2011-09-05, 23:23
Medlem
Joe Blows avatar
Svensk polis visar återigen sin skandalöst låga klass. Dom har alltså efter sju års arbete inte en endaste jävla susning utan skall börja topsa i stor skala och helt i blindo. Man vill visa handlingskraft och skapa sysselsättning åt en massa snutar som borde göra annat angeläget som att hålla ordning i samhället. Detta blir med allra största sannolikhet exakt lika lyckosamt som när man beslöt provskjuta alla kända revolvrar i palmeärendet. Trots det får man väl önska lycka till.
Citera
2011-09-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Svensk polis visar återigen sin skandalöst låga klass. Dom har alltså efter sju års arbete inte en endaste jävla susning utan skall börja topsa i stor skala och helt i blindo. Man vill visa handlingskraft och skapa sysselsättning åt en massa snutar som borde göra annat angeläget som att hålla ordning i samhället. Detta blir med allra största sannolikhet exakt lika lyckosamt som när man beslöt provskjuta alla kända revolvrar i palmeärendet. Trots det får man väl önska lycka till.

Instämmer. Tycker det är så jävla bedrövligt. Man har ju mordvapen, mössa, hårstrå, blod och allt vad det är och dom är fortfarande på ruta ett.
Senast redigerad av mackeeee 2011-09-05 kl. 23:33.
Citera
2011-09-05, 23:41
Medlem
Jocke06s avatar
Om man har blivit topsad, blir man det igen då eller?

Det här med ärr på handen, är dom helt hundra på det att det är handen?
Citera
2011-09-05, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke06
Om man har blivit topsad, blir man det igen då eller?

Det här med ärr på handen, är dom helt hundra på det att det är handen?

Nej topsad blir man bara en gång, då har man ju personens dna. Dom kan ju inte veta att mördaren har ett ärr men han kan ha fått ett för dom vet att han har skurit sig.
Citera
2011-09-06, 00:12
Medlem
FIGHTPLAYs avatar
Hade man topsat alla som besökt denna tråden hade gärningsmannen garanterat åkt fast.
Citera
2011-09-06, 00:13
Medlem
Jocke06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Nej topsad blir man bara en gång, då har man ju personens dna. Dom kan ju inte veta att mördaren har ett ärr men han kan ha fått ett för dom vet att han har skurit sig.

Ok, har blivit topsad en gång, jag har ett ärr på handen men då sa dom inget om det, blir jag kontaktad igen eller?
Citera
2011-09-06, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FIGHTPLAY
Hade man topsat alla som besökt denna tråden hade gärningsmannen garanterat åkt fast.
Ha ha! Så korkad är han/hon nog inte.
Personligen tror jag inte att GM är hemmahörande i Svea Rike. Då hade dem redan tagit fanskapet.
Senast redigerad av Atkinson 2011-09-06 kl. 00:38.
Citera
2011-09-06, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atkinson
Ha ha! Så korkad är han/hon nog inte.
Personligen tror jag inte att GM är hemmahörande i Svea Rike. Då hade dem redan tagit fanskapet.

han verkar ju vara en snusare så det ökar iaf oddsen betydligt att han är hemmahörande i svea rike. att det till exempel skulle vara en rysk torped som hyrts för att med en butterfly-kniv hugga ner sonen till en simpel datorhandlare är ju befängt. att det skulle röra sig om något slags hedersrelaterat brott borde väl också vara mer eller mindre uteslutet, i och med bland annat vittnesuppgifter.

hade det varit en intern uppgörelse av något slag så hade det här fallet redan varit löst.
Citera
2011-09-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke06
Ok, har blivit topsad en gång, jag har ett ärr på handen men då sa dom inget om det, blir jag kontaktad igen eller?

varför skulle du bli kontaktad igen om de uppenbarligen inte lade märke till det då? de topsade dig utan att få träff, alltså borde du vara avförd från utredningen. och skulle du mot förmodan ändå bli det är det väl ingenting att oroa sig för eller?
Citera
2011-09-06, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nylaserman
nix ...

gör det? polisen lär bli väldigt tacksam för dina uppgifter. det låter ju nästan för bra för att vara sant. lade du märke till om han hade något ärr på handen? vet du var han håller till idag?
Citera
2011-09-06, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
han verkar ju vara en snusare så det ökar iaf oddsen betydligt att han är hemmahörande i svea rike.
Kan väl lika gärna vara en rökare?
Jag tror inte att det finns något relevant motiv för den här gärningen. Allt verkar så dåligt planerat.
Citera
2011-09-06, 02:09
Medlem
Jocke06s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
varför skulle du bli kontaktad igen om de uppenbarligen inte lade märke till det då? de topsade dig utan att få träff, alltså borde du vara avförd från utredningen. och skulle du mot förmodan ändå bli det är det väl ingenting att oroa sig för eller?

Ok, nej då bara undra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in