Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-10-25, 18:30
Medlem
lar_berts avatar
I somras bjd jag med en kompis till Simon & Garfunkel p Globen. Jag har lnge knnt att han tnkt bjuda tillbaka och idag var det dags. r det ngon som vill gissa vilken konsert han bjd mig p? Lt mig sga att det r en av de mest eftertraktade hrdrocksbiljetterna i Sverige just nu.
Citera
2004-10-25, 18:41
Medlem
Eddie rips up Gothenburg!

http://www.ema.se/images/start/bigad/ironmaiden.jpg

Man fr vl gratulera.

EDIT: Sg lite nyheter ocks:

Citat:
Bandet r aktuellt med en ny dubbel-DVD "The Early Days" som innehller de fyra klassiska albumen "Iron Maiden", "Killers", "Number of the Beast" och "Piece of Mind".
Alltid intressant med nyputsningar av ldre grejor (vilket man vl fr frmoda att detta r). De tv frsta r jvligt bra, men har ett rtt dassigt ljud.
Citera
2004-10-25, 18:41
Medlem
P.Gs avatar
Iron Maiden?
Citera
2004-10-25, 18:52
Medlem
Agent Coopers avatar
Kommer bli s jvla bra!
Citera
2004-10-25, 19:31
Medlem
lar_berts avatar
Dats right! Jrnjungfrun it is. Lite skillnad p Simon & Garfunkel och Iron Maiden, men slukar man allt i musikvg s gr man.
Citera
2004-10-26, 18:08
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lar_bert
Dats right! Jrnjungfrun it is. Lite skillnad p Simon & Garfunkel och Iron Maiden, men slukar man allt i musikvg s gr man.

Hade man sttt infr valet av att vlja ngon aav dem konserterna, hade jag haft ett svrt val framfr mig. Fast, vi nrmare eftertanke hade jag ngrat mig om jag inte gtt och lyssnat p S&G's UNDERBARA musik!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in