Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-01, 18:51
Medlem
Philofobi82s avatar
Det sorgliga är dock att jag inte helt förvånad vilket jag önskar att jag skulle ha blivit!

http://politisktinkorrekt.info/2011/...es-av-tystnad/

Stor Eloge till de tre som valde att besvara de tre frågorna!

Vad säger detta om de som vägrade att svara? Är de för det politiska våldet mot SD?
Citera
2011-06-01, 18:59
Medlem
Detta är åt helvete rent ut sagt.
Citera
2011-06-01, 19:00
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Både LUF och CUF känns ju mer självständiga från moderpartiet och oftast mycket mer seriösa och mogna än de flesta andra ungdomsförnbund (som bara är zombies till det stora partiet).

Så jag är inte förvånad att de svarar.
Citera
2011-06-01, 19:00
Medlem
Varför skulle dom vara det? Bara för att man inte svarar på ett mejl/brev skickat av SDU betyder det knappast att man inte bryr sig om frågan. Snacka om att samtliga som kommenterat på politiskt inkorrekt saknar all form av analytisk förmåga.

Eller hittar ni på något random svar när folk väljer att inte svara i enkäter etc? "Ok, tio stycken svarade inte, vi sätter dom på ja sidan."
Citera
2011-06-01, 19:02
Medlem
Som det gamla ordspråket säger... Den som tiger den samtycker.
Citera
2011-06-01, 19:03
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brevik
Varför skulle dom vara det? Bara för att man inte svarar på ett mejl/brev skickat av SDU betyder det knappast att man inte bryr sig om frågan. Snacka om att samtliga som kommenterat på politiskt inkorrekt saknar all form av analytisk förmåga.

Eller hittar ni på något random svar när folk väljer att inte svara i enkäter etc? "Ok, tio stycken svarade inte, vi sätter dom på ja sidan."

Jo tänkte på det också. Är konstigt att SDU själva sätter igång en sådan "enkät". Vore bättre om de hade använt en annan organisation eller något liknande. Hade ju iaf sett mer proffsigt ut :P

Nu blir det något töntigt.
Citera
2011-06-01, 19:47
Medlem
Herostratoss avatar
Detta är inte det minsta konstigt med tanke på att landets statsminister Fredrik Reinfeldt uttalat sin förståelse för de som använder våld mot Sverigedemokrater. Varför skulle MUF gå emot vad som tydligen är partilinjen?
Citera
2011-06-01, 19:48
Medlem
slipZens avatar
Intressant att se vad SD hade svarat om man gjorde ett lokalt upprop mot rasistiskt och högerextremt våld.
Citera
2011-06-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Intressant att se vad SD hade svarat om man gjorde ett lokalt upprop mot rasistiskt och högerextremt våld.

Jag är övertygad om att SDU hade svarat avståndstagande från rasistiskt våld.
Citera
2011-06-01, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen

Dom är emot det, det har dom sagt åtskilliga gånger. Så jag vet inte vad du förväntar dig.
Citera
2011-06-01, 22:31
Medlem
Uppsalas vänsterpartister tar i alla fall ganska klart avstånd från misshandeln under flygbladsutdelningen, samt den lokale f.d. ordförandens kaoz-twitter:

http://uppsalavanster.v-blog.se/2011...en-enda-ratta/

http://ilonaw.blogg.se/2011/june/sve...ropaganda.html
Citera
2011-06-01, 22:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
Citat:
Det har fått några att via Facebook uppmana människor till motdemonstration. Vänsterpartiets politiska sekreterare har gjort ett inlägg i Facebookeventet där hon uppmanar dem som tänkt motdemonstrera att istället ansluta sig till den demonstration mot främlighetsfientlighet och rasism som anordnas dagen därpå.

http://ilonaw.blogg.se/2011/june/sve...ropaganda.html

Haha inte är dom smarta på vänstersidan inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in