2011-06-11, 09:37
Medlem
Holydollys avatar
Ja väldigt enkelt vad gillar ni bäst, ostbågarna samma dag eller när dom gärna legat framme till dagen efter??

själv bara ÄLSKAAAR!!! jag ostbågarna dagen efter när dom är sega och goda (kan ligga 2 dagar oxå) men de e ju inte ofta man kan låta dom vara så länge...
Citera
2011-06-11, 09:38
Medlem
En ostbågspåse ska ha legat öppen i minst 24 timmar ja!
Har kört på det sen jag var lite!
Kul att man inte var ensam om det!
Citera
2011-06-11, 10:52
Medlem
latsedres avatar
Hahah låter inte speciellt gott...jag gillar nog när det är krispigt men jag ska absolut testa att låta dem stå framme ett tag
Citera
2011-06-11, 10:54
Medlem
bnks avatar
Dagen efter är ju klart godast men glömmer oftast öppna påsen i förväg så att säga.
Citera
2011-06-11, 12:55
Medlem
Big Bosss avatar
Jag gillar helst inte när dom stått framme ett tag, de ska vara färska och krispiga. Men om man råkat glömma påsen öppen så får man skylla sig själv men jag äter då iaf. Ostbågar är typ min drog f.öv kan ibland köpa 2-3 påsar i veckan.
Citera
2011-06-12, 13:03
Medlem
Holydollys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Jag gillar helst inte när dom stått framme ett tag, de ska vara färska och krispiga. Men om man råkat glömma påsen öppen så får man skylla sig själv men jag äter då iaf. Ostbågar är typ min drog f.öv kan ibland köpa 2-3 påsar i veckan.

oj ja jag hade nog vart lycklig om min vikt accepterade att ja åt så mycket mums
Citera
2011-06-16, 18:43
Bannlyst
Äter ostkrokar väldigt sällan, men om jag äter, så äter jag direkt från en nyöppnad påse!
Citera
2011-06-17, 02:36
Medlem
Kernbergs avatar
Jag föredrar att äta ostbågarna ur en nyöppnad påse. Men visst, ostbågarna går allt ner även om påsen varit öppnad till dagen efter och de blivit lite sega.
Citera
2011-06-17, 02:38
Medlem
fueones avatar
Jag tycker också dom är godast när dom har legat framme ett tag, tror jag har fått det sen jag var liten då man inte orkade äta upp allt och ingen städade undan efter lördagskvällarna.
Citera
2011-06-17, 03:23
Medlem
För mig blir det alltid hälften hälften typ. Jag häller upp alla i en skål och sedan tappar jag suget när jag ätit ungefär hälften, sedan tar man de andra kvällen efter.. För mig spelar det absolut ingen roll, ostbågar är så jäkla gott!
Citera
2011-06-17, 09:47
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Aldrig, ostbågar är vidriga oavsett när de käkas
Citera
2011-06-17, 12:24
Medlem
Nä du, jag gillar att äta dom som man ska, den dagen man öppnar påsen :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera