slut
Citera
2024-11-21, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
Då var det dags för mig att kliva på phenin igen... Märkte att stället jag tar pissprov vid inte kollar efter lyrica så jag slängde mig direkt på datorn och beställde 100g.
Jag måste verkligen försöka ta pauser denna gången. Jag kan inte ta 4-6g om dagen tills skiten tar slut
bryr du dej inte om viktuppgången på phenibut vid dem doserna? tog förövrigt tror jag 800mg (that sweetspot) av smart brothers phenibut i söndags och kände av det i 3 dagar lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in