Ja väldigt enkelt vad gillar ni bäst, ostbågarna samma dag eller när dom gärna legat framme till dagen efter??
själv bara ÄLSKAAAR!!! jag ostbågarna dagen efter när dom är sega och goda (kan ligga 2 dagar oxå) men de e ju inte ofta man kan låta dom vara så länge...
Jag gillar helst inte när dom stått framme ett tag, de ska vara färska och krispiga. Men om man råkat glömma påsen öppen så får man skylla sig själv men jag äter då iaf. Ostbågar är typ min drog f.öv kan ibland köpa 2-3 påsar i veckan.
Jag gillar helst inte när dom stått framme ett tag, de ska vara färska och krispiga. Men om man råkat glömma påsen öppen så får man skylla sig själv men jag äter då iaf. Ostbågar är typ min drog f.öv kan ibland köpa 2-3 påsar i veckan.
oj ja jag hade nog vart lycklig om min vikt accepterade att ja åt så mycket mums
Jag föredrar att äta ostbågarna ur en nyöppnad påse. Men visst, ostbågarna går allt ner även om påsen varit öppnad till dagen efter och de blivit lite sega.
Jag tycker också dom är godast när dom har legat framme ett tag, tror jag har fått det sen jag var liten då man inte orkade äta upp allt och ingen städade undan efter lördagskvällarna.
För mig blir det alltid hälften hälften typ. Jag häller upp alla i en skål och sedan tappar jag suget när jag ätit ungefär hälften, sedan tar man de andra kvällen efter.. För mig spelar det absolut ingen roll, ostbågar är så jäkla gott!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!