Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-06-22, 02:48
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=-MgB6n6b0uU

Blir man inte cklad rakt av? Strre lobbyism fr Israel har jag sllan sett till maken, fyfan vilken vidrig fanatisk kristen mnniska han r. Ganska mnga ryggdunkar fr judar videon rakt igenom, hade man pratat s om t.ex. tyskar hade nog videon haft en annan stmning

Vad tycker ni?

Videon r ett r gammalt.
Senast redigerad av Kourosh 2011-06-22 kl. 02:51.
Citera
2011-06-22, 03:05
Bannlyst
Hela skiten kndes uppgjort nstan lskigt att kolla p, varenda jvel sitter och nickar som en hjrndd jvla idiot. Israel r en terroriststat och kommer alltid att vara, man mste verkligen ha en skev verklighetsuppfattning om man inte frstr det.
Citera
2011-06-22, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Hela skiten kndes uppgjort nstan lskigt att kolla p, varenda jvel sitter och nickar som en hjrndd jvla idiot. Israel r en terroriststat och kommer alltid att vara, man mste verkligen ha en skev verklighetsuppfattning om man inte frstr det.
Sionisters resonemang kring Israel r ganska intressant att betrakta, en uppenbar hjrntvtt bakom den. Frvrigt finner jag nickandet i publiken som ren provokation och uppenbarligen ett lyckat troll.
Citera
2011-06-22, 03:23
Medlem
Det knns som att sitta och titta p TV Shop eller ngot annat program som riktar sig till mnniskor som inte klarar av att tnka en egen tanke. Riktigt lskigt r det nr man inser att denna man har ett s stort inflytande ver andra mnniskor.
Citera
2011-06-22, 03:25
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kourosh
http://www.youtube.com/watch?v=-MgB6n6b0uU

Blir man inte cklad rakt av? Strre lobbyism fr Israel har jag sllan sett till maken, fyfan vilken vidrig fanatisk kristen mnniska han r. Ganska mnga ryggdunkar fr judar videon rakt igenom, hade man pratat s om t.ex. tyskar hade nog videon haft en annan stmning

Vad tycker ni?

Videon r ett r gammalt.

Jo det finns en hel del antisemitism i Sverige, framfrallt frn muslimska grupper. Bodde tidigare i ett invandrarrikt omrde och dr hrde man hur ngra anvnde fraser som "Jvla jude" ( inte om mig allts) och det har ju tidigare lagts fram en del forskning p detta. I Malmomrdet s finns det ett vldigt starkt anisemitism stmningar och dr judar har ftt rdet att vara frsiktiga med att visa sig som judar eller sitt std till Israel.
Citera
2011-06-22, 03:25
Bannlyst
Citat:
Sionisters resonemang kring Israel r ganska intressant att betrakta, en uppenbar hjrntvtt bakom den. Frvrigt finner jag nickandet i publiken som ren provokation och uppenbarligen ett lyckat troll.

Precis. Det knns som att publiken r skdespelare som sitter dr och nickar fr att det ska verka vettigt det han sger (det hoppas jag), fr att om det dr skulle vara vanliga mnniskor som ker dit fr att kolla p programmet och sedan sitter dr och verkligen tar till sig allt han sger ja d finns det inte mycket hopp kvar.
Citera
2011-06-22, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jo det finns en hel del antisemitism i Sverige, framfrallt frn muslimska grupper. Bodde tidigare i ett invandrarrikt omrde och dr hrde man hur ngra anvnde fraser som "Jvla jude" ( inte om mig allts) och det har ju tidigare lagts fram en del forskning p detta. I Malmomrdet s finns det ett vldigt starkt anisemitism stmningar och dr judar har ftt rdet att vara frsiktiga med att visa sig som judar eller sitt std till Israel.

Ja du det r inte s konstigt att antisemitism fortfarande frekommer nr lget ser ut s hr i gaza http://www.youtube.com/watch?v=lX18z...eature=related
Citera
2011-06-22, 03:54
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ja du det r inte s konstigt att antisemitism fortfarande frekommer nr lget ser ut s hr i gaza http://www.youtube.com/watch?v=lX18z...eature=related

Mnga blandar ofta ihop israel kritik med antisemitism och det israelhatet gr sedan ver i antisemitism. Israel har rtt att frsvara sig som alla andra lnder.

Bland vnstertomtar s brukar hatet vara strst mot Israel och kommunismens/mohameddanernas besegrare amerika.
Citera
2011-06-22, 04:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Mnga blandar ofta ihop israel kritik med antisemitism och det israelhatet gr sedan ver i antisemitism. Israel har rtt att frsvara sig som alla andra lnder.

Bland vnstertomtar s brukar hatet vara strst mot Israel och kommunismens/mohameddanernas besegrare amerika.

Palestinierna har all rtt i vrlden att frsvara sig nr det haglar ner vit fosfor mot dom. De har ocks rtt att frsvara sig mot den dagliga terror frn bosttare och IDF-soldater. Hller du inte med?

Detta r dock OT, diskussion br fortstta ver PM d jag inte vill f en varning.
Senast redigerad av Kourosh 2011-06-22 kl. 04:09.
Citera
2011-06-22, 11:13
Medlem
Ulf Ekmans utlggning r det gamla vanliga svamlet som man alltid fr hra frn pappskallar som till varje pris vill frsvara judar.

Han sitter och radar upp exempel efter exempel p att olika folk genom tiderna har ogillat judar, men utan att frga sig varfr de gjorde det. Han utgr helt enkelt frn att alla folk p jorden r sinnessjuka och hatar judar utan ngon vettig anledning. En mer trolig teori r naturligtvis att judarna beter sig p ett stt som gr dem hatade.

Hr r en utmrkt film dr William Pierce stter fingret p den grundlggande orsaken till att det har uppsttt antisemitism verallt dr judar har bosatt sig:

http://www.youtube.com/watch?v=OzT4rRVazZs&NR=1
Citera
2011-06-22, 16:23
Medlem
Richard3Smallss avatar
Citat:

LOL! Grter du?

Du jmfr Israel med vem? Palestinien? Som styrs av en faktisk terroristorganisation? Som skickar hjrntvttade barn att kasta stenar mot israeliska soldater eftersom de inte har mn och kvinnor som vgar gra det? Som anvnder barn som mnskliga sklder? Som bara grter, och grter och grter och grter ver hur hemska Israel r, fr att sedan ge sig p civila ml med sjlvmordsbombare? Serist, jag tycker synd om dina framtida barn. Jag tycker synd om dina frldrar, och jag tycker synd om de mnniskor som finns i ditt liv.
Citera
2011-06-22, 16:38
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Palestinierna har all rtt i vrlden att frsvara sig nr det haglar ner vit fosfor mot dom. De har ocks rtt att frsvara sig mot den dagliga terror frn bosttare och IDF-soldater. Hller du inte med?

Detta r dock OT, diskussion br fortstta ver PM d jag inte vill f en varning.

Men Israel har allts inte rtt att frsvara sig d med din logik?
Av ngon anledning s blir det sm notiser om raketbeskjutningar mot israels civilbefolkning,och sjlvmordsbombare.
Hur Israel reagerar p dylika attentat r ingen hemlighet,man har alltid gett igen dubbelt med rge!!
varfr fortstter palestinierna d med sittt vansinne?
Jo fr att s lnge det r konflikt fr man bistnd dr ledarna kan berika sig(vilket AlFatah r extremt bra p)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in